پته کرمان

بزرگ ترین مرکز فروش تابلو سه تایی پته با ارزان ترین قیمت در کرمان

امروزه آثار پته دوزی شده رو به افزایش می باشد از جمله مهم ترین و پر طرفدار ترین و کاربردی ترین آنها شامل رومیزی، رواپنی، کوسن، تابلو سه تایی پته، ساعت، بقچه، سینی، قندان، شکلات خوری، بالش، پشتی، کناره، پرده، تو بوفه ای، زیر لیوانی، سطل، جلد دستمال کاغذی، سجاده، جانماز، جلد قرآن، جلد سماور، بقچه فیروزه ای… می‌باشد. قیمت تابلو پته را بر اساس سایز، جنس مواد اولیه، کم کار یا پرکار بودن طرح انتخابی و نوع دوخت آن محاسبه می کنند. یکی از موارد پرفروش هنر زیبای پته، تابلو است؛ شما میتوانید برای خرید تابلو سه تایی پته به صورت حضوری و آنلاین از طریق این سایت و سایت های دیگر اقدام نمایید.

بزرگ ترین مرکز فروش تابلو سه تایی پته با ارزان ترین قیمت در کرمان

معرفی طرح های مختلف تابلو پته جدید

معرفی طرح های مختلف تابلو پته جدید در هنر پته دوزی مهمترین مرحله کار به قبل از دوخت مربوط می شود و آن طراحی نقش و نگار و رنگ پته محسوب می شود. پته تابلو درختی یکی از انواع پته ها به شمار می آید که نقش و نگارها در زیبایی و ظرافت آن نقش تعیین کننده ای دارد. پته دوزی به 2 روش سنتی و مدرن انجام می شود و به طرح روی این هنر دستی، اصلاحا گرته زدن گفته می شود. این هنر دستی در شهر کرمان بسیار مشهور می باشد و افراد با تجربه و با مهارت زیادی در این شهر به پته دوزی و گرته زنی به شیوه سنتی مشغول هستند. دوخت های پته از گذشته تا به حال تغییرات کمی داشته‌اند و اصالت خود را حفظ کرده اند. عنصر رنگ و رنگ بندی در این آثار هنری اصیل و زیبا بیانگر آرزوهای مردمان کویر مرکزی ایران می باشد.

رنگ بندی پته و توجه به همنشینی رنگ ها در دوخت پنه از مهمترین اصول رنگ آمیزی می باشد. امروزه رنگ ها را به دو دسته رنگ‌های اصلی و فرعی تقسیم کرده‌اند. انواع تابلوهای پته دوزی کناره قرمز شیک همراه با قابی بسیار زیبا وهمچنین پته دوزی قرمز رومیزی درجه یک، می تواند برای زیبایی و درخشش در منازل و هر مکان دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

راهنمای انتخاب بهترین تابلو پته با کیفیت

راهنمای انتخاب بهترین تابلو پته با کیفیت امروزه با زیاد شدن انواع تابلو های پته هم به صورت دستی و هم به صورت مدرن در بازار های کشور در اینجا قصد داریم شمارا با بهترین و درجه یک ترین تابلو پته آشنا کنیم .

تابلو پته مرغوب باید یکسری مشخصاتی داشته باشد که به عنوان بهترین تابلو پته و شیکترین تابلو شناخته شود این مشخصه ها عبارتند از :

  • دارای طرح و رنگ های خاصی باشد و این رنگ های مورد استفاده در آن در طول مدت تغییر رنگ ندهد.
  • فاصله بین نقش نگار های استفاده شده در آن حفظ شود به گونه ای که باعث پراکنندگی طرح نشده باشد.
  • طرح های استفاده شده در آن واضح باشد به طوری با نگاه هرفرد متوجه نوع طرح وزیبایی آن شده باشد.
  • ازمواد مورد نیاز در آن سعی شود از کیفیت مرغوب تری استفاده شده باشد
  • مشخصه های پنجم بهترین تابلو پته این است که قابل شست و شود باشدو در هنگام شستوشو طرح و رنگش آسیب ندیده باشد.

مرجع بزرگ خرید تابلو سه تایی پته

مرجع بزرگ خرید تابلو سه تایی پته امروزه با زیاد شدن طرفداران تابلو پته شیک، سفارش تابلو پته هم زیاد شده است کسانی اقدام به خرید تابلو پته شیک را می کنند که از هنر و صنایع دستی آشنایی بیشتری داشته باشند . گاهی اتفاق می افند که سفارش دهنده طرح انتخاب کرده خود را به کسانی که در پته دوزی کار میکنند سفارش می کنند و فرد پته دوز نیز طبق گفته سفارش دهنده پته دوزی می کند و به مشتری می فروشد

اما گاهی هم اتفاق می افتدخریدار طرح مورد نظر خود را در بازار پیدا می کند و خریداری می کند که در این صورت نیازی به سفارش دادن نیست.سفارش دهنده سعی می کند بهترین طرح ورنگ را انتخاب کرده و بعد اقدام به خریداری کنند . بیشتر اتفاق می افتد که به صورت تعداد زیاد به فرد پته دوز سفارش داده میشود که وفرد هم طبق سفارش شده یا طبق میل وصلاح خودش طراحی را انجام داده و به وصورت عمده و با قیمت متنوع به سفارش دهنده تحویل می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا