پته کرمان

قیمت فروش کوسن پته دوزی در 1400

قیمت فروش کوسن پته دوزی در 1400 با توجه به نوع محصول و وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط بازار تعیین می‌ شود، اما این مرکز قیمت های بسیار کم تر و به صرفه تر برای مشتریان خود در نظر گرفته و محصول اصل و اورجینال را به فروش می رساند. پخش محصول از این طریق به بازارهای داخل و خارج از کشور نیز صورت می گیرد. این محصول به روش های استاندارد با تکنولوژی های پیشرفته و فناوری روز تولید شده و کیفیت و عملکردی بی نظیر دارد. پته برای مصارف مختلف بسیار به کار رفته و بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

قیمت فروش کوسن پته دوزی در 1400

ریس در کوسن پته دوزی چه کاربردی دارد؟

ریس در کوسن پته دوزی چه کاربردی دارد؟ کاربرد ریس در کوسن پته دوزی را در ادامه شرح می دهیم. ریس در واقع نوعی نخ پشمی است که برای دوخت پته به کار گرفته می شود و دارای رنگ های متنوعی است. مراحل رنگرزی آن به صورت کاملاً استاندارد صورت گرفته و از بهترین رنگ های مجاز و گیاهی برای این منظور استفاده می‌کنند.

بر حسب ابعاد پته و طرح های مورد استفاده روی آن، همچنین بر حسب اندازه و سایز پته نخ و ریس برای دوخت آن مصرف می‌کنند. با استفاده از ریس می توان زیباترین نقش و نگارها را روی پارچه پته پیاده کرد.

ابتدا طرح و نقشه های پته کشیده شده و دوزندگان ماهر و زبردست با بهترین سلیقه نخ ها را در پته بافته و محصولی فوق العاده شیک و جالب توجه را تولید می کنند. پته تولیدی برای دوخت انواع رومیزی، انواع کوسن، سجاده نماز، وسایل و تزئینات داخلی منزل و انواع منسوجات مورد استفاده قرار می گیرد. هنر پته دوزی بسیار ظریف و زیبا است و برای دوخت انواع لباس های سنتی، روفرشی، زیرانداز، رومبلی، انواع مانتو و مصارف دیگر استفاده می شود.

نکاتی مهم برای دوخت پته بر روی کوسن

نکاتی مهم برای دوخت پته بر روی کوسن امروزه پته دوزی به روش های مدرن با تلفیق طرح های قدیمی و اصیل با طرح های جدید ایجاد می‌شود و مورد توجه همگان است. برای دوخت پته روی کوسن نیز می توان به روش های بسیار ساده و آسان اقدام‌ کرد. این کوسن پته ها ظاهر بسیار شیکی دارند.

برای دوخت پته از پارچه های ضخیم و پشمی استفاده می‌کنند و این پارچه ها را عریض می گویند. طرح هایی زیبا روی پارچه زده شده و پته حاصل خلاقیت و تصور ذهنی هنرمندان باسلیقه است. پته در سایز و اندازه های مختلف تولید شده و مناسب برای انواع کوسن است، ابتدا با توجه به اندازه کوسن و طرح و شکل آن و نوع استفاده پته مورد نظر انتخاب شده سپس آن را به صورت ساده روی کوسن نصب می کنند.

از پارچه ها و نخ های مخصوص برای پته دوزی بهره می‌برند. ابتدا طرح مورد نظر کشیده شده و طرح را روی پارچه اندازند و طرح الگو روی پارچه کشیده می شود. ریس و نخ های مربوطه با رنگ های متنوع تهیه شده و روی الگو بافته می‌شوند و طرح ها و نقش های زیبایی را پدید می آورند.

بزرگ ترین فروشندگان کوسن پته دوزی در کرمان

بزرگ ترین فروشندگان کوسن پته دوزی در کرمان بزرگ ترین فروشندگان کوسن پته دوزی در کرمان محصول را با کمترین قیمت ارائه می کنند و محصول را از تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می کنند. عرضه محصول با بالاترین درجه کیفی و قیمت های باور نکردنی انجام می شود.

این مرکز شعبات زیادی در شهرهای مختلف دارد و مرغوب ترین انواع پته های استاندارد و مورد تایید را در سایزهای مختلف به تعداد عمده یا جزئی عرضه می کند. این مرکز وب سایت های اینترنتی تاسیس کرده و می توان با سفارش محصول از مناطق دور خرید خود را در زمانی کم با نرخ های نازل انجام دهند.

صادرات پته به بازارهای سراسر جهان صورت می گیرد. این مرکز بهترین عرضه کننده کالا می باشد و می ‌توان از این طریق با مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان، مناسب ترین و بهترین پته رانر، کناره سفید و پته قندان جدید را برای کاربردهای مختلف تهیه نمود، فروش محصول از این طریق با تخفیفات خاص و استثنایی انجام می شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید ، ببخشید این محصولات شما چه جوری می شه خرید، خب از دور نمی شه خرید .. باید انسان بببینند ، از نزدیگ ، چون نمی شه خرید از دور .. یک جای غیر از سایت هست برای شما که حضوری میخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا