پته کرمان

بازار پخش پته قندون به صورت عمده

پته دوزی از کارها و هنرهای درجه یک و بسیار زیبای دستی زنان روستایی و عشایر است که می توان نمونه های بسیار زیبا و خوش رنگی از انواع این کار را در بازار مشاهده نمود. پته دوزی قندان از نمونه های بسیار زیبا و کاربردی از این هنر دستی بسیار جذاب می باشد. بازار پخش پته قندون، انواع این کار هنرمندانه بسیار شکیل را به صورت عمده و با قیمت بسیار ارزان در تمام بازارهای داخلی و خارجی توزیع و در اختیار تمام متقاضیان و هنر دوستان قرار داده است.

بازار پخش پته قندون به صورت عمده

معرفی طرح های متنوع قندان پته کرمان

معرفی طرح های متنوع قندان پته کرمان پته دوزی از بی شمار کارهای هنرمندانه ای است که در کشور و توسط بانوان انجام می گیرد و می توان نمونه های بسیار زیبایی از کار پته را در بازار مشاهده نمود. معمولا این کار هنری توسط بانوان کرمانی و در انواع متنوع مانند پته قندان یا پته سجاده و حتی به صورت پرده و رومیزی تولید و وارد بازارهای داخلی و خارجی می شود.

پته قندان از کارهای بسیار شیک و کاربردی است و می توان با استفاده از پارچه های پشمی و ضخیم این کار بسیار زیبا را انجام داد. بانوان روستایی بهترین نمونه پارچه را انتخاب و با انواع نخ های با کیفیت و رنگی روی پارچه را با نقش های دلی و بسیار زیبا و خاص گلدوزی می کنند و در نهایت به کار شکل و فرم می دهند، تا قندان شکل بگیرد. این محصولات در انواع مدل مانند دایره و یا به صورت چهار و چند ضلعی با درب های بسیار شیک و پته دوزی شده وارد بازار می شود. برای تولید پته قندان می توان از نقش های دلی استفاده نمود و یا اینکه نقش های آماده پته را مانند پته خام کوسن از بازار تهیه نمود و تنها به کار پته دوزی روی آن پرداخت.

چه عواملی بر کیفیت پته قندان تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت پته قندان تاثیر دارد پته قندان از کارهای هنری و بسیار ماندگار است که می توان این محصول را در انواع اندازه و با فرم و شکل های مختلف و بی نظیر در بازار مشاهده نمود. برای تولید این اثر هنری بسیاری از بانوان عشایر و روستایی از پارچه های ضخیم پشمی استفاده می کنند و با انواع نخ هایی که غالبا تولید و کار دست خودشان است مشغول به نقش انداختن بر روی پارچه می شوند.

کیفیت پته دوزی بستگی به انتخاب جنس پارچه و نخ دارد. اگر از بهترین پارچه ضخیم با رنگ ثابت استفاده شود و نخ هایی محکم و رنگارنگی که استفاده می شود به صورت دستی رنگ شده باشد، کار پته دوزی دارای ارزش بسیار زیادی است. این کار از ماندگاری بسیار بالا برخوردار می باشد و رنگ ها و نقوش روی پارچه تا مدت های طولانی کیفیت اولیه و اصلی خود را حفظ می کند و می توان در صورت لزوم با خاطری آسوده این کار هنری را حتی به دفعات شست و دوباره از آن استفاده کرد. کار پته دوزی از کارهای هنری بسیار ظریف است که نوع دوخت و تمیزی آن نیز روی کیفیت بالا و زیبای کار تاثیر بسزایی دارد. بنابر این با استفاده از متریال درجه یک و دوخت زیبا و ظریف و دقیق می توان کار پته دوزی با کیفیت و درجه یک را به بازار ارائه داد.

مرکز خرید انواع پته قندون در بازار

مرکز خرید انواع پته قندون در بازار بانوان کرمانی انواع پته قندون بسیار زیبا، را در انواع رنگ و شکل با استفاده از بهترین پارچه و نخ های درجه یک و رنگی در انواع نقش های زیبا و جذاب تولید و این محصولات دست دوزی ظریف را با قیمت بسیار مناسب در مرکز خرید در بازار توزیع و در دسترس تمام هنر دوستان قرار می دهند. مرکز خرید ارائه دهنده بهترین و زیباترین آثار پته دوزی در اندازه ها و با شکل های متنوع و متفاوت است و این کالا را به صورت از تولید به مصرف بدون هیچ واسطه ای با قیمت بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا