پته کرمان

بازار خرید پته هشت رنگ

مرکز فروش آنلاین پته هشت رنگ کرمان بهترین تولید کننده و بهترین نوع پته از نظر کیفیت با قیمت مناسب می باشد. پته ها بیشتر جنبه تزیینی و کاربردی دارند و می توان در بازار خرید پته هشت رنگ به صورت غیر حضوری و آنلاین این پته ها را با قیمت مناسب و در سلیقه دلخواه انتخاب و خریداری کرد در ادامه شما را بیشتر با انواع پته آشنا خواهیم کرد پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بازار خرید پته هشت رنگ

آشنایی با انواع پته از نظر لطافت

آشنایی با انواع پته از نظر لطافت فروش پته کهن و پته خام گرد امروزه به دلیل کاربرد متفاوتی که دارد، طرفداران خاص خود را دارد. تولیدکنندگان پته به خاطر سلیقه خریداران آن در تلاش برای بهبود کیفیت و افزایش تنوع طرح های آن هستند. انواع پته در چند جنس مختلف پشم درجه یک و دو، پلی استر، عریض و پشم_ پلی استر تولید می شوند. انواع رنگ های مختلف نیز برای شال پته در نظر گرفته می شود مانند: سفید، سرمه ای، زرد، آبی، سبز، نارنجی، قهوه ای و مشکی.

کیفیت پارچه و نخ در پته دوزی بسیار مهم است. هرچه کیفیت پارچه و نخ بالاتر باشد، پته دارای ارزش و ماندگاری بیشتری است. دوخت پته از مراحل مختلف و متفاوتی تشکیل شده است. هر مرحله از دوخت پته طرح رومیزی باید با اصول خود و نسبت به طرح کشیده شده انجام شود. این دوخت ها در نهایت دقت و حوصله و ظریف کاری ها انجام می‌شوند. دوخت پته انواع مختلفی دارد و شامل رودوزی، پتک دوزی و برگ دوزی می باشد. پتک دوزی نیز خود به دو دسته ی پتک مورب و پتک مربعی تقسیم می شود.

پتک مورب را برای دوختن متن و زمینه پته استفاده می کنند وپتک مربع را نیز برای دوخت حاشیه ها به کار می برند. پته به وسیله دوخت و ریس های پشمی رنگین بر روی پارچه های پشمی و ضخیم به نام عریض یا شال در طرح های زیبا و جذاب مانند: سرو، ترنج، حیوانی، گیاهی، اسلیمی و…. پدید می آید. رومیزی های پته قرمز یکی از پرطرفدارترین رومیزی ها هستند. از انواع پته می‌توان به رو اپنی، کوسن، پشتی، جانماز، پرده، رومیزی و…. اشاره کرد.

بهترین تولیدکننده های پته در داخل کشور

بهترین تولیدکننده های پته در داخل کشور بهترین و مرغوبترین نوع پته، به پته ای گفته می شود که پارچه و نخ آن از جنس پشم خالص باشد و رنگ هایی که برای رنگرزی آن ها استفاده می شود، از مواد طبیعی باشد و تراکم آن ها نیز مورد توجه قرار بگیرد. بهترین پته دوزی شیک معمولا در شهر کرمان تولید می شود. از معروف ترین صنایع دستی کرمان پته دوزی است و یکی از زیباترین رودوزی های ایران محسوب می شود. هنر زیبای پته دوزی در بین مردم رواج زیادی دارد. شهرهای کرمان و اصفهان و مشهد از مراکز اصلی و بهترین تولید کنندگان هنر زیبای پته دوزی هستند. شهرهای دیگر نیز مانند سیرجان و رفسنجان در تولید بهترین نوع پته دوزی فعالیت دارند.

شهر کرمان مرکز فروش آنلاین پته قرمز کرمان و دیگر پته ها می باشد، که هنر دست زنان و دختران خوش سلیقه و خوش ذوق این شهر است. این هنر تلفیقی از بینش ها و پندارهای شخصی زنان و دختران است به وسیله کوک های نخی بر روی پارچه پشمی و شال انجام می دهند. این هنر ارتباط نزدیکی با هنر قالی بافی دارد. امروزه سفارش اینترنتی موجب شده است تا مصرف کنندگان به سادگی می‌توانند به تهیه محصولات خود بپردازند و در این سایت فروش انواع پته و پته قرمز صورت می‌گیرد.

دلایل محبوبیت پته هشت رنگ

دلایل محبوبیت پته هشت رنگ هنر پته دوزی از قدیمی ترین هنر های دستی شهر کرمان است که در دوران صفوی وجود داشته است. صنایع دستی هر منطقه تحت تاثیر آب و هوا و فرهنگ مردمان آن ناحیه است. مواد اولیه پارچه پته دوزی، پارچه ای به اسم عریض است که از پشم بافته شده است. امروزه به جای پارچه عریض از پارچه های کارخانه ای برای دوخت طرح و نقشه های خاص استفاده می کنند.

امروزه کاربرد های میز در خانه ها افزایش پیدا کرده است. علاوه بر میز های ناهار خوری، میز های گرد با پایه بلند برای چیدن عکس های خانوادگی بر روی آن، یا به اصطلاح میز خاطره استفاده می شود. مدل و رنگ میز می تواند در زیبایی خانه و دکوراسیون آن موثر باشد؛ اما رومیزی استفاده شده بر روی آن می تواند بر تأثیر آن بیفزاید.

رومیزی پته یکی از مواردی است که خانه شما را از حالت راکدی و خلوت بودن می تواند در آورد و به آن رنگ و حال بیشتری ببخشد. این رومیزی ها در مقایسه با بقیه مدل ها به خاطر طرح های خاص و کیفیت دوخت بالا محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل های رومیزی دارند. استفاده از رومیزی های پته به‌دلیل گرد بودن و عرضه آن ها در سایزهای مختلف مناسب برای هرگونه میزی حتی مستطیلی نیز هست و جنبه تزئیناتی دارد.

این رومیزی بهترین گزینه برای انتخاب وسایل چشمگیر در خانه است. جانماز های پته دوزی نیز در میان سایر جانماز ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند. پته دوزی یکی از زیباترین و ظریف ترین هنرهای دستی می باشد که وقتی بر روی جانماز یا رومیزی قرار می گیرد، شکل زیبا به آن می دهد. هنر پته دوزی بر روی انواع پارچه ها انجام می شود و با طرح ها و شکل های مختلف بر روی پارچه خودنمایی می کند.

رنگ نخ های استفاده شده در این رومیزی ها بسیار جذاب و زیبا است. این رومیزی ها و جانماز ها نسبت به سایر رومیزی ها و جانماز ها، قیمت مناسب تری دارند بنابراین افراد بسیار زیادی متقاضی خرید آن ها می باشند. پته های هشت رنگ در بین عموم مردم معروف هستند که این پته ها با هشت رنگ اصلی نخ های پته دوزی دوخته می شوند. این رنگ ها شامل زرشکی، قرمز لاکی، مشکی، سبزه روشن، سبز تیره، آبی روشن، آبی تیره و زرد می باشند. تنوع و شادابی رنگ های پته دوزی نیز یکی دیگر از عوامل محبوبیت آن است

سفارش عمده پته هشت رنگ

سفارش عمده پته هشت رنگ شما می توانید سفارش عمده پته هشت رنگ خود را از طریق این سایت انجام دهید، مرکز فروش عمده پته هشت رنگ عرضه کننده انواع پته های با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب اقدام به سفارش گیری این محصولات از طرف مصرف کنندگان می کند. پته دوزی مانند هر هنر دیگری نیاز به مهارت خاص خود را دارد. واحد فروش عمده و گسترده پته به دلیل تولیدی بودن در زمینه انواع این محصول و شال های پته و همچنین دوزندگان حرفه ای تمامی اجناس پته دوزی شده خود را به قیمت زیر بازار ارائه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا