رومیزی

مرکز خرید رومیزی کار شده باکیفیت عالی

رومیزی یکی از عناصر دکور است که به خصوص در منازل ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و جهت محافظت و زیبایی انواع میز، کنسول و سایر اشیا به کار می رود. رومیزی بافتنی ممکن است کار دست و یا بافت ماشینی باشد که هر کدام دارای قیمت خاص خود می باشد.

جهت سفارش و خرید رومیزی بافتنی مربعی می توانید به وب سایت ما به عنوان بهترین مرکز خرید رومیزی کار شده باکیفیت عالی مراجعه نمایید و طرح های متنوع این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

مرکز خرید رومیزی کار شده باکیفیت عالی

اطلاعاتی جامع درباره پته رو میزی

اطلاعاتی جامع درباره پته رو میزی امروزه انواع مختلفی از رومیزی با جنس، طرح، شکل و اندازه های متفاوت در بازار موجود است. صرف نظر از تفاوت انواع رومیزی، تمامی آنها جهت محافظت از اجسام تولید شده اند. همچنین بسیاری از رومیزی ها به دلیل طرح ها و رنگ های زیبایی که در آنها به کار می رود برای زیبایی دکور محیط و افزودن رنگ های ویژه به فضا نیز به کار می روند. معمولا در منازل ایرانی، بر روی اجسامی از قبیل میز ناهار خوری، میز های پذیرایی و عسلی، کنسول ها از انواع رومیزی استفاده می گردد.

پته های رومیزی به دلیل جنس منحصر به فردی که دارند، می توانند برای اغلب اشیاء استفاده شوند. تار و پود اغلب این نوع از رومیزی ها به گونه ای می باشد که جلوی گرد و غبار را نیز می گیرند، از این نوع رومیزی ها به جز محافظت و زیبایی اجسام، برای جلوگیری از آلوده شدن و نشستن خاک بر روی وسایل نیز استفاده می شوند.

دسته بندی انواع رومیزی ازنظر جنس

دسته بندی انواع رومیزی ازنظر جنس انواع رومیزی در جنس های متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردند. رومیزی ممکن است از جنس پارچه ساتن، حریر، ترمه، مخمل، قلاب بافی و غیره باشد. با توجه به کاربرد هر نوع رومیزی و همچنین بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر می گیرید، می توانید جنس مناسب آن را انتخاب نمایید. ترمه یکی از انواع پارچه هایی است که برای تهیه رومیزی به کار می رود و در واقع نوعی پارچه ایرانی اصیل است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محبوبیت زیادی نیز در کشور ما دارد. طرح های چشم نواز و منحصر به فرد انواع رومیزی های ترمه، آن را از سایر انواع رومیزی متمایز کرده است.

پارچه تور نیز یکی دیگر از انواع پارچه مناسب برای تهیه انواع رومیزی می باشد که از ظرافت ویژه ای برخوردار بوده و به دکوراسیون محیط، جلوه ای چشمگیر می بخشد. پارچه ساتن نیز برای تهیه انواع رومیزی مناسب بوده که دارای رنگ های متنوع و براق است و معمولا مناسب دکورهای کلاسیک می باشد. نوعی دیگر از رومیزی های پر طرفدار در دکوراسیون منزل، استفاده از محصولات قلاب بافی می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا، از ویژگی قابلیت شستشو آسان در منزل نیز برخوردار می باشند. رومیزی های کتان نیز امروزه در طراحی دکور مدرن جایگاه خاصی یافته اند و رنگ های متنوع این محصول با وسایل مختلف ست گشته و فضای جذابی را پدید می آورند. رومیزی های جنس مخملی نیز در این میان، طرفداران خود را دارند و لطفات و نرمی جنس پارچه این نوع از رومیزی ها جزء ویژگی های خاص آنها به شمار می آید.

آشنایی با انواع طرح های رومیزی کار شده

آشنایی با انواع طرح های  رومیزی کار شده انواع رومیزی علاوه بر جنس پارچه، رنگ و مدل و اندازه، از نظر طرح و همچنین نوع کار هنری که بر روی آنها صورت می گیرد، با هم تفاوت دارند. بر روی بعضی از رومیزی ها با سنگ های تزئینی، پولک، منجوق، مروارید، ملیله و غیره کار می شود و به این کالا، جلوه ای دو چندان می بخشد. طراحی رومیزی ممکن است، سنتی ایرانی باشد و یا شامل یک طرح ساده مدرن گردد. رومیزی ترمه یکی از نمونه های این نوع از محصولات است که به طور معمول دارای انواع تزئینات سنتی ایرانی بر روی پارچه ترمه می باشد و در اصل محبوبیت و زیبایی رومیزی ترمه به علت وجود تزیینات کاری است که بر روی آن انجام می گیرد.

امروزه بعضی از انواع رومیزی دارای طرح ها و نقش و نگار های برجسته و کار شده ای نیز در بازار موجود می باشند که بر روی پارچه های ساده و رنگی، طرح های فانتزی و مدرنی با استفاده از عناصر تزئینی همچون سنگ و مهره های طرح چوب و یا نخ های رنگارنگ گلدوزی، کار شده است. این نوع از رومیزی ها معمولا مناسب دکور های مدرن و یا مینیمال بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار می باشند.

بهترین صادر کننده رومیزی کار شده درجه 1

بهترین صادر کننده رومیزی کار شده درجه 1 امروزه با توجه به افزایش تمایل مردم در سراسر دنیا به زیبا سازی فضای زندگی خود و توجه بیشتر به اجزای متنوع دکوراسیون از جمله انواع رومیزی، بازار تولید، فروش و صادرات محصولاتی از قبیل رومیزی کار شده درجه یک نیز از رونق قابل توجهی برخوردار شده است و بسیاری از برند های معتبر به تولید، عرضه و همچنین صادرات انواع این کالا به بسیاری از کشور های دنیا روی آورده اند.

مجموعه ما یکی از معتبرترین و معتمدترین مراکز تولید و‌ صادرات رومیزی کار شده درجه یک بوده که این محصول را با بهترین کیفیت در معرض فروش قرار می دهد. در این مجموعه انواع رومیزی اعلا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از ماشین آلات مدرن و کارشناسان مجرب و متخصص، تولید شده و صادر می گردد.

برای خرید انواع رومیزی کار شده بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای رومیزی، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله پته رومیزی گرد سفید، پته ی رو میز ناهار خوری و رومیزی پته سفید مربع، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید رومیزی شیشه ای و سایر محصولات به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا