کوسن پته

قیمت استثنائی کوسن پته کرمان

هنر پته دوزی یکی از هنر های دستی زیبا و خاص می باشد که امروزه محبوبیت زیادی را به دست آورده است. امروزه با کمک این هنر کوسن های زیبا برای مبلمان های سنتی تهیه می کنند که بسیار زیبا هستند. این کوسن های پته یا نقش و نگار های سنتی و زیبا طراحی و تهیه می شوند. قیمت کوسن پته کرمان همواره بر اساس سایز کوسن مشخص می شود و در اختیار شما قرار می گیرد، البته ناگفته نماند که قیمت این کالا را در حال حاضر تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به صورت روزانه و سالانه افزایش می دهند.

قیمت استثنائی کوسن پته کرمان

نکات طلایی برای ایجاد فضایی سنتی با پته

نکات طلایی برای ایجاد فضایی سنتی با پته پته دوزی ها چون از هنر های دستی سنتی هستند همواره زیبایی و جلوه خاصی هم دارند، نکات طلایی برای ایجاد فضایی سنتی با پته وجود دارد که برخی از این نکات بسیار حائز اهمیت هستند، قابل ذکر است که برای داشتن فضاهای سنتی همواره لازم است تا شما از پارچه های با رنگ های قرمز و آبی و زرد استفاده کنید و همچنین از پارچه هایی با نقوش سنتی مانند منظره و طبیعت و حیوانات و خطوط هندسی استفاده نمایید.

باید توجه کنید که محیط شما با چه رنگ هایی تزیین شده است تا متناسب با دکوراسیون خود پته ها را انتخاب کرده و با کمک آنها کوسن های زیبایی را تهیه کنید که با کمک آنها بتوان محیطی سنتی را طراحی کرد و از آن محیط لذت برد. پته ها طراحی های سنتی و زیبایی دارند و همواره می توان با کمک آنها فضایی سنتی را ایجاد کرد، البته در رستوران های سنتی هم می توان از تخت های چوبی سنتی استفاده کرد و با کمک این کوسن های پته دوزی شده جلوه محیط را بیشتر کرد و در نتیجه محیطی سنتی و خاص را در اختیار داشت و برای مهمانی ها هم از آنها لذت برد.

بررسی انواع دوخت در پته دوزی

بررسی انواع دوخت در پته دوزی در پته دوزی همواره از انواع دوخت ها استفاده می کنند که هر کدام نام و نقوشی مختص به خود دارند و می توان بر طبق سلیقه خود آنها را انتخاب کرد. در زمان بررسی انواع دوخت در پته دوزی همواره تمام مشخصات آن مورد توجه قرار می گیرد. بدانید که دوخت ها در پته دوزی ها همواره به سه دسته مهم تقسیم می شوند که هر کدام به نوبه خود مهم هستند. از این دوخت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رودوزی؛ در این روش دوزندگان همواره تمام بخش ها و خطوطی که بر روی پارچه ها کشیده شده است را دوخت می زنند که البته هر کدام نوعی کوک و بخیه دارند.
  2. پتک دوری؛ این نمونه دوخت خود به دو قسمت تقسیم می شود که از آنها می توان به دوخت مورب و دوخت مربع اشاره کرد. لازم به ذکر است که این دو نمونه دوخت هر کدام برای بخشی از کوسن و پارچه ها کاربرد دارند.
  3. برگ دوزی؛ در این روش همواره برگ ها بیشترین میزان دوخت را دارند و اصولا دوخت آنها با دو شکل مورب و گاه شویدی زده می شود که هر کدام طرفدارانی دارند.

با شناخت انواع دوخت در پته دوزی و کاربرد هر نوع دوخت می توان به راحتی بهترین نمونه را انتخاب کرد و سپس دوخت را انجام داد.

مشخصات کامل سرویس پته دوزی شده

مشخصات کامل سرویس پته دوزی شده در پته دوزی ها همواره کالا های متعددی تولید می شود که برخی از تولید کنندگان و دوزندگی های پته دوزی همواره آنها را به صورت سرویس کامل تهیه می کنند که برای سرویس عروس خانم ها و جهیزیه مناسب هستند. مشخصات کامل این سرویس های پته دوزی شده به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین و زیبا ترین نمونه ها را انتخاب کرده و تهیه نمایید. از مهمترین مشخصات این گونه سرویس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این سرویس ها انواع تکه ها مانند روتختی و روبالشتی و رویه کوسن و غیره را دارا می باشند.
  2. دوخت های آنها متنوع و خاص می باشد.
  3. رنگ‌بندی متنوعی دارند.
  4. طرح و نقوش آنها متنوع می باشد.
  5. اصولا دارای زیپ هستند

این پته دوزی ها بسیار زیبا و خاص هستند و اصولاً سرویس های تهیه شده با این روش همگی یک رنگ و طرح دارند و ست کامل هستند و می توان در خانه های خود از آنها استفاده کرد و زیبایی را به آنها هدیه داد. در این سرویس ها همواره رومیزی و کاور هم وجود دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند.

پته کرمان بالش های زیبا و خاصی را دارا می باشد و همواره می توان با اطمینان کامل آنها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد و محیطی خاص و زیبا را در اختیار داشت. اطلاع از مشخصات سرویس ها باعث شده تا خرید کوسن مبل و همچنین فروش بقچه زیپ دار در بازار ها افزایش زیادی پیدا کند.

عرضه عمده کوسن پته کرمان

عرضه عمده کوسن پته کرمان قیمت کوسن پته دوزی شده همواره قبل از عرضه آن در اختیار شما قرار می گیرد زیرا می توان طبق بودجه خود حجم سفارشان را مشخص کرد، بدانید که عرضه این کالا به صورت عمده انجام می شود زیرا با حجم عمده می توان دسترسی مشتریان را برای تهیه آنها در هر نقطه ای که هستند آسان تر کرد. قابل ذکر است که عرضه این پته ها همواره در بازار ها به صورت مستقیم هم انجام می شود که مزیت زیادی دارد.

بدانید که در این روش پیوسته بهترین و زیبا ترین کوسن های پته دوزی شده از تولید کنندگان دریافت می شود و سپس بدون این که دچار افت کیفیت و یا افزایش قیمت شوند وارد بازار ها می گردند تا در اختیار شما قرار بگیرند. بدانید که در این روش کوسن های پته دوزی با همان کیفیت و قیمت تولیدی وارد بازار ها می شوند. قابل ذکر است که عرضه این کالا در بازار ها بر اساس سفارش و درخواست مشتریان هم انجام می شود تا متناسب با نیاز و بودجه ای که خریداران دارند آنها وارد بازار ها گردند.

افزایش میزان مصرف خانواده ها از این پته دوزی ها و کوسن ها باعث شده تا هم عرضه و پخش آنها در بازار ها بیشتر شود و هم تولیدات آنها در بازارها به سطح انبوه برسد، با تولیدات انبوه کوسن های پته دوزی شده همواره می توان نیاز بازار های خارجی را هم نسبت به این لوازم سنتی و صنایع دستی تامین کرد و پوشش داد زیرا طرفداران بسیاری در بازار های خارجی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا