تابلو پتهتابلو پته وان یکاد

بازار فروش تابلو پته وان یکاد

تابلو پته وان یکاد یکی از زیبا ترین مدل از انواع تابلو های پته دوزی شده است و زیبایی منحصر به فرد این تابلو باعث افزایش میزان فروش این محصول شده است. در نتیجه بازار فروش تابلو پته وان یکاد نسبت به بازار فروش سایر تابلو های پته دوزی شده پر رونق تر است و در این بازار فروش انواع و اقسام این تابلو ها در ابعاد مختلف به صورت غیر حضوری و آنلاین به فروش می رسند. با فعالیت نوین بازار فروش این محصول میزان تقاضا برای تهیه تابلو وان یکاد روز به روز افزایش می یابد.

بازار فروش تابلو پته وان یکاد

معرفی جدید ترین طرح های تابلو پته

معرفی جدید ترین طرح های تابلو پته تابلو ها یکی از تاثیر گذار ترین عناصر دکوراتیو در محیط منازل هستند که در طرح های مختلفی طراحی و تولید می‌ شوند. تابلو های پته جزو یکی از تابلو های سنتی هستند که در سطح آن ها از هنر پته دوزی از استفاده شده است. هنر پته دوزی یکی از هنر های دستی به حساب می‌ آید که در ظرافت بسیاری نقش و نگار های زیبایی در آن طراحی می شود.

طرح های تابلو پته انواع مختلفی دارد و تنوع بالایی در آن ها دیده می شود. یکی از نقش های جدید انواع تابلو پته، تابلو های بته نقش درختی هستند که در سطح این تابلو ها طرح هایی با پیچش ساقه مانندی وجود دارد.

تابلو های سروی طاووسی نیز یکی دیگر از انواع این تابلو ها هستند که در سطح آن ها یک سرو بزرگ در وسط قسمت پته قرار می گیرد و قسمت پایین آن دو عدد سرو کوچک با تعدادی طرح گل و مرغ طراحی می شوند که از نخ هایی با رنگ های زیبا برای دوخت این نقشه بهره گرفته می شود.

جدید ترین طرح های تابلو پته دارای رنگ بندی مختلف هستند که هنرمندان فعال در حوزه تولید این تابلو هنری، رنگ بندی طرح‌ های این تابلو را با توجه به علم رنگ شناسی و ترکیب بندی رنگ ها استفاده می کنند. در نتیجه ترکیب رنگ های به کار رفته در سطح این تابلو ها نهایت هارمونی رو با هم ایجاد می‌ کنند که این هارمونی رنگ باعث می شود که فضا توسط این تابلو ها زیباتر جلوه داشته باشد.

توزیع کننده تابلو پته وان یکاد

توزیع کننده تابلو پته وان یکاد تابلو پته وان یکاد یکی از انواع پر طرفدار تابلو های پته دوزی شده است که آیات وان یکاد بر روی سطح این تابلو ها با استفاده از نخ های رنگی زیبا دوخته شده است که زیبایی منحصر به فردی را به تابلو می بخشد.

با افزایش میزان سفارش تابلو پته وان یکاد توزیع کننده این تابلو انواع و اقسام این محصول را در ابعاد مختلف به روش های حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد و توزیع کننده تابلو پته وان یکاد در نظر دارد تا با توزیع مستقیم این تابلو قیمت آن را تا حدی کاهش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا