پته کرمان

آخرین قیمت متکا پته قرمز در سال 1400

متکا پته دوزی شده یکی دیگر از انواع کارهای هنری بسیار شیک و ارزشمند است که این کار توسط بانوان عشایر و روستایی و از زمان های قدیم با نخ و سوزن روی پارچه های ضخیم انجام می شده تا پارچه از حالت سادگی خود خارج و به محصولی نفیس تبدیل شود. تولید کننده انواع متکا پته قرمز با کیفیت و زیبا را با آخرین قیمت در سال 1400در بازارهای داخلی توزیع و کالا را در انواع طرح و رنگ در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

آخرین قیمت متکا پته قرمز در سال 1400

انواع پته متکا از نظر ابعاد

انواع پته متکا از نظر ابعاد کار پته دوزی از هنرهای سنتی و بسیار زیبایی است که بسیاری از بانوان کرمانی این کار و هنر ارزشمند را روی انواع لوازم پارچه ای مانند رومیزی رنگی، یا انواع پقچه هشت رنگ و کوسن و متکا انجام می دهند و این محصولات را از سادگی خارج و به کالایی هنری و بسیار ارزشمند تبدیل می کنند. با کمی جستجو در بازار می توان نمونه های بسیار بیشتری از کار پته دوزی را در نمونه های دیگر نیز پیدا کرد.

پته متکا نمونه ای از کارهای بسیار زیبا و پر خرید و فروش از انواع کارهای پته دوزی شده است که می توان این کالا را در انواع اندازه و سایز به صورت متکا چهارگوش و دایره ای و در انواع طرح های چند ضلعی بسیار زیبا در بازار مشاهده کرد. متکا پته دوزی شده یک کالای تزیینی محسوب می شود که می توان این کالای هنری و زیبا را در اندازه های بسیار کوچک تا اندازه های بزرگ و در طرح های متفاوت در بازار پیدا کرد. پته متکا با طرح های بسیار جذاب سنتی و جدید در انواع رنگ و با پارچه های مختلف در انواع شکل و در سایز های متنوع تولید و با قیمت بسیار مناسب وارد بازار خرید و فروش می شود.

شناخت عوامل موثر بر کیفیت متکا پته

شناخت عوامل موثر بر کیفیت متکا پته کار و هنر پته دوزی از کارهایی است که به دلیل تنوع در رنگ و شکل و طرح از کارهای بسیار پر طرفدار در داخل و خارج از کشور است و می توان نمونه های بسیار متنوع از این کار را در تمام بازار مشاهده نمود. شهر کرمان از شهرهای پیشرو در زمینه تولید بهترین پته دوزی است و رانر کرمان و متکا پته از زیباترین و جذاب ترین نمونه این محصولات هستند که در انواع زیباترین رنگ ها به بازار ارائه شده است.

با کیفیت ترین نوع متکا پته دوزی شده کالایی است که با بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه و با استفاده از بهترین نمونه نخ های براق و بسیار محکم تولید شده باشد انواع این محصولات را می توان در نمونه های متفاوت و در تمام سایز های کوچک و بزرگ در بازار پیدا کرد. دوخت پته روی متکا نیز می تواند عاملی برای ارتقا کیفیت باشد.

اگر متکا از پارچه و نخی عالی و مرغوب تهیه شود اما دوخت روی متکا به صورت کاملا حرفه ای انجام نشود کار تمام شده جلوه زیبا و عالی ندارد، پس در کنار استفاده از متریال اولیه با کیفیت باید کار دوخت را با دقت و مهارت انجام داد تا کار آماده شده از کیفیت لازم برخوردار باشد.

پخش مستقیم متکا پته قرمز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

پخش مستقیم متکا پته قرمز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تولید کننده، متکا پته قرمز را با استفاده از انواع پارچه های ضخیم و درجه یک و در همه رنگ با طرح های متنوع سنتی و جدید و کیفیتی بسیار عالی و درجه یک تولید و کالا را بسته بندی شده و قیمت مناسب در بازار توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است. توزیع کننده بهترین متکا پته دوزی شده بسیار زیبا را با قیمت بسیار مناسب و ارزان در تمام بازارهای سراسر کشور توزیع نموده است و با پخش مستقیم و بی واسطه ترتیبی داده تا دست تمام واسطه ها از خرید و فروش کوتاه شود و بهترین و جذاب ترین نوع متکا پته دوزی شده را با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار تمام متقاضیان قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا