پته کرمان

بازار خرید پته نگین دوزی سفید

بازار خرید پته نگین دوزی سفید، از جمله بازارهای معتبری است که باکیفیت‌ ترین نوع پته‌ های نگین دوزی شده را به مشتریان خود عرضه می‌ کند. مشتریانی که به این مدل از پته‌ ها احتیاج داشته باشند، می‌ توانند از طریق همین سایت اقدام به خرید این نوع صنایع زیبا نمایند.

بازار خرید پته نگین دوزی سفید

مشخصات کامل پته نگین دوزی سفید

مشخصات کامل پته نگین دوزی سفید پته دوزی، یکی از قدیمی‌ ترین نوع دوخت محسوب می‌ شود و استان کرمان یکی از مراکز اصلی تولید پته است. در این استان پته دوزان حرفه‌ ای وجود دارند که با تخصص بالایی این محصولات را تولید می‌ کنند. یکی از قدیمی‌ ترین نوع پته‌ها مربوط به سال 1285 هجری قمری است. پته دوزی در انواع مختلفی صورت می‌ گیرد که یکی از پر طرفدارترین نوع پته‌ ها، پته‌‌های نگین دوزی شده است. ما در این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات کامل پته نگین دوزی سفید صحبت کنیم تا بیشتر با این نوع از پته‌ ها آشنا شوید.

این نوع از پته‌ها کاملا کار دست بوده و زیر نظر افراد متخصص و با تجربه تولید می‌ شوند. نوع نخی که در دوخت این پته‌ ها استفاده می‌ شود، از جنس پشم طبیعی است. همچنین نوع رنگی که در نخ‌ های این پته‌ ها استفاده شده است هم کاملا ارگانیک است به همین دلیل، رنگ آنها ثابت بوده و به هیچ عنوان کیفیت این محصولات کاهش پیدا نمی‌ کند.

نوع نخی که در دوخت پته نگینی استفاده شده است، بسیار باریک است به همین دلیل، طراحی‌ های ایجاد شده بر روی این محصولات هم دارای ظرافت بسیار بالایی است. این محصولات در سایزهای مختلفی هم عرضه می‌ شوند از این رو امکان استفاده از آنها بر روی اشیای مختلف وجود دارد. اکثر افراد از این نوع پته برای ایجاد زیبایی و نمای بهتر بر روی میز غذاخوری استفاده می‌ کنند.

پته نگینی، در تنوع رنگ بالایی موجود است. در دوخت این محصولات از رنگ‌هایی مانند زرد، قرمز، آبی، عنابی، مشکی، سفید، نارنجی و… استفاده می‌ شود. همانطور که مشاهده کردید، تنوع رنگ در این محصولات بالا است، در نتیجه برای هر نوع سلیقه و نیازی پته در رنگ مناسب وجود دارد.

مختصری درباره پته نگین دوزی

مختصری درباره پته نگین دوزی زیبایی ظاهری و کیفیت پته‌‌های نگین دوزی شده به صورتی است که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر پته‌ های نگین دوزی شده هم در داخل کشور و هم خارج از کشور طرفداران زیادی دارد. داشتن اطلاعات مختصری درباره پته نگین دوزی شده، به مشتریان کمک خواهد کرد تا بتوانند، پته مناسب‌ تری را خریداری کنند.

پته‌ هایی که از نوع نگین دوزی شده باشند، دارای طرح و نقش برجسته‌ تری هستند. این برجستگی در این پته‌ ها، زیبایی آنها را چند برابر کرده است. تنوع رنگ به کار رفته در این مدل پته، بسیار بیشتر از سایر آنها می‌ باشد، در نتیجه اگر قصد خرید پته‌ ای را دارید که ضمن داشتن کیفیت بالا، دارای زیبایی ظاهری بسیار چشمگیری باشد، ما پته نگین دوزی شده را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

پته هشت رنگ رومیزی؛ از جمله پته‌ هایی است که به دلیل داشتن رنگ‌ های متنوع، با انواع مختلفی از رنگ‌ ها ست می‌ شود و هیچ نوع محدودیتی در استفاده از این محصولات وجود ندارد.

پته نگین دوزی قرمز؛ از زیباترین و خوش رنگ‌ ترین نوع پته‌ها محسوب می‌ شود. رنگ قرمز، جزء رنگ‌ های پرطرفدار و سنتی است، استفاده از چنین رنگی در محیط منزل، زیبایی فضا را چندین برابر افزایش خواهد داد.

رومیزی پته ترنج؛ یکی از قدیمی‌ ترین مدل‌ های رومیزی محسوب می‌ شود. طرح ترنج جزء طرح‌ های سنتی است که در بسیاری از هنرهای دستی از آن استفاده می‌ شود. معمولا پته‌های طرح ترنج، گرانبهاتر از سایر پته‌ ها هستند.

پته سینی سفید؛ نوعی پته است که پس زمینه آن کاملا سفید است. زمینه سفید باعث شده است که طرح و نقش‌ هایی که بر روی پته به کار رفته است، بیشتر نمایان شود. معمولا از پته سینی سفید برای پوشش دهی انواع میزهای عسلی و میز‌های جلوی مبل استفاده می‌ شود.

مراحل انتخاب بهترین پته نگین دوزی

مراحل انتخاب بهترین پته نگین دوزی با توجه به اینکه در حال حاضر، تنوع زیادی از پته‌ های مختلف تولید شده است، دسترسی مشتریان هم به این پته‌ ها بسیار بیشتر از قبل است. اما این میزان از تنوع در بعضی از مواقع، انتخاب یک پته خوب را سخت خواهد کرد. آشنایی با مراحل انتخاب بهترین پته نگین دوزی شده، کمک زیادی به انتخاب یک پته خوب خواهد کرد.

اولین و ساده‌ ترین مرحله انتخاب یک پته مرغوب، این است که این محصولات را از طریق مراکز فروش پته‌ های اصل و درجه یک تهیه کنید. خرید از طریق مراکز و فروشنده‌ های بی‌نام و نشان با ریسک زیادی همراه خواهد بود. متاسفانه پته‌ های تقلبی زیادی در بازار موجود است و امکان تشخیص آنها برای خریداران مبتدی وجود ندارد.

در مرحله بعدی، به جنس نخ به کار رفته شده در پته دقت داشته باشید. یک پته مرغوب از جنس نخ‌ های طبیعی و باکیفیتی تولید می‌ شود که ثبات رنگ بالایی داشته و حتی با گذر زمان هم کیفیت خود را از دست نمی‌ دهند. طراحی‌ های به کار رفته در پته نگینی باید بسیار ظریف و دقیق باشد، به همین دلیل در این مرحله به نوع دوخت پته دقت داشته باشید. هرچه دوخت تمیزتر و ظریف‌ تر باشد، کیفیت پته بالاتر خواهد بود.

در مرحله آخر قیمت پته را مد نظر قرار دهید. پته‌ های اصل، با دست دوخته می‌ شوند به همین دلیل، مدت زمان زیادی صرف دوخت یک پته خواهد شد، در نتیجه اگر پته اصل باشد، نباید با قیمت پایینی ارائه شود. پته‌ هایی که قیمت بسیار پایینی دارند، به هیچ عنوان اصل و یا مرغوب نیستند.

مرکز تولید پته نگین دوزی سفید

مرکز تولید پته نگین دوزی سفید مرکز تولید پته نگین دوزی سفید، از جمله مراکز تخصصی می‌ باشد که بهترین نوع پته‌ های نگین دوزی شده را در بالاترین کیفیت و تنوع به خریداران این محصول ارائه می‌ کند. افرادی که قصد دارند، خاص‌ ترین و کمیاب‌ ترین نوع پته‌ ها را خریداری کنند، می‌ توانند از طریق همین مرکز اقدام کرده و پته مورد نیاز خود را تهیه کنند.

با توجه به افزایش تقاضا از نقاط مختلف در کشور، مرکز تولید پته امکان خرید غیرحضوری را برای این محصولات فراهم کرده است. در حال حاضر مشتریان می‌ توانند بدون نگرانی در مورد فاصله و زمان، انواع پته‌ های نگین دوزی شده را سفارش دهند و اطمینان داشته باشند که این پته‌ ها ظرف مدت کوتاهی به دستشان خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا