پته کرمان

بزرگ ترین مرکز خرید اینترنتی سینی پته سفید در تهران

پته دوزی نام هنری قدیمی و سنتی است که به طور بومی به کشور ما تعلق دارد و در آن از سوزن دوزی های مخصوص و طرح های زیبایی استفاده می شود و آثار تولیدی را می توان در زمینه های متفاوتی مورد استفاده قرار داد، بزرگ ترین مرکز خرید و فروش اینترنتی سینی پته سفید رنگ نمونه های مختلف این محصول را در تهران و سایر شهرستان های ایران عرضه می کند و با نرخ مناسب و کیفیت خوب به دست مردم می رساند.

بزرگ ترین مرکز خرید اینترنتی سینی پته سفید در تهران

موارد استفاده سینی پته

موارد استفاده سینی پته سینی پته دوزی شده در اصل تکه ای عریض با شکل و ابعاد سینی است که با هنر و ظرافت بسیار زیادی در سطح آن سوزن دوزی های زیبایی انجام شده و از محصول مورد نظر به عنوان پوششی در کف سینی ها استفاده می شود و عمدتا آن را به داخل این وسایل می چسبانند تا از جای خودش تکان نخورد، از سینی های زیبای پته می توان در موارد مختلفی استفاده کرد که در ادامه این مطلب به چند مورد از آنها اشاره می شود:

  1. یکی از کاربرد های این سینی های زیبای هنری این است که در مجالس، میهمانی ها یا ایام عید نوروز از میهمانان عزیز خود پذیرایی کرده و دکوراسیون خانه های خود را هر چه زیباتر و دلپسند تر سازید.
  2. در ضمن شما می توانید این سینی های بسیار زیبا و در عین حال گران قیمت و باارزش را که با هنر اصیل ایرانی تزئین شده اند و به عنوان وسایل زینتی شناخته می شوند به عنوان یک هدیه به عزیزان خود تقدیم نمایید و ارادت خود را به آنها نشان دهید.
  3. این سینی های درجه یک پته دوزی شده می توانند وسایل خوبی برای تکمیل جهیزیه عروس خانم ها باشند و بخش اصلی سرویس چای خوری و پذیرایی آنها را تشکیل دهند و نشانه ای از ذوق و سلیقه آنها باشند.

آشایی با فرایند تولید قاب سینی پته

آشایی با فرایند تولید قاب سینی پته در گذشته مرسوم بود که زنان ایرانی برای پذیرایی کردن از میهمانان و برای اینکه سلیقه خود را به آن ها نشان دهند یکی از دست بافته های پته دوزی شده خود را در کف سینی ها پهن می کردند و با آن به همه چای تعارف می نمودند، امروزه هم با الهام گرفتن از این سنت قدیمی سینی هایی به صورت آماده با یک قاب زیبای پته دوزی شده سفید یا رنگی در بازار عرضه شده اند تا خانم های باسلیقه از آنها بهره ببرند.

  1. جهت آماده سازی این قاب های زیبا باید ابتدا پارچه های پشمی را متناسب با اندازه و شکل سینی های خود برش بزنید و در داخل دستگاه گلدوزی قرار دهید.
  2. بعد هم با نخ های پنبه ای رنگی و بر اساس طرح ذهنی یا نقشی که بر روی پارچه کشیده اید، شروع به سوزن دوزی کردن روی این زمینه کنید و تمام فضای خالی آن را پر نمایید.
  3. بعد از پایان کار هم پارچه پشمی یا عریض به نرمی شسته شده و با دقت زیادی اتو کشی می گردد تا ظاهر جذاب تری پیدا کند و بعد آن را در داخل سینی مورد نظر پهن می کنند و در زمان پذیرایی از میهمانان مورد استفاده قرار می دهند.

پخش مستقیم سینی پته سفید درجه یک

پخش مستقیم سینی پته سفید درجه یک شرکت های پخش و فروش مستقیم و بدون واسطه انواع آثار پته دوزی شده کرمانی درجه یک مانند سینی پته سفید، کناره سورمه ای و بقچه ابی رنگ، این محصولات زیبای هنری را در حجم زیادی از تولید کننده های آنها خریداری می کنند و سپس آنها را در حجم عمده یا جزئی و با در نظر گرفتن مقداری سود به دست مصرف کننده ها می رسانند. این شرکت ها ممکن است برای بالا بردن سرعت و سهولت خرید و فروش محصولات مورد نظر از درگاه های اینترنتی نیز استفاده کنند که به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار دارند و این روش خرید موجب کاهش یافتن هزینه های اضافی آنها می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا