پته کرمان

بازار فروش پته جا دستمال کاغذی سفید

بازار فروش پته جا دستمال کاغذی سفید در بسیاری از شهرهای کشور فعالیت می‌کند. مشتریان می توانند با مراجعه به این بازارها محصول خود را تهیه کنند و معمولاً پته جا دستمال کاغذی در رنگ بندی های گوناگون و همچنین سایز های متفاوت تولید و به بازار های مورد نظر منتقل می شود. بسیاری از مراکز فروش محصول خود را با قیمت بسیار ارزان در اختیار مشتری قرار می دهند چون پته را به صورت مستقیم و عمده از کارخانجات تولیدی خریداری کرده اند. این محصولات برای صادرات نیز مناسب است و سالانه تقاضا برای آن روبه افزایش می باشد.

بازار فروش پته جا دستمال کاغذی سفید

عامل اصلی تعیین قیمت پته اصیل

عامل اصلی تعیین قیمت پته اصیل عوامل بسیار زیادی بر قیمت پته اصیل تاثیر می گذارد. پتی یکی از هنرهای دستی و ایرانی محسوب می‌شود که تولید آن بسیار پر زحمت است. از عوامل تاثیرگذار و اصلی قیمت نهایی این محصول قیمت مواد اولیه از جمله پارچه و شال می باشد.

معمولاً برای تولید یک پته با کیفیت از پارچه های درجه یک استفاده می شود. پته به وسیله افراد به صورت کامل سوزن دوزی می‌شود و در واقع می‌توان گفت که قیمت پته به هزینه دستمزد افراد پته‌دوز بستگی دارد. هر اندازه که طرح و نقش پته بیشتر باشد مدت زمان اتمام پته افزایش پیدا می‌کند بنابراین دستمزد افراد نیز بالا می‌رود.

سایز و اندازه ی محصول مورد نظر بر قیمت نهایی آن بسیار تاثیرگذار می گذارد و معمولاً طرح و نقش پته بزرگ بسیار زیاد است و زمان بسیار زیادی را افراد برای تولید این محصول صرف می کنند. از عوامل دیگری که در قیمت نهایی اثر می گذارد رنگ بندی محصولات مورد نظر می باشد.

معمولاً پته با کیفیت و مرغوب قیمت بالایی دارد و افراد برای خرید پته ارزان حتماً باید به مراکز مراجعه کنند که عرضه را به صورت عمده و مستقیم انجام می دهند چون در این صورت قیمت‌ها کمی نسبت به دیگر بازارها پایین تر می باشد.

بزرگترین کارخانه تولید پته جا دستمال کاغذی سفید

بزرگترین کارخانه تولید پته جا دستمال کاغذی سفید در کشور بزرگترین کارخانه تولید پته جا دستمال کاغذی سفید مشغول به فعالیت است و محصولات خود را به تمامی بازارهای داخلی و بزرگ های خارجی ارسال می‌کنند. در کارخانجات از ماشین آلات و دستگاه‌های بسیار پیشرفته استفاده می شود که زمان تولید پته باکیفیت را کاهش می‌دهد. بسیاری از این کارخانجات سایتی را برای خرید و فروش محصول سایت هایی را طراحی کرده اند و خریداران می توانند در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس برای خرید سفارش دهند. مشتریان خارجی نیز می‌توانند با مراجعه به این سایت ها ابتدا با کیفیت و تنوع محصولات آشنا شوند و سپس در کوتاه ترین زمان محصولات را انتخاب و خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا