پته کرمان

بازار خرید پته رفسنجان

در بازار خرید پته رفسنجان محصولاتی بسیار باکیفیت متفاوت و بی نظیری است ارائه می شود که در طرح‌ها و نقش‌ها و همچنین رنگهای بسیار متنوع و شاد با هنر دست افراد هنرمند تهیه شده و در اختیار عموم مردم قرار داده می‌شود. محصولات دارای قیمت بسیار عالی و همچنین می تواند روی دکوراسیون وزیبای بیشتر منازل شما که علاقه‌مند به طرح های سنتی هستید، تاثیر گذار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ذکر شده در متن تماس بگیرید.

بازار خرید پته رفسنجان

تفاوت پته رفسنجان با پته تهران

تفاوت پته رفسنجان با پته تهران هنر پته دوزی از قدیم الایام مختص به شهر کرمان و رفسنجان بوده و بیشترین میزان تولیدات در استان کرمان به خصوص شهر رفسنجان انجام شده است. طرح های بی نظیر و بسیار دل انگیز و چشم نواز که دارای رنگ بندی های متفاوتی می باشد.

در بسیاری از استان‌های کشور نیز این هنر مورد استقبال قرار گرفته و تولیدکنندگان زیادی مشغول به تهیه و تولید این هنر بسیار اصیل ایرانی هستند. یکی از این استان‌ها استان تهران می باشد که دارای تولید کنندگان ماهر و کار بلدی در این زمینه می باشند.

اما خاسگاه و هنر اصلی این محصول استان کرمان و شهر رفسنجان است. در این مقاله می‌خواهیم به تفاوت پته رفسنجان و پته تهران بپردازیم. با توجه به این موضوع اصالت و قدمتی که پته رفسنجان دارد می‌توان گفت که از طرحهای قدیمی، اصیل و ناب فرهنگ ایرانی گرفته شده است.

و با توجه به استفاده از نخ های کرکی و پشمی که در رنگهای متنوع تهیه شده دوخت آن نیز به خوبی و با دقت و ظرافت بالایی صورت می‌پذیرد. استفاده گسترده از انواع نقش های اسلیمی مانند گل میخک انواع چند ضلعی ها نشاندن شکل پرندگان مختلف و همچنین بته جقه های متفاوت در پته رفسنجان دیده می شود.

در تهران نیز این کار با رونق و رواج بیشتری ادامه پیدا کرده و طرح های سنتی و طرح‌های جدید با هم آمیخته می شود مدل های متفاوتی از این گونه طرح‌ها در پته تهران دیده می‌شود که توجه به گرایش نسل جوان به این گونه محصولات می‌توان گفت که ترکیبی ویژه و فوق العاده را با هم درآمیخته اند.

این هنرمندان توانستند محصولات ناب و بسیار زیبا و چشمگیر را تهیه کنند. اما اصالت هنر پته دوزی مربوط به استان کرمان و استفاده از نقش و نگارهای سنتی و دارای قدمت دیرینه است که نوع رنگ بندی می تواند روی زیبایی آن تاثیر گذاشته و لذت بردن از آن را چند برابر کند.

انواع استفاده های مختلف پته

انواع استفاده های مختلف پته هنر پته دوزی مختص به فسنجان بوده و با توجه به در نظر گرفتن زیبایی و ظرافت فوق‌العاده‌ای که برای تهیه این محصول به کار گرفته می‌شود و موارد بسیار متعددی را نیز شامل می شود در این مقاله می خواهیم شما را با این هنر و انجام آن را روی کارها و وسایل مختلف آشنا کنیم با ما همراه باشید.

استفاده از این هنر بر روی انواع روتختی ها بالش ها رومیزی ها و همچنین استفاده از آن روی ظروف مختلف مثل قندان پته فیروزه ای پته هشت رنگ رومیزی و پته حریر روتختی پته فرش پته پرده پته جانماز و… است که می‌توان گفت جزء پرفروش ترین محصولات مربوط به این هنر می باشد.

استفاده از این هنر در بیشتر وسایل خانه و کاربردهای متفاوت و بسیار زیبایی که دارد روی زیباتر شدن مناظره شما تاثیر شگرفی دارد پته سرویس چای خوری پته سینی انواع پته دوزی های روبالشتی رومبلی و همچنین روتختی های بسیار شیک و سنتی که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

بررسی تنوع سایز برای پته فرش

بررسی تنوع سایز برای پته فرش از جمله محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار در بین هنری پته دوزی پته فرش است که دارای طرح های بی نظیر و فوق العاده زیباست رنگ های متنوع و متفاوت با الهام گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی است.

استفاده از انواع گلها، شکل های مختلف هندسی، پرندگان و حیوانات با ظرافت خارق‌العاده‌ای تهیه شده و در ابعاد مختلف به صورت پادری، کناره، فرش ها با سایز بندی ها و طول و عرض های مختلف ۶ متری ۱۲ متری و.. تهیه شده و در بازار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

با توجه به در نظر گرفتن اندازه های مختلفی که برای این محصول وجود دارد می توان گفت که پته فرش از جمله محصولات بسیار پرطرفدار برای زیباتر کردن خانه و لذت بردن از طرح‌های بسیار فوق العاده آن است.

این مجموعه با توجه به تنوع تولیدات اش در زمینه پدیده فرش نیز به صورت فعال و ویژه توانسته از محصولاتی بسیار عالی و فوق العاده را تهیه کند برای سفارش کافیست شما سایز و اندازه مورد نظر محصول خود را ارائه کنید تا این مجموعه در اسرع وقت آن را آماده و با ارسال مستقیم به شما تحویل دهند.

فروشگاه عرضه پته رفسنجان

فروشگاه عرضه پته رفسنجان در فروشگاه عرضه پته رفسنجان محصولات متنوع و بیشماری عرضه می شود و با توجه به در نظر گرفتن این مسئله که این هنر به صورت دستی و همچنین با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه می شود می توان گفت که دارای قیمتهای متفاوتی نیز می باشد.

به عنوان مثال قیمت سینی پته کرمان با توجه به طرح سایز و رنگ بندی که دارد متفاوت به نظر می‌رسد و نسبت به دیگر تولیدکنندگان بسیار مناسب و منصفانه‌تر ارائه شده برای دیدن طرح های مختلف و محصولات متنوع این شما می توانید با شماره های ذکر شده در متن تماس بگیرید، و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

استفاده از وبسایت این مجموعه نیز به شما بسیار کمک می کند تا بتوانید طرح‌، رنگ محصول مورد نظر خود را سفارش داده و ثبت نهایی کنید. تولیدات این مجموعه بسیار متنوع بوده و دارای طرح های بسیار مختلف و آمیخته با هنر و فرهنگ ایرانی است.

این مجموعه بسیار فعال و کوشا، که با تجارب چند ساله خود توانسته در بازار جای خود را به خوبی حفظ کرده و در زمینه تهیه و تولید انواع محصولات مربوط به پته‌دوزی بتواند نسبت به دیگر رقبای خود از جایگاه بهتری برخوردار باشد. کیفیت هدف اصلی این شرکت است.

برای دیدن محصولات این مجموعه می توانید از طریق وبسایت آن اقدام کرده و از انواع محصولات آن دیدن کنید. ما بهترین ها را برای شما فراهم کرده و گرد هم آورده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم در شناخت این هنر اصیل ایرانی به شما کمک کرده و محصولات مورد پسند خود را بهتر خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا