پته کرمان

قیمت عمده پته رومیزی سرمه ای

یکی از فاخرترین صنایع دستی کشور پارچه پته رومیزی سرمه ای است که در گذشته با استفاده از الیاف پشمی و یا ابریشمی بافته‌ می‌شد؛ و -امروزه علاو بر الیاف طبیعی ابریشم و پشم از الیاف مصنوعی مانند اکرلیک هم استفاده می‌شود. پارچه پته کاربردهای فراوانی دارد؛ یکی از کاربردهای امروزی پارچه پته، استفاه به عنوان رومیزی پته به اشکال هندسی مختلف است. اگر در صدد اطلاع از قیمت نهایی پته رومیزی کوچک ابریشم هستید می‌توانید با کارشناسان ماهر و خبره ما در این زمینه تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره آن‌ها بهره بگیرید.

قیمت عمده پته رومیزی سرمه ای

هر آنچه که باید درباره پته رومیزی بدانیم

هر آنچه که باید درباره پته رومیزی بدانیم از جمله ویژگی های بارز انواع رومیزی پته می توان موارد زیادی را نام برد، رومیزی بسیار با کیفیت و درجه یک است، تنوع در رنگ و طرح نیز در آن ها زیاد است و مناسب انواع سلایق و سنین مختلف می باشند، طی زمان چروک نشده و ضخامت و نازکی اندازه ای دارند، نوع دوخت آن ها باکیفیت بوده و جنسی محکم و با دوام دارند، به گونه ای که طی مدت زمان های طولانی استفاده و شستشو دچار هیچ گونه تغییر رنگ، تغییر کیفیت و تغییر سایز نشده و می‌ توان آن را برای انواع فضا با دیزاین و دکوراسیون های متنوع استفاده کرد.

کیفیت و مرغوبیت بالای پارچه آن ها ویژگی دیگر آن ها است، زیرا از بهترین پارچه تولید شده و بسیار نرم و لطیف می باشند، برای خرید رومیزی توجه به جنس محصول و کیفیت پارچه و دوام آن بسیار اهمیت دارد، این رومیزی بسیار برازنده و فاخر است، زیرا از پته برای تولید آن بهره می برند و پته پارچه ای گرانبها است که برای تولید محصولات ارزشمند بسیار به کار می رود، این رومیزی ها با اشکال و سایز های متنوع به صورت دایره ای، مربعی، مستطیلی و دیگر اشکال تولید شده و مناسب انواع میز می باشند، علاوه بر آن برای انواع طاقچه ها و دیگر مصارف کاربرد دارند.

موثرترین موارد بر قیمت پته رومیزی

موثرترین موارد بر قیمت پته رومیزی در اینجا قصد داریم درباره یکی از قدیمی‌ترین و سنتی ترین پارچه هایی که در ایران تولید می شده از و بیشتر در گذشته برای دوخت لباس ها از آن استفاده می‌کردند با شما صحبت کنیم این پارچه به عنوان پارچه پته شناخته شده است. امروزه بیشتر برای دوختن انواع مختلف رومیزی ها از آن استفاده می‌کنند و رومیزی های بسیار شیک و جذاب را به وسیله این کار را تهیه می‌کند که از جنس بسیار مرغوبی برخوردار می‌باشد.

متریال به کار رفته در رومیزی پته دوزی کرمان بیشترین حجم الیاف آن از ابریشم طبیعی می باشد ابریشم طبیعی مهمترین الیاف به کار رفته در یک پته اصل و مرغوب است همچنین از نخ پنبه ای بسیار نازک هم در تولید آن استفاده می‌ کنند و همچنین نخ پلی استری هم بیشترین درصد استفاده از یک رومیزی پته را دارا می باشد که باعث استحکام بیشتر رومیزی می‌ شود و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

همچنین به خاطر اینکه از رنگ‌های طبیعی در رنگ کردن این رومیزی استفاده می کنند بسیار کیفیت و مرغوبیت خوبی دارد و به هیچ عنوان رنگ آن از بین نمی‌ رود و بافت پارچه از هم باز نمی شود و تا سال‌ها می‌ توانید به راحتی از این رومیزی استفاده نمایید. جنس این پته رومیزی بسیار مرغوب است چرا که در تولید این رومیزی ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و به خاطر همین جزه پارچه و رومیزی های گران قیمت به حساب می آید.

پته رومیزی سفید گرد نه تنها در بازار داخلی دارای محبوبیت بالایی است بلکه در دیگر کشور ها نیز طرفداران بسیاری را برای خود جذب کرده است و متقاضیان زیادی دارد که همین موضوع باعث شده است که سالیانه مقادیر زیادی از این محصول به دیگر کشورها صادر شود که در کنار آن فرهنگ غنی کشور عزیزمان نیز به کشور های دیگر معرفی می‌شود.

عوامل موثر بر کیفیت پته رومیزی سرمه ای

عوامل موثر بر کیفیت پته رومیزی سرمه ای پته رومیزی عسلی بیضی درجه یک در داخل کشور در بهترین شرایط طراحی و تولید می گردد و در واقع واحد های تولید کننده این نوع محصولات از نام و آوازه مشخصی برخوردار می باشند و به دلیل استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه ها و همچنین بهترین مواد اولیه در خط تولید پارچه های پته، بهترین پته سینی مستطیل ها را به بازار ارائه می‌ دهند. عوامل موثر در کیفیت رومیزی پته بسیار زیاد است که در این میان استفاده از تجهیزات برتر و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ ها که از کیفیت های منحصر به فردی برخوردار هستند اهمیت ویژه تری دارند و در واقع برند ها و واحد هایی که بتواند از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها در این حیطه استفاده نمایند.

علاوه بر بالا بردن کیفیت کار می توانند راندمان تولیدی خود را افزایش داده و محصولاتی را در تعداد بیشتر را در کوتاه ترین مدت به بازار ارائه دهند که این امر از نظر اقتصادی هم برای مصرف کنندگان و هم برای تولیدکنندگان به صرفه می باشد. در تولید انواع رومیزی از پارچه های با کیفیت های متفاوتی استفاده می گردد که این موضوع بیشتر از دیگر موارد در بهترین کیفیت این کالا ها تاثیرات مستقیمی می‌ گذارد و در واقع هر چه قدر کیفیت پارچه های پته مورد استفاده شده در خط تولید رومیزی ها بیشتر باشد، مسلما کیفیت و قیمت فروش کالا های تولید شده افزایش می یابد.

بازار پخش پته رومیزی سرمه ای

بازار پخش پته رومیزی سرمه ای از آنجایی که هنر پته دوزی متعلق به شهرستان کرمانشاه است شاید بتوان بهترین مراکز خرید و فروش و تولید محصولات حاصل از پته و از جمله انواع پته رومیزی سنتی را متعلق به این منطقه دانست. اصلی ترین مراکز توزیع پته رومیزی سنتی مانند هر محصول دیگری تولید کنندگان می باشند که پس از ساخت زیباترین و مرغوب ترین رومیزی پته آن را با نرخی مناسب در بازار توزیع می کنند.

فروش مستقیم رومیزی پته رنگ فیروزه ای عمده ارزان در مرکزی که ما در اینجا به شما معرفی کرده ایم صورت می گیرد شما میتوانید از این مرکزی رومیزی های مرغوب را تهیه کرده و از آن استفاده کنید که در ابعاد و مدلهای متنوع آن را تولید کرده و رنگ بندی بسیار زیبا و جذابی دارد همچنین شما می توانید پته رومیزی بیضی بزرگ هم در این مرکز تهیه نمایید که اجازه بهترین نوع رومیزی ها می باشد که فروش بسیار بالایی دارد و در ابعاد مختلف این ترم تولید می شود. شما با خرید از این مرکز می توانید این رومیزی ها را با قیمتی بسیار مناسب و پایین تر از قیمت بازار تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا