پته کرمان

مرکز خرید پته تهران

انواع پته در طرح ها و رنگ های گوناگون در مرکز خرید پته تهران وجود دارد. همین علت علاقه مندان به هنر پته دوزی می توانند به این مراکز مراجعه کنند تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را به آسانی خریداری کنند. همانطور که می‌ دانید پته دوزی ریشه در گذشته دارد، اما در زمان حال طرفداران خاص خود را دارد و افراد بسیار زیادی وجود دارند که به طرح های سنتی علاقه مند اند.

مرکز خرید پته تهران

3 نکته مهم هنگام خرید پته تهران

3 نکته مهم هنگام خرید پته تهران در هنگام خرید پته باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید در هنگام خرید عملکرد مثبتی داشته باشید‌‌.

  1. اولین نکته برای خرید پته توجه به جنس آن است.‌ این‌ گونه از محصولات باید با استفاده از مرغوب ترین پارچه و تولید شده باشند که در هنگام شستشو رنگ آن از بین نرود و یا بافت آن متزلزل نشود.
  2. دومین نکته توجه به نوع دوخت پته است. در واقع پته باید بسیار تمیز دوخته شده باشد. اگر دوخت پته مناسب نباشد، ممکن است از زیبایی پته بکاهد و ظاهر زیبایی نداشته باشد. به همین جهت قبل از خرید حتما به نوع دوخت و کیفیت آن توجه داشته باشید.
  3. نکته سوم در خرید پته توجه به طرح آن است. این گونه از محصولات در طرح های مختلفی تولید می‌ شوند، به همین علت در هنگام خرید می توانید به این موضوع توجه کنید و دایره انتخاب گسترده‌ ای داشته باشید.
  4. نکته چهارم در خرید پته توجه به رنگ و سبک آن است. شما می توانید پته را با توجه به سبک دکوراسیون خانه خود انتخاب نمایید.‌ در این صورت می‌ توانید با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی خانه خود رنگ پته را انتخاب نمایید.
  5. نکته پنجم در خرید پته توجه به قیمت آن است. قبل از خرید پته حتماً به قیمت آن توجه کنید.

شما می توانید برای خرید پته به مرکز خرید پته تهران مراجعه کنید. در این مرکز انواع و اقسام پته در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. البته انواع قندان پته شش ضلعی در این‌ مراکز وجود دارد.

چگونگی تولید شال پته دوزی

چگونگی تولید شال پته دوزی امروزه هنر پته دوزی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین علت از این هنر برای دوختن انواع پارچه های زیبا استفاده می‌ کنند. یکی از این پارچه ها شال پته دوزی است. در واقع برای تولید شال پته دوزی از هنر چندین و چند ساله که قدمت بسیار زیادی دارد استفاده می کنند. در ابتدا یک شال ساده را انتخاب می‌ کنند و سپس بر روی آن پته دوزی می کند. همانطور که می‌ دانید هنر پته دوزی از زمان های قدیم تا به حال مرسوم بوده است و برای تولید انواع لباس ها و ملحفه ها استفاده می کردند.

اما امروزه هنر پته دوزی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و هنرمندان دست تولید انواع طرح های جدید زده اند. برای تولید شال پته دوزی از ابتدا نوع طرح آن را مشخص می‌ کنند، زیرا پته ها در طرح های مختلف تولید می شوند. بعد از آن آن قسمت از شال را که قصد دوختن پته دارند طراحی می کنند. البته طراحی طرح پته ابتدا بر روی کاغذی به نام کالک انجام می‌ گیرد و سپس بر روی شال پیاده می شود. بعد از آن بر روی شال خاک زغال می ریزند. اگر شالی که انتخاب کردند به رنگ روشن باشد بر روی آن زغال می ریزند و اگر به رنگ تیره باشد بر روی آن گچ می ریزند.

اما امروزه برای چاپ کردن و طرح زدن پارچه ها از شابلون و مهر استفاده می‌ کنند‌ زیرا با این کار به راحتی می توانند طرح مورد نظر را بر روی پارچه پیاده کنند. در ادامه خط های اصلی را خط دوزی می‌ کنند تا طرح کلی نمایان شود. به این مرحله ساقه دوزی می گویند. در مرحله آخر با استفاده از سوزن های مخصوص درون را پر می کنند. پته ها در سایزهای متفاوتی تولید می شوند که پته کوچه یکی از آنهاست.

اطلاعاتی جامع برای پته فرش

اطلاعاتی جامع برای پته فرش پته دوزی نام دیگری دارد که به آن رودوزی می‌ گویند. برای دوختن پته از پارچه‌ های پشمی و ضخیم استفاده می‌ کنند. پته را بر روی پارچه های گوناگون می دوزند. اما باید بدانید که بر روی فرش و قالی هم از هنر پته دوزی استفاده می کنند. در تولید پته فرش از نخ هایی مقاوم استفاده می کنند. این نخ ها در برابر بسیاری از عوامل بیرونی مقاومت بالایی دارند. هنر قالی بافی در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد و هنگامی که این هنر باهنر پته دوزی آمیخته می شود، محصولی تولید می‌ شود که کیفیت و ارزش هنری بسیار بالایی دارد.

به همین علت است که انواع مختلف پته قالی و پته فرش در کشور ما طرفداران بسیار زیادی دارد. به علاوه باید بیان کنیم که پته خود انواع مختلفی دارد که یکی از آن پته خام است. این گونه از محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و با استفاده از بهترین متریال تولید شده اند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه ی زیادی به پته دارید، می‌ توانید برای تزیین دکوراسیون خانه خود از انواع و اقسام پته استفاده کنید. زیرا باعث می شود تا محیط داخلی خانه شما سنتی شود. به همین علت استفاده از پته فرش باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ی شما می شود.

فروش کلی پته تهران

فروش کلی پته تهران پته ها جزو محصولاتی هستند که در سطح گسترده به فروش می‌ روند تا خریداران بتوانند با مراجعه به مراکز فروش کلی اقدام به خریداری این محصولات مورد نظر خود در سطح گسترده کنند‌. از آنجایی که پته طرفداران بسیار زیادی دارد، در سطح کشور افراد زیادی هستند که اقدام به خریداری آن برای فروش خرده می کنند. زیرا تقاضا برای خرید آن بسیار بالا است.

این گونه از محصولات باید به گونه ای در سطح کشور پخش شوند تا همه افراد در سراسر کشور بتوانند امکان خرید انواع پته را در طرح ها و رنگ ها و در ابعاد و اندازه های مختلف داشته باشند. پته ای که در مراکز فروش عمده به فروش می رود، کیفیت بسیار بالایی دارد و علاوه بر این در مدل های مختلفی تولید می شود.‌ پته کهن یکی از انواع مختلفی از پته کوچک است‌ که طرفداران خاص خود را دارد.

این نوع از محصولات در سطح عمده و گسترده با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می روند‌. به همین علت خریداران از این مراکز یک موقعیت مناسب برای خریداران عمده به حساب می‌ آید. زیرا می‌ توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب در سطح عمده و با کیفیت بالا خریداری کنند. این موقعیت باعث می‌ شود تا خریداران عمده بتوانند خریدی رضایت مند انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا