پته کرمان

بزرگ ترین مرکز فروش پته رو میزی عسلی بیضی در کرمان

پته رومیزی یکی از انواع پته های بافت کرمان است که برای انواع میزهای عسلی، میزهای پذیرایی و میزهای ناهار خوری با ابعاد متوسط و بعضاً بزرگ به شکل های بیضی، مستطیل، لوزی یا مربع تولید و به بازار عرضه می‌ شود. شرکت ما یکی از معتبرترین و بزرگ ترین مرکز فروش پته رومیزی عسلی بیضی در کرمان به شمار می‌ رود که انواع پته های رومیزی با کیفیت را با بهترین قیمت، نه تنها در سراسر کشور توزیع می کند، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می نماید. بررسی پته رو میزی عسلی بیضی ، تابلو بزرگ، جادستمال کاغذی کرمان و بالشت سفید از جمله محورهای اصلی این مطلب به شمار می رود.

بزرگ ترین مرکز فروش پته رو میزی عسلی بیضی در کرمان

عوامل موثر در کیفیت رومیزی پته سنتی بیضی

عوامل موثر در کیفیت رومیزی پته سنتی بیضی هر محصولی برای آن که از مرغوبیت فراوان و درجه کیفی بالایی برخوردار باشد، لازم است پارامترهایی در تولید آن مورد توجه قرار بگیرد. یکی از این پارامترها برای پته با کیفیت، نوع الیاف و منسوجاتی است که در ساخت و بافت پته مورد استفاده قرار گرفته است. نا گفته پیدا است که هر قدر درجه کیفی متریالی که در تولید پته از آن استفاده شده است بالاتر باشد، درجه کیفی پته بیشتر می‌ شود. عامل دیگر برای داشتن کیفیتی مناسب و مرغوب، شیوه تولید محصول و میزان دقتی است که در بافت و دوخت پته به کار گرفته شده است. افزون بر این، توجه به استانداردهای کیفی لازم در تولید، نوع بسته بندی و عرضه پته نیز از جمله عوامل مهم، بنیادی و تاثیر گذار بر درجه کیفی انواع پته رومیزی به شمار می رود.

نوع طراحی، برجستگی، شیارها و مدلی که برای انواع پته رومیزی بیضی شکل استفاده می شود نیز چنانچه به خوبی و با دقت و مطابق با استانداردهای لازم تعبیه شده باشد، می تواند در مجموع یک پته بیضی شکل رومیزی بسیار با کیفیت را تحویل مشتری دهد. به علاوه، رنگ پته بایستی به گونه‌ای باشد که بر اثر شست و شو دچار رنگ رفتگی نشود و همواره ثابت بماند. چنانچه پته رومیزی از چنین ویژگی و خصوصیتی برخوردار باشد، می‌ توان ادعا کرد که یک پته بسیار با کیفیت به حساب می آید.

ابعاد استاندار رومیزی پته سنتی

ابعاد استاندار رومیزی پته سنتی رومیزی های پته سنتی که اغلب به شکل مربع یا مستطیل هستند، دارای ابعادی می باشند که یا برابر با ابعاد و اندازه سایر انواع رومیزی های موجود در بازار است و یا از آن کمی بزرگ تر می باشد. این امر به حالت انعطاف پذیر و نرم بودن این اجناس مربوط می شود. البته لازم به ذکر است که در مورد رومیزی های پته بیضی شکل و یا دایره ای شکل یا لوزی شکل نیز این امر کاملاً صادق است. در واقع، این رومیزی ها اگرچه از جنس و مدل پته هستند، اما اندازه طولی و عرضی آنها همانند ابعاد سایر رومیزی هایی می باشد که از جنس گیپور، ترمه و یا بافت تولید می‌ شوند. نا گفته نماند که در برخی موارد، رومیزی های پته کرمان ممکن است کمی بزرگ تر از رومیزی های معمولی باشند که علت این امر به نرم و انعطاف پذیر بودن این محصولات و همچنین طرح و مدل روی آنها مرتبط می‌ شود.

عرضه کننده عمده پته رو میزی عسلی بیضی با بهترین کیفیت

عرضه کننده عمده پته رو میزی عسلی بیضی با بهترین کیفیت شرکتی که در حال حاضر وب سایت آن را مشاهده می کنید، عرضه‌ کننده عمده پته رومیزی عسلی، تابلو بزرگ، بالشت سفید، جادستمال کاغذی کرمان و پته رومیزی بیضی با درجه کیفی بالا و نازل ترین قیمت بازار به شمار می‌ رود. از طریق شماره تلفن پایگاه اینترنتی کمپانی ما می توانید پته های مورد پسند خود را به هر تعداد که نیاز دارید سفارش دهید. اطمینان داشته باشید که با یک بار خرید عمده از اجناس مرکز ما به یک مشتری پر و پا قرص این فروشگاه تبدیل خواهید شد. شایان ذکر است که پته های ما به دلیل برخورداری از درجه کیفی الف به خارج از کشور نیز صادر می‌ شوند و هم در بازار داخلی و هم در سطح بین المللی با استقبال بی نظیری مواجه بوده و هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا