پته کرمان

تخفیف ویژه پته بقچه سرمه ای در سال 1400 در تهران

پته بقچه سرمه ای به صورت کلی یا جزئی توسط مراکز فروش این محصول در شهر تهران در سال 1400 با تحقیقات بسیار ویژه‌ ای به فروش می رسد. این محصول ارزشمند که هنر دست پته دوزان ایرانی می‌ باشد، در طرح‌ ها و نقش‌ های مختلف و با رنگ های متنوع و جذابی تولید می شود. این بقچه ها به عنوان رومیزی چهارگوش زیر شکلات خوری و میوه خوری ها پهن می شود و یا به صورت دم بوفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تخفیف ویژه پته بقچه سرمه ای در سال 1400 در تهران

راهنمای انتخاب پته بقچه با کیفیت

راهنمای انتخاب پته بقچه با کیفیت برای تشخیص پته بقچه با کیفیت و خرید این محصول بهتر است در هنگام خرید به ضخامت پته دقت داشته باشید. نوع مرغوب این محصول از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد و خیلی نازک نیست، به همین دلیل دوام بالایی دارد و تا سالیان سال می‌ توان از آن استفاده کرد، بدون اینکه تغییری در کیفیت آن ایجاد شود.

بافت‌ های پته با کیفیت کاملا منسجم و متراکم هستند و اگر با دست آن ها را لمس کنید خواهید دید که جنسی نرم و لطیف دارد و اصلاً خشک و زبر نیستند. پته خوب به علت اینکه با الیاف طبیعی و مناسب تولید شده است، در اثر شست و شو های مداوم و استفاده های مکرر بور یا کدر نمی‌ شود و جذابیت زیبایی خود را از دست نمی‌ دهد.

برای خرید این محصول سعی کنید به مراکز معتبر در شهر خود مراجعه داشته باشید، در این صورت می توانید با اطمینان خاطر و با خیالی آسوده، مته بقچه های با کیفیت و مرغوب را انتخاب و خریداری کنید و از خرید خود رضایت و اطمینان لازم را داشته باشید.

رنگ های مختلف پته بقچه کرمان

رنگ های مختلف پته بقچه کرمان پته بقچه کرمان در رنگ های مختلف و متنوعی تولید می‌ شود و افراد با سلیقه های متفاوت می توانند از میان تنوع رنگ های این محصول، بقچه دلخواه و مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند و رنگ آن را متناسب با فضای خانه های خود هماهنگ کنند.

رنگ‌ های سرمه‌ ای، قرمز، قهوه‌ ای، آبی و… از رنگ های مختلف این محصول هستند. ترکیب رنگ های به کار رفته شده در این محصول، موجب کاهش استرس و اضطراب می‌ شود و استفاده از آن در فضای خانه ها، موجب از بین رفتن انرژی های منفی می باشد و برای درمان بیماری‌ های روحی و افسردگی بسیار سودمند است.

پته بقچه ها به صورت۲۴ رنگ، ۱۲ رنگ و ۸ رنگ و… تولید می‌ شوند و هر کدام به دلیل تنوع رنگ های مختلف، قیمت‌ های متفاوتی دارند و هرچه تعداد رنگ های به کار رفته در آن بیشتر باشد، قیمت آن گران تر خواهد بود.

قیمت فروش پته بقچه سرمه ای در معتبرترین فروشگاه های تهران

قیمت فروش پته بقچه سرمه ای در معتبرترین فروشگاه های تهران قیمت فروش پته بقچه سرمه ای در معتبر ترین فروشگاه های شهر تهران، بسیار ارزان و از نظر اقتصادی قیمتی استثنایی می باشد و مشتریان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها خرید خود را با حداقل هزینه انجام دهند. هم چنین اگر مشتریان عزیز خرید خود را به طور مستقیم از مراکز تولیدی انجام دهند و اجازه ندهند که واسطه ها در خرید آن ها نقشی داشته باشند، در این صورت می‌ توانند این محصولات جذاب و زیبا را با قیمت تولیدی خریداری نمایند.

علاوه بر آن اگر خرید این محصول به صورت عمده و کلی انجام شود، شامل تخفیفات ویژه ای خواهد شد و افراد می‌ توانند با کمترین هزینه آن را تهیه نمایند. مراکز فروش محصولات پته دوزی شده، به منظور رفاه مشتریان خود و با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌ های جابجایی در شهر های شلوغ، آلودگی هوا و… امکان خرید های غیر حضوری و اینترنتی را در کنار خرید های حضوری فراهم ساخته اند تا با استفاده از این شیوه، مشتریان بتوانند بی دغدغه، بی واسطه و به آسانی خرید خود را داخل منزل انجام دهند و تنها با چند کلیک ساده، این محصول را سفارش دهند و جلوی درب منزل آن را تحویل بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا