پته کرمان

قیمت تولیدی بقچه پته هشت رنگ به صورت عمده

قیمت تولیدی بقچه پته هشت رنگ به صورت عمده به عوامل زیادی از جمله: کیفیت، رنگ، اندازه، ضخامت آن نیز بستگی دارد. این پته چون از طریق تولیدی ارائه داده می شود.‌ قیمت بسیار مناسبی دارد. این بقچه زیبا و خوش رنگ برای جهیزیه کارایی فراوانی دارد واز آنجا که به صورت عمده به فروش می رسد قیمت استثنایی دارد. این بقچه با طرح و نقش بسیار زیبایی که سوغاتی کرمانی است به عنوان رقم صادراتی شناخته می شود. این بقچه به عنوان رومیزی در اشکال مختلف می باشد‌.

قیمت تولیدی بقچه پته هشت رنگ به صورت عمده

مشخصات کامل بقچه پته ایی

مشخصات کامل بقچه پته ایی همانطور که می دانید بقچه به عنوان رومیزی نیز شناخته می شود و در شکل های ترنج، بیضی، گرد، چهار گوش و مستطیلی نیز می باشد که می توانید برای مکان های مختلف از آن استفاده کنید. بقچه پته ایی ویژگی های بسیار زیادی دارد و دارای مشخصاتی می باشد که در ادامه به چندین موارد آن می پردازیم که شامل:

  • یکی از مهمترین مشخصات این بقچه این است که از جنس بسیار خوبی برخوردار است و طبع گرمی دارد. این بقچه زیبا از جنس پشم می باشد که وزن مناسبی دارد و می توانید برای رومیزی های مختلف از آن استفاده کنید.
  • رومیزی بیضی شکل از کیفیت خوبی برخوردار است به راحتی می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید و از مزیت های زیادی که دارد نهایت استفاده را ببرید. این رومیزی تنوع رنگی بالایی دارد و به صورت هفت رنگ می باسد به همین خاطر برای هر مکانی مناسب است.
  • رومیزی ترنج برای میز های مختلف به صورت تزیینی کارایی دارد. این رومیزی انعطاف پذیری بالایی دارد و می توانید با هر نوع مایعی آن را مورد شستشو قرار دهید. این رومیزی پته ماندگاری طولانی دارد.
  • این رومیزی در طرح ها و نقش های بسیار زیادی می باشد. رومیزی طرح گل همواره خواهان زیادی دارد و می توانید همواره دز آن استفاده زیادی ببرید. پته از جمله کهن ترین سوغات ایرانی است که ثبت جهانی شده است و می توانید آن را در اندازه و ابعاد مختلف بدست آورید.
  • رومیزی پته هشت رنگ نه تنها کیفیت خوبی دارد بلکه از قیمت خوبی نیز برخوردار می باشد. این پته زیبا بافت بسیار ظریفی دارد و همواره خواهان زیادی دارد. کیفیت پته هشت رنگ بالا است و در شکل های متنوع می توانید آن را خریداری کنید.
  • این بقچه پته فیروزه ای استفاده بسیار زیادی دارد و اکثر افراد برای پشتی فیروزه ای نیز آن را به کار می‌برند و از زیبایی که دارد استفاده زیادی را می‌برند. این پشتی در اندازه های متفاوتی نیز می باشد

موارد موثر بر قیمت بقچه پته سورمه ای

موارد موثر بر قیمت بقچه پته سورمه ای پته بقچه سورمه ای یکی دیگر از زیبا ترین رودوزی بقچه پته است که از کیفیت خوبی برخوردار است. این پته بقچه از بهترین نخ استفاده می شود و بر روی پارچه ابریشم طرح و نقش زیبایی از طریق دختران و زنان بافته شده است. در ادامه این مقاله موارد موثر بر قیمت بقچه پته سورمه ای را بیان می نماییم.

  • یکی از مهمترین موارد موثر بر قیمت بقچه پته سورمه ای این است که دارای دوخت و ریسه های پشمی رنگی باشد که به خوبی بر روی پارچه پشمی و ضخیمی طرح زیبایی نمایان می شود این پته دارای طرح های ترنج و بیضی شکل نیز می باشد که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.
  • از دیگر عوامل موثر برای قیمت یک پته ابعاد و اندازه آن نیز می باشد و هر چقدر در ابعاد مختلف و بزرگتری باشد در قیمت آن نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. این پته بقچه ای دارای رنگ ها و نقش های بسیار زیبایی است
  • از عوامل موثر بر قیمت این رنگ های مختلف آن است که بیشتر افراد بقچه پته سرمه ای را انتخاب می کنند. چون میزان استفاده آن بسیار زیاد است و از آنجا که از ضخامت و کیفیت خوبی برخوردار است می‌توانید آن را به روش‌های مختلف استفاده کنید.
  • این پته از منظره‌ های بدیعی در آن به کار برده شده است و به خاطر اینکه می‌توانید آن را مورد شستشو قرار دهید قیمت متفاوتی دارد و از دوخت بسیار منظمی نیز برخوردار است.

آشنایی مختصر با بقچه پته قرمز

آشنایی مختصر با بقچه پته قرمز بیشتر افراد به این آگاهی دارند که بقچه یکی از قدیمی‌ترین منظومات می باشد که در هر خانه از آن استفاده های بسیار زیادی می کردند و امروزه به عنوان یکی از سنتی ترین پوشش مورد استفاده قرار گرفته می شود. در ادامه این مقاله با پته بقچه قرمز آشنایی لازم را به دست می‌آوریم که شامل موارد زیر است.

یکی از مهمترین مواردی که درباره بقچه پته قرمز باید بدانید این است که این بقچه در اندازه‌های مختلف نیز درست می‌شود که بیشتر افراد آن را برای رومیزی استفاده می‌کنند و از زیبایی بی بدیلی که دارد نهایت استفاده را می‌برند.

این پته قرمز پرفروش ترین نوع پته می باشد چون می توانید از زیبایی چشمگیری که دارد نهایت استفاده را ببرید و برای نوعروسان نیز از آن استفاده می کنید. این بقچه دارای دوخت بسیار مناسب و با کیفیتی است که میزان مقاومت بالایی دارد و می‌توانید آن را به مدت طولانی نیز استفاده کنید.

این پته از طرح های زیبایی همچون سرو، گل و گیاه و بوته نیز استفاده کرده است و این پته از جنس پشم نیز می‌باشد که طبع گرمی دارد و اکثر افراد آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. میزان ضخامت این پته بسیار خوب است و از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

فروشگاه معتبر بقچه پته هشت رنگ

فروشگاه معتبر بقچه پته هشت رنگ بقچه بته محصول بسیار خوب استان کرمان می باشد که نه تنها در این استان بلکه در سراسر ایران و کشورهای اروپایی نیز خواهان بسیار زیادی دارد و همواره در صدد این هستند که این بقچه را در رنگ های مختلف نیز به دست بیاورند. با مراجعه به فروشگاه معتبر می توانید از انواع پته هشت رنگ دید نماید و پس از بررسی‌های لازم نسبت به خرید این بقچه پته هشت رنگ اقدام کنید.

این فروشگاه به خاطر دسترسی بهتر خریداران این محصول را از طریق اینترنت نیز به سراسر ایران توزیع می کند. خریداران می‌توانند از طریق وب سایت مربوطه اقدام کنند و با مراجعه آن با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایند و سپس اقدام به خرید این پته هشت رنگ نمایند.

از آنجایی که از طریق فروشگاه معتبر خریداری می شود می توانید قیمت بسیار استثنایی برای آن بپردازید و چون به صورت تضمینی ارائه داده می شود خریداران می توانند آن را به صورت عمده نیز خریداری کنند و برای موارد بسیار زیادی به کار ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا