پته کرمانرومیزی

مرجع پخش پته رومیزی بیضی بزرگ

مرجع پخش پته رومیزی بیضی بزرگ، از جمله مراجع معتبری است که به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع پته‌ های سایز بزرگ فعالیت داشته و همواره بهترین نوع از آنها را عرضه کرده است. مشتریان پته‌های مخصوص رومیزی می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه، این پته‌ها را از طریق همین وب‌سایت سفارش دهند.

مرجع پخش پته رومیزی بیضی بزرگ

عوامل موثر بر قیمت پته رومیزی بیضی

عوامل موثر بر قیمت پته رومیزی بیضی پته‌دوزی، از جمله قدیمی‌ترین هنر های اصیل ایرانی است که خواستگاه آن استان کرمان می‌باشد. قدیمی‌ ترین نوع پته‌ های موجود به 200 سال قبل باز می‌گردد. در گذشته هم این نوع از پته‌ ها به عنوان سمبل زیبایی و اصالت، مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در حال حاضر، این هنر قدیمی و اصیل بار دیگر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

از آنجایی که پته‌ های مخصوص رومیزی، در قیمت‌ های متفاوتی عرضه می‌شوند، ما قصد داریم در ادامه این مطلب، عوامل موثر بر قیمت پته رومیزی بیضی را شرح دهیم، تا بیشتر با این محصولات و قیمت خرید آنها آشنا شوید.

پته‌ هایی که به صورت دست‌دوز تولید می‌شوند، گران‌ تر از سایر پته‌ ها هستند. پته‌های دست‌دوز، زیر نظر افراد متخصصی که سال‌ ها در این زمینه فعالیت داشته‌اند، تولید می‌شوند به همین دلیل، دارای کیفیت بالاتری هستند. پته‌ هایی که به صورت ماشینی و در کارخانه‌ ها تولید می‌شوند، قیمت ارزان‌ تری دارند، چرا که وقت و هزینه کم‌ تری، صرف تولید آنها شده است.

سایز و ابعاد رومیزی هم در قیمت آن موثر خواهد بود، هرچه سایز رومیزی بزرگ‌ تر باشد، مواد اولیه بیشتری هم در آن استفاده شده است در نتیجه قیمت نهایی آن رومیزی هم بیشتر خواهد بود. در مقابل رومیزی‌ های سایز کوچک، در قیمت مناسبی عرضه می شوند، چرا که هزینه تولید آنها کمتر بوده است.

هرچه کیفیت نخ‌ هایی که در تولید پته استفاده شده است، مرغوب‌تر باشد، قیمت پته هم بالاتر خواهد بود. در حال حاضر پته‌ هایی وجود دارند که بسیار ارزان قیمت هستند، اما آیا این پته‌ ها دارای کیفیت لازم هستند؟ و آیا ارزش خرید دارند؟

ثبات رنگ نخ‌ های به کار رفته در پته هم از اهمیت زیادی برخوردار است؛ هرچه نخ‌ ها دارای ثبات رنگ بالاتری باشند، ارزش پته هم بیشتر خواهد بود. در حال حاضر پته‌ های ارزان قیمتی وجود دارد که خیلی زود کیفیت رنگ خود را از دست می‌ دهند و غیرقابل استفاده می‌ شوند.

آشنایی مختصر درباره تولید پته رومیزی

آشنایی مختصر درباره تولید پته رومیزی در مطالب قبلی تا حدود با هنر پته‌دوزی آشنا شدید، در این بخش از مقاله، سعی داریم به آشنایی مختصری درباره تولید پته رومیزی بپردازیم تا شناخت خریداران نسبت به این محصولات کامل شود.

استان کرمان به عنوان مرکز تولیدات پته، در انواع مختلف شناخته شده است؛ در این استان کارگاه‌ های تولیدی زیادی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع پته‌ ها فعالیت دارند.

مهم‌ترین مرحله تولید در پته‌دوزی، انتخاب نخ مناسب است؛ هرچه جنس نخ‌ ها مرغوب‌تر باشد، کیفیت نهایی پته هم بیشتر خواهد بود. برای تولید پته از نخ‌ های کاملا طبیعی استفاده می‌شود به همین دلیل، این نوع پته‌ ها بسیار لطیف و نرم هستند.

مرحله بعدی رنگ‌ کاری نخ‌ ها است؛ نوع رنگی که برای این کار استفاده می‌شود، کاملا طبیعی است و به هیچ عنوان از بین نمی‌رود. به همین خاطر است که پته‌ ها باکیفیت دارای ثبات رنگ زیادی هستند و حتی با شست و شو های پی در پی هم، دچار تغییر رنگ نمی‌ شوند.

بعد از تهیه نخ و رنگ‌کاری آن، نوبت به دوخت پته‌ ها می‌رسد؛ پته‌ هایی که به صورت سنتی و دستی تولید می‌شوند، زیر نظر پته‌ دوزان حرفه‌ ای، تهیه می‌ شوند در نتیجه ظرافتت و زیبایی به کار رفته در آنها بسیار جذاب و دلنشین است. مدت زمان دوخت پته‌ ها، بسته به ابعادی که دارند، متفاوت خواهد بود.

در مرحله نهایی، بار دیگر پته‌ ها چک می‌ شوند تا مشکلات و نقص‌ های احتمالی به طور کامل گرفته شود. سپس پته‌ ها با اتو های مخصوص، بخار دیده می‌ شوند تا فرم مناسب‌تری به خود بگیرند. در نهایت این محصولات در کیفیت بالا و کاملا بدون مشکل، وارد بازار می‌ شوند.

مهم ترین ویژگی پته رومیزی

مهم ترین ویژگی پته رومیزی در بین پته‌ ها، آن دسته از محصولاتی که به عنوان رومیزی در نظر گرفته می‌ شوند، پرطرفدارتر بوده و تقاضای بیشتری هم برای آن وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی پته رومیزی، کیفیت بالا و ابعاد مناسب آن می‌ باشد، رومیزی‌ هایی که به عنوان پته در نظر گرفته می‌ شود، ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایر پته‌ ها دارند به همین دلیل، امکان استفاده از آنها بر روی انواع میز ها وجود دارد.

این نوع پته، از بهترین نخ‌ هایی که دارای رنگ ثابتی هستند، تولید می‌ شوند به همین دلیل، کاملا قابل شست و شو بوده و به هیچ عنوان کیفیت رنگ خود را از دست نخواهند داد.

پته رومیزی گرد قرمز؛ جز زیباترین نوع پته‌ ها می‌باشد که معمولا درخواست زیادی برای خرید آن وجود دارد. رنگ قالب در این پته‌ ها، قرمز است به همین خاطر نمای بسیار خوبی دارند. فرم گرد این پته‌ ها، زیبایی آنها را چندین برابر افزایش داده است. این محصولات در سایز های مختلفی هم عرضه می‌شوند.

رومیزی پته سفید مربع؛ هم جزء مرغوب‌ ترین نوع پته‌ هایی است که به کار بردن رنگ سفید در آن، زیبایی بی‌نظیری را در این پته‌ ها ایجاد کرده است. پته رومیزی سفید در مناسبت‌ های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ یکی از مهم‌ ترین مناسبت‌ هایی که از این نوع پته در آن استفاده می‌ شود، عید نوروز باستانی است.

پته سینی مستطیلی هم نوع دیگر از پته‌ هایی است که دارای فرم مستطیلی می‌باشد به همین دلیل، امکان استفاده از آن در موارد مختلفی فراهم شده است. از این نوع پته برای پوشش دهی میز های مستطیلی استفاده می‌ شود.

صادر کنندگان پته رومیزی بیضی بزرگ

صادر کنندگان پته رومیزی بیضی بزرگ صادرکنندگان پته رومیزی بیضی بزرگ،از جمله صادرکنندگان معتبری هستند که سال‌ ها در زمینه ارائه این محصولات فعالیت داشته و در حال حاضر محصولات خود را به نقاط مختلفی در جهان صادر می‌ کنند. این صادر کننده به طور کامل نیاز مشتریان خود را در نظر گرفته و بر اساس نوع نیاز آنها اقدام به عرضه پته‌ ها می‌کنند.

مرکز فروش پته‌ های صادراتی، امکانی را فراهم کرده است تا مشتریان این نوع از پته‌ ها بتوانند به راحتی و از هر نقطه‌ ای در کشور به این محصولات درجه یک دسترسی داشته باشند. در خرید آنلاین و غیرحضوری، خریداران می‌توانند بهترین نوع پته‌ ها را در تنوع بالا مشاهده کنند و سپس بر اساس سلیقه و نیاز خود، دست به انتخاب بزنند.

خرید غیرحضوری، امکان دسترسی برابر به این پته‌ ها را برای همه مشتریان فراهم کرده است، خریداران پته می‌ توانند از هر نقطه‌ ای در کشور برای خرید این محصولات اقدا کنند.

قیمتی که برای پته‌ های صادراتی در نظر گرفته شده است، نسبت به کیفیت و ظرافتی که در این محصولات وجود دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. خریداران می‌توانند با مناسب‌ ترین هزینه، این محصولات را خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا