پته کرمان

فروش ویژه رومیزی پته هشت رنگ

رومیزی پته هشت رنگ از پارچه های سنتی، اصیل و با کیفیت ایرانی است که به دلیل ویژگی های فراوان به عنوان پارچه رومیزی استفاده می شود، شرکت توزیع پارچه پته رومیزی این پارچه را از مرغوب ترین مواد متریال با دستگاه های بسیار پیشرفته تولید کرده و پارچه تولیدی مطابق با استانداردهای روز و بسیار با دوام، شیک و برازنده است که مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی داشته و به صورت مستقیم با پایین ترین قیمت ها عرضه می شود.

فروش ویژه رومیزی پته هشت رنگ

نحوه شست و شو پته هشت رنگ

نحوه شست و شو پته هشت رنگ رومیزی ها محصولات حساسی به حساب می آیند که شما نمی توانید به راحتی آنها را بشویید. هم اکنون مدل های بسیار زیادی از طرح ها و ساختار های مختلف این محصول عالی در بازار های داخلی ایران موجود می باشد که هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، یک سری ویژگی های خاص دارند.

ولی در کل محصولات پته نگین دوزی قرمز به گونه ای ساخته و طراحی شده اند که حساسیت خیلی زیادی دارند و در صورتی که شما به خوبی از آنها نگهداری نکنید، آسیب های زیادی به آن وارد می کنید.

برای شستشوی پته شما باید از آب ولرم استفاده کنید. شما نباید بیش از اندازه از مایع های شستشو استفاده کنید چرا که این کار می تواند به بافت و ساختار اصلی مدل های مختلف پته آسیب های جدی را وارد نماید.

بهتر است که شما هم به صورت مستقیم این محصول را درون ماشین لباسشویی بیندازید و دکمه مخصوص به لباس های حساس را فعال کنید. این کار، بهترین و سریع ترین راه موجود برای شستشوی محصولات پته ای به خصوص رو بالشتی های ترمه به حساب می آیند.

همانطور که همه ما میدانیم در بسیاری از نقاط کشور ما به عنوان یک پارچه گرانبها تولید می‌شود که بر روی آن طرح های بسیار زیبا و اصیلی وجود دارد و در واقع تنوع طرح و رنگ و همینطور نرم و لطیف بودن جنس پته سبب شده است که امروزه از آن در بسیاری از زمینه‌های تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مثال برای تولید انواع رومیزی پته به کار گرفته می شود که با استفاده از آن رومیزی مثلثی و یا شکلهای دیگر این محصول تولید می گردد.

در واقع جنس بسیار با کیفیت پارچه پته سبب شده است که در هنگام دوخت انواع روبالشتی به توان خیلی راحت آن را حالت داد.

از طرفی هم به خاطر زیبایی بسیار زیادی که دارد گاهی به عنوان رومیزی پته تزئینی هم استفاده می‌شود بر روی انواع رومیزی ها طرح های بسیار جالبی که بیشتر حالت سلطنتی و سنتی دارد ایجاد شده است که در واقع می توان گفت نصف بیشتر زیبایی این رومیزی ها به خاطر وجود این طرح‌های زیبا است.

رومیزی های پته در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و برخی از آنها دارای یک زیپ در قسمت پشتی خود هستند از هر نظر که بخواهیم پته رومیزی بیضی شکل را مورد بررسی قرار بدهیم به ویژگی های خیلی خوب آن می‌رسیم و در واقع همین خصوصیات خوب سبب شده است که امروزه برای تولید رومیزی جنس پته به فراوانی مورد استفاده قرار بگیرد.

بررسی موارد استفاده از پته

بررسی موارد استفاده از پته رومیزی نوعی پوشش ضروری و کاربردی برای انواع روی میزی است. رومیزی می تواند تنوع جنس، طرح و رنگ بی شماری داشته باشد.

در مجموع دو نوع کلی رومیزی در بازار وجود دارد، یکی برای پوشش بالشت هنگام خواب استفاده می شود و نوع دوم بیشتر جنبه تزئیناتی دارد.

رومیزی پته یکی از زیباترین رومیزی های موجود در بازار است که به دلیل بکار بردن یک هنر اصیل ایرانی در آن و جلوه ویژه ای که دارد، جنبه تزئینات داشته و در جایی که بیشتر مورد دید قرار بگیرد، مانند بر روی مبلمان در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هرچند که هیچ محدودیت و یا منعی در استفاده از پته برای پوشش کالای خواب وجود ندارد و اتفاقا تهیه روبالشتی و روتختی از جنس پته بر ارزش هنری و زیبایی اتاق خواب می افزاید، اما این نوع روبالشتی دارای این حسن است که می تواند در بخش های تزئیناتی خانه هم مورد استفاده باشد.

بخش زیادی از پته رومیزی ابی را ابریشم تشکیل می دهد و واضح است چنین روبالشتی از چه ظرافت و لطافتی برخوردار خواهد بود. طرح های پارچه پته اغلب از میان طرح های اصیل و سنتی ایرانی استفاده می شود و ظاهری شیک و مجلسی دارن. به همین دلیل است که پته را نوعی روبالشتی مجلسی می دانند.

رنگ بندی ترمه فراوان بوده و اگر از آن به عنوان تزئینات بر روی مبلمان استفاده شود، می توان رنگی هماهنگ با مبل و یا پرده از ترمه را یافت و هارمونی سالن پذیرایی را به خوبی حفظ کرد.

متریال بکار رفته در پته رومیزی

متریال بکار رفته در پته رومیزی بهترین پارچه پته برای رومیزی از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و به صورت های طرح دار و ساده موجود بوده و تنوع گوناگونی از نظر طراحی و رنگ دارد که می توان با استفاده از آن ها سلایق مختلف را برآورده کرده و انواع رومیزی های زیبا و شیک را برای دکوراسیون های مختلف تولید کرد.

انواع این پارچه متراژ های مختلفی داشته و الیاف این پارچه ها در تمامی طرح و رنگ ها بسیار با دوام و محکم است، این پارچه آب نرفته و چروک نمی شود، همچنین نسبت به نفوذ انواع آلودگی مقاوم بوده و ثبات بالایی از نظر بافت و رنگ دارد، این پارچه به راحتی شسته شده و طول عمر بسیار طولانی دارد.

از جمله ویژگی ‌های انواع پارچه پته می ‌توان به تنوع در بافت اشاره کرد که برای انواع رومیزی های سلطنتی، رومیزی های مختلف برای‌ میز ناهارخوری، عسلی و دیگر مصارف کاربرد دارند، این پارچه همچنین به صورت طرح برجسته موجود بوده و طرح ها و سبک های جدید و مدرن را نیز پوشش می دهد.

طرح های ویژه و خاص این پارچه ها بسیار مجلل و باشکوه هستند این پارچه تولید شده از پنبه خالص و نخ است، براقیت و جذابیت خاص این پارچه بسیار جلب توجه می کند.

بازار خرید رومیزی پته هشت رنگ

بازار خرید رومیزی پته هشت رنگ بازار خرید رومیزی پته هشت رنگ در تنوع گوناگون با کیفیت بسیار فوق العاده و نرخ های ارزان و استثنایی به مشتریان انجام می شود که خریداران از نقاط مختلف می توانند نسبت به خرید عمده و جزئی پارچه اقدام کنند.

این مرکز فروش امکاناتی فراهم نموده که مشتریان از نقاط مختلف کشور و حتی بازارهای خارجی بتوانند به راحتی سفارش خود را انجام داده و محصول را در کم ترین زمان با کم ترین هزینه ها خریداری کنند.

خریداران بسیاری از این طریق اقدام به تهیه پارچه می‌کنند که این نشان از کیفیت بالا، قیمت مناسب و مشتری مداری دارد، این مرکز طرح های مختلف پارچه را با رنگ بندی متنوع ارائه می دهد.

با خرید پارچه پته سینی مستطیل درجه یک از این طریق قدرت انتخاب بیشتری داشته و می توان با صرف زمانی بسیار کم جنس مورد نظر خود را یافته و انتخاب نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا