کوسن پته

قیمت روز کوسن پته فیروزه ای

کوسن پته فیروزه ای یکی از اجزا دکوراتیو مبلمان است که نیز میزان راحتی مبلمان را افزایش می دهد و به آن ها جلوه زیبایی می بخشد. عرضه کوسن پته فیروزه ای نسبت به سایر کوسن های مدرن به میزان بیشتری انجام می‌ شود. زیرا این کوسن ها به دلیل شکل ظاهری که دارند می‌ توانند ردپایی از فرهنگ و هنر ایران را بر جای بگذارند. همان طور که می دانید پته‌ دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که با به کار رفتن در سطح کوسن این محصولات را بسیار زیباتر می کند. قیمت روز کوسن پته فیروزه‌ ای به جنس مواد اولیه این محصول وابسته است.

قیمت روز کوسن پته فیروزه ای

کوسن پته دوزی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

کوسن پته دوزی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ کوسن ها، بالشتک های کوچکی هستند که می‌ توانند در زیبایی ظاهری انواع مبلمان تاثیر مثبتی بگذارند. همچنین نشیمنگاه مبلمان را راحت تر می کنند. کوسن را می توان در قسمت تکیه گاه مبل و یا در کنار دسته آن قرار داد و افراد با تکیه بر کوسن احساس راحتی بیشتری بر روی مبلمان دارند. کوسن ها از لحاظ شکل ظاهری انواع مختلفی دارند و در دو دسته مدرن و سنتی دسته بندی می شوند.

کوسن پته دوزی یکی از انواع کوسن های سنتی است که در سطح آن از هنر پته دوزی استفاده شده است. پته دوزی در واقع یکی از شاخه‌ های هنر گلدوزی است که در این هنر طرح ها و نقش های مختلف با استفاده از نخ های رنگی با کیفیت بر روی سطح کوسن گلدوزی می‌ شود و کوسن را بسیار زیباتر می کند.

یکی از ویژگی های کوسن پته دوزی با کیفیت انعطاف و نرمی فوق‌ العاده این بالشتک می باشد. میزان انعطاف‌ پذیری کوسن نیز به نوع الیافی که به عنوان پرکننده در درونش استفاده شده است، بستگی دارد. معمولاً بهترین نوع این کوسن ها از الیاف هالو تولید شده‌ اند. این الیاف به دلیل خاصیت فنریت مطلوبی که دارند به کوسن انعطاف پذیری فوق العاده ای می بخشند.

همچنین کیفیت دوختی که در قسمت های مختلف کوسن پته دوزی استفاده می شود، به طور مستقیم با کیفیت نهایی این بالشتک بستگی دارد. بهترین نوع این کوسن ها نمونه هایی هستند که از دوخت های بسیار محکمی درونشان استفاده شده است و در برابر نیرو های کششی مقاومت دارند و طول عمر آن ها نیز بالا است.

واحد فروش کوسن پته فیروزه ای

واحد فروش کوسن پته فیروزه ای کوسن پته با رنگ های مختلف ارائه می‌ شود. نمونه‌ های فیروزه ای این کوسن ها به دلیل زیبایی ظاهری که دارند و نیز رنگ جذاب شان می توانند در فضا بیشترین تاثیر را بگذارند و توجه هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

لذا واحد فروش کوسن پته فیروزه پخش کوسن پته را به طور گسترده در تمام نقاط ایران انجام می دهد. زیرا این کوسن جزو نمونه‌ هایی است که مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است و روز به روز تقاضا برای تهیه آن افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا