پته بالشت سفید

قیمت نهایی پته بالشت سفید

پته سوزندوزی سنتی می باشد که بسیار در گذشته مرسوم بوده است و یکی از سوغاتی ها و صنایع دستی شهرهای جنوب ایران می باشد که در انواع مختلف بالشت روتختی و کوسن به وفور یافت می‌شود امروز دوباره پته‌دوزی بسیار باب شده ما می‌خواهیم در اینجا مرکزی را به شما معرفی کنیم که میتوانید قیمت نهایی پته بالشت سفید را از این مرکز استعلام بگیرید و مطمئن باشید که گفته های خریداری شده در این مرکز بسیار با کیفیت مرغوب صرف و گرانبها می باشند.

قیمت نهایی پته بالشت سفید

ابعاد استاندارد انواع پته بالشت

ابعاد استاندارد انواع پته بالشت پته ها انواع مختلفی دارند و نقش و نگارهای مختلف آن باعث شده است که علاقه مندان بسیار زیادی به این صنایع دستی زیبا و چشم‌نواز روی بیاورند و سعی کنند که در تعطیلات منازل خود گوشه‌ای از این خطه های دوزی های زیبا را بگنجاند از جمله یا بالش یا رومیزی یا روتختی فرقی نمی کند چرا که تمام این ها جلوی بسیار زیبا به نمای ساختمان و دکوراسیون منزل ما می‌دهد .

ما می‌خواهیم در اینجا درباره پتو و بالش با شما صحبت کنیم که به از پارچه با کیفیت با طرح و رنگ و نقش بسیار زیبا تولید می‌شود این پک های بالش باید در ابعاد ۳۵ در ۵۰ تولید شوند چرا که این اندازه یک بالشت استاندارد می باشد.

مستند آن هم ۳۵ در ۳۵ و ۳۰ در ۳۰ می باشد که بنا بر ابعاد مبلمان ما نمی توانیم به راحتی این هفته های زیبا را تهیه و مصرف کنیم این پته های بسیار ظریف و هم به ای تولید می شوند که با رنگ های زنده و جذاب طبیعی رنگ‌آمیزی شده اند و همچنین در طرح های شاخه درخت و بوته جقه و گل و مرغ ای به تولید می رسند.

صنایع دستی باعث می‌شود که این صنعت روز به روز در ایران رونق پیدا کند و دچار فراموشی شود چرا که این هنر بسیار گرانبها و زیبا می باشد که از گذشتگان ما به ما ارث رسیده و ما باید به خوبی از آن نگهداری کنیم و آن را به آیندگان من هم انتقال دهیم.

فروش فوق العاده پته بالشت سفید

فروش فوق العاده پته بالشت سفید برای تهیه پته بالشت سفید مرغوب و با کیفیت باید به مراکزی که این صنایع دستی بسیار زیبا را به فروش می رساند مراجعه کنید و یا اینکه به مرکزی که ما در اینجا به شما معرفی کردیم پته های مورد نیازتان را خریداری کنید.

پته بالشت کرمان یکی از با کیفیت‌ترین بالشت هایی میباشد که شما میتوانید به راحتی آن را تهیه کنید و از جنس خوب و مرغوب با آن و سود سوزن دوزی زیبا و حرفه ای آن نهایت استفاده را ببرید این طرح ها و نقش های بسیار زیبا چشم نواز و دوست داشتنی می باشد.

توانید به راحتی قیمت فروش پته روبالشی را از این مرکز استعلام بگیرید و مطمئن باشید که بعد از خرید از این مرکز قیمتی پایین تر از قیمت بازار بابت آن پرداخت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا