پته کرمان

فروش مستقیم پته بقچه هشت رنگ

تولید انبوه انواع پته بقچه هشت رنگ موجب شده است که افراد زیادی این محصولات را تهیه کنند و آنها را به کار بگیرند که یکی از بی نظیر ترین کالاهای موجود در بازار ایران است که طرفداران بسیار زیادی داشته است اما باید توجه داشته باشید که به دلیل صادرات بی روی این کالا تولیدات آن به صورت مداوم و دائماً در حال فعالیت است که بهترین کالا را در ابعاد های بسیار مختلفی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد تا افراد بتوانند کالای موردنظر خود را بیابند و آنها را خریداری کنند.

فروش مستقیم پته بقچه هشت رنگ

دسته بندی انواع پته از نظر ضخامت

دسته بندی انواع پته از نظر ضخامت دسته بندی انواع پته از نظر ضخامت بسیار زمتنوع است. قابل ذکر است که عوامل بسیار زیادی بر قیمت پته بقچه تاثیر دارد که در ادامه مطالب موارد را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که عبارتند از: همانطور که در جریان هستید با توجه به بزرگ شدن ابعاد این محصولات قیمت آنها نیز اندکی تغییر می‌کند و گران تر خواهد شد اما باید توجه داشته باشید که اصلی ترین عواملی که بر قیمت این کالا تاثیرگذار است کیفیت و مواد استفاده شده است که کمک می کند تا شما بتوانید محصولات درجه یک را بیابید و در صورت لزوم آنها را تهیه کنید.

باید توجه داشته باشید که رنگ این محصولات کاملاً ثابت است و به مرور زمان تغییر پیدا می‌کند و به همین خاطر شما می‌توانید به راحتی آنها را برگزینید و در صورت لزوم آنها را تهیه کنید که یکی از کاربردی ترین محصولات موجود در بازار ایران است.

بررسی انواع پته بر اساس جنس

بررسی انواع پته بر اساس جنس بررسی انواع پته بر اساس جنس بسیار متنوع است. انواعپته صورتی اصیل هنر دست زنان هنرمند کرمان است که با طرح های زیبایی ذهنی یا طرح های آماده روی پارچه های پشمی سوزن دوزی می کنند تا در نهایت یک اثر هنری بسیار زییا خلق کنند . انواع بقچه پته ای در طرح های چهار بته ای، بته جقه یا همان قهر و آشتی و بازو بند در رنگ های آبی ،فیروزه ای ،قهوه ای ،سورمه ای ،سفید ،‌قرمز ،سبز و شتری سوزن دوزی شده و در بازار فروش صنایع دستی عرضه می شود.

پته عتیقه اصولا یک رومیزی مربع در ابعاد یک متر در یک متر یا به صورت دایره است که کاربرد آن از گذشته تا به امروز اندکی فرق کرده است. در گذشته های دور بیشتر پته بقچه ها را در بقچه حمام عروس یا پارچه هایی که در جهزیه عروس قرار می دادند تا برای تزیین طاقچه اتاق عروس یا رو رختخوابی کاربرد زیادی داشت اما در روزگار امروز پته بقچه ای را برای تزیین میز و اوپن و تابلو در منزل استفاده می کنند

که جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می بخشد. پته بقچه اصل و دوخت هنر مندان کرمانی از پارچه پشمی ضخیم اصلی و نخ های مرغوب و اصل برای سوزن دوزی روی پارچه آماده می شود نوع دوخت زیبا و طرح های بسیار خاص برای نقوش روی کار همه نشان دهنده یک پته بقچه اصل و زیبا است .

تضمین کیفیت انواع پته بقچه

تضمین کیفیت انواع پته بقچه باید در هنگام خرید پته مشکی به کیفیت آن دقت زیادی داشته باشید. این محصولات دارای سایز ها و اندازه های مختلفی بوده و در اشکال مختلف گرد، مستطیل، مربع وجود داشته است. پته با استفاده از پشم گوسفند خالص تهیه و تولید می‌ شود به همین خاطر است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده، این محصولات دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد به همین خاطر است که از آن در مراسم رسمی و مهمانی های اعیانی استفاده می‌ کنند.

طرح های برجسته بر روی پته وجود داشته که به عنوان تزیین استفاده می شود، در صورت ایجاد لکه بر روی این پته ها شما می توانید به راحتی لکه ها را با استفاده از مواد شوینده موجود در بازار پاک و تمیز نمایید. این کالاها دارای رنگ های بسیار متنوع بوده که البته رنگ های تیره محصول بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده و بهترین گزینه برای خرید محسوب شده است. تضمین کیفیت انواع پته بقچه از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

جنس پته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و شما باید اقدام به خرید پته های مرغوب کنید. افرادی که در زمینه تولید پته بقچه ارزان فعالیت دارند، تلاش می‌ کنند تا بتوانند محصولاتی ظریف و زیبا را با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند و شما بتوانید با خیال راحت این کالاها را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید. پته های موجود در بازار به دلیل کیفیت بالا، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود.

از جدیدترین مدل های پته اصیل باید به پته ضخیم اشاره نمود که با استفاده از بهترین نخ و سوزن های مخصوص پته دوزی تولید می شوند. این مدل از پته دارای رنگ های متنوع بوده و ضخامت بالایی هم دارد، به همین دلیل هم دوام و ماندگاری آن بسیار بیشتر از دیگر انواع مختلف این کالاها در بازار داخلی باشد که خریداران می توانند به راحتی با مراجعه نمودن به تولیدکنندگان این کالا، بهترین نمونه از محصولات مد نظر خود را تهیه نمایند. انواع مختلفی از پته های اصیل ایرانی به دلیل اینکه دارای زیبایی ظاهری خاص و ویژه هستند، در تولید برخی محصولات مانند کوسن یا کالای خواب مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

البته هنر پته صادراتی جزء هنرهایی است که می‌توان برای رومیزی هم از آنها استفاده نمود و فضای خاص و زیبا را به وجود آورد. امروزه بیشتر افرادی که در سطح بازار داخلی به تولید این کار مشغول هستند، با استفاده از بهترین نخ و نقشه ها توانستند، مدل های پته خاص را تولید و به بازار عرضه نمایند تا مشتریان با هر سبک و سلیقه بتوانند این محصولات را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند و از زیبایی ظاهر آنها نیز لذت ببرند.

مرکز توزیع پته بقچه هشت رنگ

مرکز توزیع پته بقچه هشت رنگ یکی از فاکتورهای مهمی که محصولات تولید شده توسط هنر پته دوزی را دارای زیبایی خیره کننده و چشم نواز نموده است، اصول خاص رنگبندی در پته کرمان است. به این معنا که رنگ‌ ها عمده‌ترین نقش را در طراحی نقش‌ و نگاره‌ها در هنر سوزن دوزی دارند.

اصل رنگ بندی هم در انتخاب شال یا عریض پته و هم در انتخاب رنگ نخ‌های مورد استفاده در طراحی پته باید رعایت شود. پارچه زمینه یا شال با توجه به نوع محصول در رنگ‌ های مختلف انتخاب می‌شود. معمولا شال از پارچه‌ هایی با رنگ روشن مانند سفید، آجری و کرمی و برخی از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و سرمه‌ای انتخاب می‌شود.

این رنگ‌ها علاوه بر اینکه جذابیت ظاهری محصول را بالا می‌برند، موجب می‌شوند که نخ‌های رنگین مورد استفاده در دوخت طرح‌ها و نقش‌ها، جلوه بهتری پیدا نمایند و به خوبی دیده شود. در انتخاب نخ‌ های رنگین نیز به طرح و نقوش توجه می‌شود. در طرح‌ های ساده مانند انواع درختان خاص، معمولا از رنگ‌های طبیعی مانند سبز و قهوه‌ای استفاده می‌شود.

اما در طرح‌های سنتی و اسلیمی مانند طرح بته جقه، طرح‌های شکارگاهی، طرح‌های هندسی و انواع طرح‌های اسلامی ایرانی، معمولا از تنوع بالایی از رنگ‌های گرم و سرد استفاده می‌شود. هرچه تنوع رنگی در طرح‌های شلوغ بیشتر باشد، کار زیباتر و لوکس‌تر می‌شود. مرکز توزیع پته بقچه هشت رنگ این محصول را با قیمت مناسب به بازار ارائه می دهد.

در سال‌های اخیر استفاده از هنر پته برای تولید انواع البسه، کیف و کفش رواج یافته است و از رنگ‌های متنوع و شاد برای تولید این محصولات استفاده می‌گردد. در سبک‌ های جدید پته دوزی، از رنگ‌های تیره و گرم برای پارچه‌های زمینه روشن و از رنگ‌های سرد و خنثی برای شال‌ های دارای رنگ تیره استفاده می‌شود. این تضاد رنگی، زیبایی هنر پته را به خوبی نمایان می‌کند و موجب تولید محصولاتی ممتاز و درجه یک شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا