کناره پته

مراکز فروش کناره پته درختی برای تزئین

مراکز فروش کناره پته درختی برای تزئین شامل محل های فروش صنایع دستی می باشد که به واسطه هنرمندان فعال در این زمینه صنایع دستی با کیفیت تولید می کنند و سپس به کمک بازاریابان خود این محصول را معرفی نموده و به فروش می رسانند، در زمینه عرضه و فروش این محصول وب سایت ها و نمایندگی های پخش و فروش معتبری فعالیت می کنند و موجب دسترسی همه خریداران به این محصول می شوند.

مراکز فروش کناره پته درختی برای تزئین

با بهترین کناره پته آشنا شوید

با بهترین کناره پته آشنا شوید تولید کناره پته به دلیل گستردگی استفاده از آن دارای تولید بسیار گسترده ای می باشد. این هنر از جمله قدیمی ترین صنایع دستی در ایران به شمار می آید که در شهر کرمان رواج دارد. پارچه پته دوزی از کیفیت، ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار می باشد و دارای طرح های بسیار پیچیده ای می باشد. فضای پس زمینه به دلیل تراکم بالای دوخت به سختی قابل مشاهده می باشد.

پارچه ای که برای دوخت پته سوزنی مورد استفاده قرار می گیرد پشمی می باشد و عریض نام دارد. از نخ های رنگی با کیفیت و دارای ضخامت مناسب برای دوخت استفاده می شود، از بته جقه، طرح درخت زندگی و نقش های قدیمی برای دوخت بر روی پارچه استفاده می شود. این هنر شبیه هنر گلدوزی می باشد ولی با این تفاوت که گره های به کار رفته در این محصول بسیار متفاوت می باشد.

دارای رنگ بندی بسیار متنوعی است و نام دوخت های به کار رفته بر روی عریض از لحاظ کیفیت به پتک دوزی، ساقه دوزی، رودوزی و برگ دوزی نام دارد. در ماه دوزی از رنگ های تیره برای دوخت استفاده می شود زیرا رنگ تیره از جاذبه بالاتری برخوردار می باشد.

نوع طرح های به کار رفته برای دوخت شامل اشکال هندسی نمی باشد و شلوغ نیست، بلکه از کیفیت و نظم و ترتیب بالایی برخوردار است. نخ پته دوزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از خود رنگ پس نمی دهد و بر اثر کشش دچار پارگی نیز نمی شود. دارای ظاهری صاف و یک دست می باشد به همین دلیل پارچه نهایی تولید شده بسیار مرغوب بوده و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.

مرکز صادرات کناره پته درختی

مرکز صادرات کناره پته درختی تولید کناره پته و پته بالشت به دلیل گستردگی استفاده از این محصول بسیار رواج دارد و به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، مراکز صادرات درواقع کارگاه های تولیدی فعال در این زمینه می باشند که پس از وارد نمودن متریال اولیه به خط تولید اقدام به تولید و سپس فروش آن در بین خریداران می کنند، بازرگان و تجار فعال در بخش صنایع دستی از جمله افرادی هستند که زمینه صادرات این محصول را فراهم نموده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا