پته کرمان

قیمت فروش پته خام رومیزی

پته خام رومیزی دارای طرح و رنگی طریق و زیبا بوده که بیشتر از الیاف طبیعی ابریشمی تشکیل شده است. این پته رومیزی دارای سایزهای مختلفی بوده بدین ترتیب می تواند سطوح مختلف میزهای گرد و مربع را به خوبی پوشش دهد. بافت این رومیزی ها به صورت دستی و ماشینی بوده که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. فروش این رومیزی به صورت عمده برای مشتری ها گزینه خوبی است زیرا می توانند با هزینه ای اندک خرید را انجام دهند.

قیمت فروش پته خام رومیزی

معرفی انواع مختلف پته خام رومیزی

معرفی انواع مختلف پته خام رومیزی در کشور ایران هر استان صنایع دستی خاص خود را دارد که پته دوزی مختص به استان کرمان می باشد. ماده اولیه پته دوزی از پشم حیوانات می باشد که قبل از از استفاده آنها توسط رنگ به صورت طبیعی یا شیمیایی رنگ آمیزی می شود. رنگ طبیعی حاصل روناس، اسفناج، گردو و انار گرفته می باشد. اگر چه رنگ شیمیایی درخشش بیشتری نسبت به رنگ های گیاهی دارد اما رنگ گیاهی طرفداران بیشتری دارد.

این پته دوزی ها را می‌ توان به عنوان رومیزی، زیر لیوانی، تابلو، پرده، کوسن، جا نماز و غیره استفاده شود. برای نگهداری از پته رومیزی قرمز باید به یک سری نکات توجه کنید تا پته عمر بیشتری داشته باشد؛ به عنوان مثال بعد از شستشوی پته، نباید آن را آویزان کرد؛ زیرا ممکن است کش بیاید. همچنین اتو کشی آن نباید از روی کار مستقیم انجام شود زیرا بر روی کار خطوط زرد رنگی به وجود می آید و زیبایی کار را از بین می برد و بهتر است قبل از اتو کشی، سطح اتو تمیز گردد.

همه چیز درباره پته رومیزی

همه چیز درباره پته رومیزی پته رومیزی عسلی سفید ، یک رومیزی شیک با طرحی زیبا و دلنشین می باشد که در رنگ های مختلف در بازار یافت می شود. بسیاری از افراد مشکل پسند به راحتی این رومیزی را انتخاب می کنند و دکوراسیون منزل خود را با وجود این رومیزی زیباتر می کنند. این رومیزی با توجه به طرح شکیل و جذابش به خارج از کشور نیز صادر می شود.

صادر کننده پته نگین دوزی قرمز، این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. همان طور که می دانید رومیزی ترمه دوام خوبی دارد اما باید توجه داشته باشید این رومیزی زیبا را در معرض نور آفتاب قرار ندهید، چون به مرور زمان نور آفتاب باعث تغییر رنگ رومیزی ترمه می شود. اگر بر روی رومیزی ترمه ملیله دوزی شده باشد از شستشوی آن خودداری کنید و فقط سعی کنید آن را گردگیری کنید.

برای شستشوی رومیزی های فاقد ملیله بهتر است از خشک شویی کمک بگیرید مخصوصا اگر رومیزی شما دارای یراق و آستر باشد. برای شستشوی رومیزی با دست قبل از شستشو باید مطمئن شوید، رومیزی رنگ پس نمی دهد. بعد از اطمینان از ثابت ماندن رنگ رومیزی، مقدار کمی پودر ساده دستی را در آب سرد درون ظرفی بریزید و فرصت دهید تا پودر در آب حل شود، بعد رومیزی ترمه را داخل ظرف قرار دهید و خیلی آرام بر روی رومیزی دست بکشید تا تمیز شود.

نکته ای که باید بدانید این است که به جای چلاندن رومیزی، آن را لای حوله ای قرار دهید تا آبش گرفته شود.

آشنایی با انواع پته خام رومیزی

آشنایی با انواع پته خام رومیزی پته دوزی اصیل نوعی هنر سوزن دوزی رو دوزی روی پارچه است. پارچه مناسب پته دوزی حتما باید پارچه پشمی ضخیم باشد تا بافت اصیل پته دوزی، درست و صحیح انجام شود. بانوان هنرمند پته دوز انواع لوازم کاربردی و تزیینی را با هنر خود پتو دوزی کرده و در بازار عرضه می کنند.

نخ های استفاده شده برای پته، نخ هایی مخصوص با رنگ های متفاوت است که با توجه به نقوش مورد نظر از نخ های متفاوت استفاده می شود. پته درختی از طرح های پر طرفدار و معروف پته دوزی در کشور است که علاقه مندان زیادی دارد. طرح های دیگری مانند پته بته جقه، پته بادومی یا پته ترمه ای هم پرفروش هستند اما طرح های پته دوزان به همین چند طرح محدود نمی شود و طرح های بسیار زیادی دارد.

امروزه انواع پته رومیزی کوچک در طرح های مختلفی که در بالا ذکر شد بسیار بیش تر از سایر محصولات مورد استقبال قرار گرفته اند و بانوان ایرانی علاقه مند به استفاده از این رومیزی های پته ای درجه یک در تزیین و دکوراسیون منازل خود هستند. رنگ آمیزی و تزیینات این رومیزی ها طوری است که با بسیاری از دکوراسیون ها منازل شما قابل هماهنگی و ست شدن را دارد و زیبایی، جلوه و تنوع و اصالت خاصی را به فضا مورد نظر شما می بخشد.

عرضه کننده پته خام رومیزی باکیفیت

عرضه کننده پته خام رومیزی باکیفیت متنوع بودن مدل پته خام رومیزی باکیفیت باعث شده تا فروش آن در بازار رونق پیدا کند. نمایندگی ها در بازار نقش توزیع کننده را دارند که محصول را از تولیدی خریداری کرده و به صورت عمده و بدون واسطه روانه بازار می کنند. برند های زیادی در ایران در حال تولید و توزیع هستند. برترین آنها برای تولید یک محصول با کیفیت از دستگاه های پیشرفته و مواد درجه یک استفاده می کند.

توزیع کنندگان برتر علاوه بر تولید یک محصول با کیفیت، به توزیع محصولات خود از طریق نمایندگی های خود اقدام کرده اند. تولیدی رومیزی پته، این محصول با کیفیت را با توجه به نیاز بازار تهیه کرده و در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. از آن جا که این محصول بدون واسطه و به طور مستقیم به دست خریدار می رسد قیمت آن مقرون به صرفه می باشد.

خریداران عزیز می توانید این رومیزی های ترمه را به صورت عمده تهیه کرده و از قیمت مناسب تر آن بهره ببرید. همچنین فروشنده پته رومیزی ترمه، برای راحتی خریداران علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم آورده است. خرید اینترنتی این مزیت را برای خریدار به همراه دارد که بدون صرف وقت محصول مورد نظر خود را سفارش داده و و به راحتی از قیمت روز محصول آگاهی می یابد.

آنها برای جلب رضایت مشتریان و خریداران خود، گارانتی و خدمات پس از فروش را در لیست خدمات خود قرار داده اند. نمایندگی ها و مراکز فروش آنلاین با ارائه محصولات متنوع و زیبا خرید را برای تمامی مصرف کنندگان آسان نموده اند. همچنین این مارکت ها دارای حراجی ها و تخفیفات مناسب هستند و برای خرید عمده انواع رومیزی یک گزینه مناسب به حساب می آیند که شرایط خوبی را فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا