پته کرمان

توزیع بی واسطه انواع تابلو پته بزرگ به قیمت تولیدی

توزیع بی واسطه انواع تابلو پته بزرگ با قیمت تولیدی، این نوع کالا ها همراه می‌شود و متقاضیان بسیار زیادی تمایل به خرید این محصولات پیدا می نمایند. در فرآیند های توزیع بی‌ واسطه، قیمت های مناسب تری برای معرفی این کالاهای اعلام می‌گردد زیرا واسطه‌ ها از بین معامله حذف می‌شوند و محصولات به صورت مستقیم توسط تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان اصلی می‌رسند.

توزیع بی واسطه انواع تابلو پته بزرگ به قیمت تولیدی

همه چیز درباره تابلو پته بزرگ

همه چیز درباره تابلو پته بزرگ تابلو پته بزرگ یکی از زیباترین محصولات تولید شده در ایران است که برای تزئین دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فعالیت تولید کنندگان انواع تابلو پته بزرگ در مناطق مختلفی از کشور مخصوصا در استان کرمان دیده می‌شود. هنر پته دوزی جزو هنرهای سنتی و دستی قدیمی در بین مردمان کرمان می باشد که از قدمت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در این مکان افراد به کمک استفاده از بهترین روش‌ها به تولید و تهیه انواع تابلوهای پته می‌ پردازند.

برای تولید انواع تابلوهای پته از پارچه های با کیفیت های مختلف استفاده می‌شود که در این میان پارچه‌های با الیاف پشمی و الیاف ابریشمی ویژگی‌های بسیار بهتری را به خود اختصاص می‌دهند و معمولاً برای تولید بهترین نوع تابلوها از همین الیاف و پارچه ها استفاده می شود.

تابلوهای پته دارای طرح ها و رنگ های متنوع هستند و معمولاً همراه با دیگر کالا ها به صورت تست شده ارائه می گردند. معمولاً انواع تابلو پته بزرگ با کوسن مبلمان یا بالشت ها و پشتی های سنتی و همچنین انواع قندان ها ست می شوند و در طرحها و رنگهای متنوع مخصوصاً در رنگ‌های فیروزه ای به بازارهای هدف معرفی می‌گردند.

تابلوهای پته بزرگ از طرح ها و نقشه های متنوعی نیز برخوردار می باشند. در واقع می‌توان گفت در تولید این نوع کالاها از طرح های جانوری، گیاهی، گلدانی و همچنین از طرح های سنتی مانند طرح های بته جقه استفاده های بسیار زیادی می شود.

توضیحاتی درباره کیفیت تابلو پته

توضیحاتی درباره کیفیت تابلو پته همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم تابلوهای پته جزو هنرهای سنتی ایرانی هستند که در حال حاضر به کمک استفاده از پارچه ها و نقش های متنوع تولید و به بازارهای هدف ارائه می گردند. کیفیت انواع تابلوهای پته رابطه مستقیم با نوع پارچه مورد استفاده در این زمینه و همچنین نوع نخ های استفاده شده در این میان دارند. در واقع هر چقدر کیفیت این محصولات بیشتر باشد، مسلماً کیفیت تابلو پته ایجاد شده نیز بیشتر خواهد شد. به نوعی که در بازار در حال حاضر انواع تابلو پته ابریشمی با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت بالاتر در مقایسه با انواع تابلو پته پشمی معرفی می‌گردد و معمولاً این نوع کالاها در گروه کالاهای تزئینی بسیار لوکس قرار می‌گیرند.

در طراحی انواع تابلو پته از رنگ های مختلف و طرح های متنوع استفاده می‌شود که این پارامتر نیز در تعیین کیفیت این کالاها تاثیر بسزایی دارد. در واقع خریداران می‌توانند با انتخاب بهترین‌ این محصولات، از کیفیت بالای آنها نهایت استفاده را ببرند.

جالب است بدانید برای طراحی نهایی انواع تابلوهای پته از نخ‌ های با رنگ های حیوانی و گیاهی استفاده می شود که در واقع این پارامتر هم می‌تواند در تعیین کیفیت این نوع کالاها تاثیر مستقیم داشته باشد. به نوعی که برخی از تابلوهای پته در رنگهای به خصوص قیمت های بالاتری را در مقایسه با دیگر نمونه‌ها به خود اختصاص می‌دهند. به عنوان مثال تابلو پته فیروزه ای و تابلو پته طلایی جزو پرفروش ترین و گرانقیمت ترین و محصولات می‌باشند.

تولید انبوه تابلو پته بزرگ صادراتی

تولید انبوه تابلو پته بزرگ صادراتی تولید انبوه تابلو پته بزرگ صادراتی در ایران شرایط اقتصادی ایده‌آل را برای تولیدکنندگان عمده ایجاد می نماید و آنها با تولید انبوه این کالاها به راحتی می‌توانند ارزش اقتصادی فوق‌العاده بالایی را در داخل کشور ایجاد نمایند زیرا این نوع محصولات جزو هنرهای دستی هستند و متقاضیان بسیار زیادی را در سراسر کشور ها از آن خود می نمایند. در حال حاضر صادرات انواع تابلو پته بزرگ ایرانی به کشورهای مختلف انجام می پذیرد که در این میان می‌توان به کشورهای اروپایی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا