قندان پته

مرکز تهیه قندان پته چوبی

پته دوزی یکی از هنر های بی نظیر و کار دستان هنرمند بانوان کرمانی است که در این هنر با استفاده از انواع نخ های رنگی و پشمی و حتی نخ های گیاهی و یا ابریشمی بانو با اجرای طرح هایی بسیار زیبا مشغول به دوخت شده و در نهایت آن را بر روی انواع مصنوعات مانند قندان استفاده می نماید.

مرکز تهیه قندان پته چوبی این کالای بسیار زیبا و با کیفیت را با قیمتی منطقی و مناسب در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار می دهد.

مرکز تهیه قندان پته چوبی

راهنمای خرید قندان پته چوبی

راهنمای خرید قندان پته چوبی پته دوزی هنری بی مانند است که بانوان کرمانی این کار را روی انواع پارچه و در ابعاد مختلف تهیه و تولید می کنند سابق بر این کار برای تهیه لوازمی مانند رو میزی و یا برای تهیه کفش و کیف و لباس کاربرد داشت اما امروزه بانوی با سلیقه کرمانی این کار را بر روی مصنوعاتی مانند قندان و شکلات خوری و مانند آن استفاده می کند.

یعنی اگر بخواهیم این هنر را روی قندان با ابعاد گرد و یا شش ضلعی و یا مربع و … پیاده کنیم باید ابتدا پارچه ای با همان ابعاد و اندازه را انتخاب و طرح مورد نظر را روی پارچه پیاده کرده و سپس مشغول دوخت شویم و در نهایت و آماده شدن کار دوخت آن را روی قندان نصب کنیم.

البته برای اینکه این کار بسیار زیبا تر شود باید از هنر های دیگر نیز روی قندان پیاده تا یک کار بی‌عیب و نقص و شکیل به شما بدهد شما می توانید حتی از سفارش قندان پته استفاده و این کار را در هر اندازه و شکلی که مایل هستید سفارش و عینا سفارش خود را مناسب تحویل بگیرید.

عرضه بی واسطه قندان پته چوبی

عرضه بی واسطه قندان پته چوبی تولید کننده قندان پته چوبی این کالای بسیار ارزشمند و هنری را با کار پته دوزی و انواع هنر روی چوب پیاده کرده و انواع اندازه و شکل کالا را با زیبا ترین مدل طرح و رنگ و نقش ارائه داده است و انواع کار را با مشارکت شرکت توزیع کننده در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب کار هنری خود را در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار داده است.

شما برای تهیه و خرید انواع این کالا می توانید خرید خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه و با قیمتی مناسب تر انجام دهید و یا اگر کار را در تعداد بالا نیاز دارید از توزیع قندان به صورت عمده و کلان استفاده نمایید تا در آن صورت بتواتید از نازلترین قیمت تعیین شده یعنی قیمت پایه روی کالا سود ببرید‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا