پتهپته کرمان

انواع محصولات پته

بهترین انتخاب خرید پته

 

پته محصولات متنوعی دارد که عبارتند از :

از کفش و لباس گرفته تا رومیزی وبالشت،متکا،دم بوفه ای،رو اپنی،کوسن،انواع تابلو،پرده،روتختی،جلو مبلی،رومیزی گرد کوچک و بزرگ،رومیزی بیضی بزرگ و کوچک،رومیزی چهار گوش بزرگ و کوچک،مفشو یل مفرشو،کناره،ته سینی،قندان،جا جواهری،جانماز،سجاده،جلد قرآن،تابلوی الله-تابلوی و ان یکاد،تابلوی پنج تن،تابلو ساعت،کیف،دمپایی،بقچه،سوزنی،دستبند،پشت مویی،حاشیه مانتو،زیر گلدانی،زیر لیوانی،دور استکانی،دور سماوری و جای دستمال کاغذی و رانر دهها محصول دیگر.

خرید پته به عنوان هدیه برای یک دوست و یا خرید پته برای خانه شخصی خود ، هر دو لذت بخش است و هدیه ای متفاوت خواهد بود که در کنار زیبایی، به عنوان هنر دستی هدیه ای ارزشمند است .

اگر به دنبال آن هستید که در گوشه ای از منزل خود یک شاه نشین زیبا با پشتی های رنگارنگ و بالشت های گرد سلطنتی یا اصطلاحا متکای لوله ای داشته باشید، بهترین انتخاب خرید پته های بالشتی و پشتی پته است .

 

 

خرید هدیه روز مادر

در صورتی که به خرید هدیه روز مادرفکر می کنید یا در حال فکر کردن درباره این موضوع هستید که برای روز زن چی بخرید، رومیزی پته، سینی پته، رانر پته، کوسن پته، یا یک ست پته شامل رومیزی و مفشو و جای دستمال هر کدام می تواند گزینه ای متفاوت و جذاب باشد.

البته اگر به فکر تزئین دیوارهای منزل هستید یا همسر شما به تزئینات منزل اهمیت خاصی می دهد قاب پته هم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه روز زن باشد.

بر روی هر تابلوی پته، همنشینی نخهای الوان متنوع چهره زیبایی از هنر و طبیعت خلق کرده که جلوه و انرژی خاصی به فضای شما می بخشد.

در هنگام خرید پته اگر تخصص و دانش لازم را ندارید به دونکته توجه کنید اول آنکه از نظر ظاهری محصول را بررسی نمایید.

دوختها باید تمیز کار شده باشد و نخها ظریف باشد. اگر از نخهای کلفت و چند لایه استفاده شده باشد از کیفیت کار می کاهد.

دقت کنید دوختها طبق نقش دوخته شده باشند و صاف و مرتب باشند.

دوم آنکه از فروشگاه معتبر خرید نمائید که در صورت نداشتن اطلاعات تخصصی لازم، خیالتان از جهت خرید محصول راحت باشد.

انواع رومیزی پته و انواع قاب پته به لحاظ کاربرد فراوان چه برای خرید پته به عنوان هدیه و چه برای خانه خود، پر استفاده ترین دسته از انواع محصولات پته است.

این رودوزی سنتی زینت بخش بسیاری از خانه هاست و شهرت جهانی دارد . این محصولات پر فروش ترین های پته هستند.

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]محصولات پته بسیار متنوع است و به دلیل تنوع زیاد محصولات پته بهترین وسیله برای دادن کادو و بهترین تزیین برای خانه است. [/hwgold-dash]

  • تبلیغات:
  1. آموزش صنایع دستی
  2. كپو بافی صنایع دستی دزفول
  3. فروش عمده کپو | مرکز پخش محصولات کپوبافی شده
  4. خرید اینترنتی کپو | عرضه مدل های مختلف کپو

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    من با پته آشنایی نداشتم و اصلا نمیدونستم به این زیباییه و همچین کاربرد هایی داره.
    به نطرم خیلی قشنگه و اون تابلوهای اصیله.
    خدا قوت

  2. سلام و روززبخیر
    واقعا پته محصولات متنوعی داره، هر چیزی که بخوای داره، دیگه برای خرید کادو، نیاز نیست ساعتها فکر کنی که چه بخری بهتره؟ ما میتونیم با برسی و چرخشی بین انواع محصولات پته، بالاخره جنس مورد دلخواه رو پیدا کنیم، مهم اینه که دست خالی بیرون نمیریم. منکه خیلی خوشم اومده و بدون دردسرِ رفت و آمد و ترافیک، میتونیم خیلی راحت از این سایت خرید کنیم. من در مورد تابلو فرشها سؤالی داشتم، آیا فروش تابلو فرشها فقط طرح های آماده وموجود هستش، یا اینکه سفارش هم قبول میکنید؟ من طرحی دارم که میخواستم برای تابلو فرش سفارش بدم، اگه اینجا قبول میکنن که دیگه همینجا درخواست بدم. ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانیم شمارا بهتر راهنمایی کنیم لطفا باشماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  3. پته محصولات متنوع و زیبایی داره ک هرکدوم از زیبایی خاصی برخوردارن و کاربرد زیادی هم دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا