پته رومیزیپته گردیرومیزی پته گرد کوچک

فروش عمده رومیزی چهارگوش پته

چگونگی دوخت رومیزی چهارگوش پته

برای تولید رومیزی پته چهارگوش لازم است که پارچه یا شال پته را به صورت چهارگوش برش بزنند. بعد از برش پارچه روی زمینه پارچه طرح های متنوع و زیبا بکشند .

بعد با نخ های رنگارنگ و زیبا طرح های متنوع را با دوخت های ظریف دوخته و پر کنند .

بعد از دوخت پته از زیبایی آن لذت ببرند برای کشیدن طرح روی شال پته یک تکه کاغذ باید روی پارچه گذاشته شود و هر کدام در محل اصلی خود قرار دهید .

بنابراین برای اینکه کاغذ روی پارچه تکان نخورد،به عبارتی برای جلوگیری از تکان خوردن کاغذ ها از گیره یا وسیله کوچک برای اتصال موقتی کاغذ ها استفاده شود .

قسمت هایی که مدل ها کشیده شده اند را دارای حفره های کوچک و ریزی کنید تا دانه های رنگی سفید دیگر از لابلای آن ها عبور کند .

وقتی که الگو های زیبا بر روی پارچه ترسیم شد.و این الگوها به صورت نقاطی سفید رنگ روی چارچه مشخص شدند کاغذ ها را جدا سازی کرده و با استفاده از نخی خوشرنگ هم، شروع به دوخت مدل ها کنید .

در مرحله آخر کنار اصلی این نقشه ها را با چرخ های ساده و یا نخ و سوزن دوخته ومی‌توانید رومیزی را زیباتر کنید .

اگر تولید کننده پته با انواع دوخت پته آشنایی داشته باشد ،می تواند در تولید پته شیوه های مختلف دوخت را به کار ببرد و با تنوع و ظرافتی که در دوخت پته به کار می برد ،ارزش کیفی کار خود را بالا ببرد .

به عنوان مثال در یکی از دوخت های پته ،دوزنده ی پته فاصله های بین هر ناحیه را با استفاده از اشکالی زیبا که دارای زاویه های مشخصی هستند پر می کند که از این رو هم زیبایی کار بالا می‌رود و هم مدل جدیدتری مانند نوار هایی بلند به آن اضافه می شود .

در یکی از روشهای دوخت پته ،اگر قسمتی از پته روی آن کار شده باشد ،اما آن قسمت بدون نخ باشد .

باید آن قسمت با نخ های عریض دوخته شود.اقداماتی که باید در آخر انجام داد،ایجاد اشکال سه وجهی می باشد .

این اشکال تکمیل کننده ی کل طرح شما می باشد.و بدین ترتیب اجزای طراحی شده هم قالب بندی دقیق پیدا می کنند و همین که انگار، به یک قسمت مشخص متصل شدند .

مناسب ترین نخ برای دوخت رومیزی پته

برای تولید یک پته ی مرغوت و با کیفیت تجهیزات زیادی لازم است .که یکی از این تجهیزات که مهم هم است نخ پته است که ریسیده شده است .

نخ باید از منابع درجه ی یک درست شده باشد.برای اینکه یک محصول دارای بهترین کیفیت و ظرافت باشد ،در واقع انتخاب نخ مناسب برای تولید یک محصول بی نظیر بسیار ضروری است باید متذکر شد که به هر حال الیاف هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند و همین واقعیت است که باعث می شود خیلی از طراحان، تنها به استفاده از یک مورد بسنده کنند .

عقاید متفاوت در این زمینه وجود دارد هرکدام یک نوع نخ مناسب را برای چنین کاری مناسبی می دانند .

 

انتخاب ها بین پشمی، الیاف نازک بز و ابریشم هایی خالص وجود دارد ولی به هر حال هر کدام از این موارد، محصول را به نوعی ممتاز می کنند .

به عنوان مطلب آخر که شاید برای شما هم خیلی مهم باشد باید گفت، در واقع اگر ابریشم واقعی در تولید رومیزی چهار گوش پته مورد استفاده قرار بگیرد برتری خاصی، نسبت به تمام الیاف دیگر خواهد داشت .

 

فروش عمده رومیزی چهار گوش پته

فروشگاه پته هشت رنگ مرکزی ترین محل تجمع و ارائه پته های زیبا است.در این فروشگاه رومیزی های جذاب و زیبا که دارای ابعادی منحصر به فرد هستند .

در بسته بندی های شیک به فروش می رسند .

از سرارسر ایران و جهان به این فروشگاه مراجعه می کنند و از بین رومیزی با طرح ها و رنگهای متنوع رومیزی ای را انتخاب کنند و آن را خرید کنند.نوع جنس شال و نخ تاثیر به سزایی در کیفیت و مرغوبیت رومیزی ها دارد .

این مرکز به صورت جزئی و عمده پته ها را به فروش می رساند .

به عنوان با اهمیت ترین فاکتور توجه می‌کنیم به هزینه ای که فروشنده عمده به کار برده است چون به هر حال عمده ‌فروشی در این مرتبه به جریان کشیده می‌ شود و با توجه به آن، خریداران حق پرداخت خرج هایی به روز را دارند .

علاوه بر این اقدام به ترتیب بندی اجناس و کالا های استانداردی می ‌پردازد که یا مدل کلاسیک دارند و یا از طرح های جدید برخوردارند و به نوعی هم طراحان یا سازندگان ایرانی دوخت زیبایی را برای این گونه محصولات به کار برده اند چون به همان اندازه که، مدل های ساده طرفدار دارند مدل های غیر ساده هم مورد درخواست خریداران قرار می گیرند .

بازار خرید رومیزی چهار گوش پته

تولید انبوه رومیزی چهارگوش پته علاوه بر اینکه نیاز مشتریان داخل کشور را رفع می کند .

می تواند نیاز مشتریان خارج از کشور را نیز برآورده کند.تولید کنندگان پته برای تولید محصولات خود تلاش می کنند از تمامی محصولات تولیدی روز و الگوهای نوین آشنایی کامل داشته باشند.و محصولات را با بالاترین کیفیت و بیشترین ظرفیت تولید کنند انتخاب بی مشکل و زود از خرید انبوه این محصولات با کیفیت حاصل می شود .

کالا ها با تنوع کامل از اندازه ها، نقش های متفاوت پته دوزی و حتی مظنه های اصلی به مشتریان عملکردی جدید را برای خرید می دهد .

این مراکز خرید در واقع فروشگاه مستقر شده در داخل کشور هستند و هریک مجهز به انواع کارکنان و مشاورین می‌ باشند که اول به خریداران در زمینه سفارش محصولات راهنمایی‌ های به روز را داده و نیز به نوعی، با ارائه لیست جدید قیمت های فروش افراد را در مسیر خرید مشتاق می‌ کنند .

بسیاری از نمایندگی های فروش که در سراسر کشور و به صورت اینترنتی فعالیت می کنند .

در زمینه فروش خیلی از ملزومات اولیه منازل از جمله رومیزی ها کار می کنند و نیز هر واحد از این شعبه ها، محل ارائه گونه ای متمایز از اجناس است و تجارت های فراوانی را به این صورت انجام می دهد .

خرید رومیزی پته چهارگوش را حتی از این راه می توان دانه ای و تک خرید و اگر کسی هم نیاز به تعداد زیاد داشت باز هم مثل خرید خرد می تواند، از بهترین فرصت های موجود برای برقراری داد و ستد های فوری استفاده کرد .

مراکز توزیع رومیزی چهارگوش پته

چهارچوب مدل های رومیزی چهارگوش پته مربوط به ابداعات طراحان شهرستانی است اما اخیرا، با الگو های خارجی هم پیوند خورده اند تولیدی رومیزی پته با تولیدی که در داخل کشور دارد .

از نمونه مدل های ایرانی برای طراحی های جدید استفاده می کند رومیزی چهار گوش پته ی درجه یک با شکل زیبای خود و دوام بالا به تعداد زیاد تولید می شود اما، حالت چهار گوش آن ها در هر بسته با یکدیگر فرق دارد .

نوع طرح ها و نقش ها تعیین می کند که تولیدات چه قیمتی داشته باشند. خرید فله ای و مستقیم نیاز شما را از همه لحاظ تامین می کند .

به هر حال هیچ کارخانه ای با حجم پایین تولید کنند و به دنبال آن توزیع محصولات آنتیک در تعداد اندک باشد بنابراین شرکت توزیع کننده با دریافت هر مدل استاندارردی که، با قاب چهار گوش ایجاد شده است کالا های فروشی را با تعداد بیشتر قابل داد و ستد می کند .

از محل هایی می توان سراغی از توزیع رومیزی پته را گرفت که شرکت های مشهور توزیع کننده هستند و به دنبال تهیه و ساخت انواع رومیزی ها، در تمام قسمت های ایران نفوذ می کنند چون چاره از جز ارائه سریع و بی شمار محصولات نمی بینند .

پس نهایتا باید خود را آماده کنید که تنها این شرکت ها در هر روز توزیع محصولات را به روز کنند و قدیمی ترین نمونه ها را به همراه انواع جدیدتری در اختیار شما بگذارند .

به این وسیله نه تنها می توانید مدل های سنتی تر را با هزینه پایین خریداری کنید بلکه احتمال دارد مدل های جدید را هم، در قیمت های به روز به شما اختصاص بدهند .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]رومیزی چهار گوش پته نقش مهمی در زیبایی رومیزی و تزئین دکوراسیون منزل دارد .و یکی ازپر فروش ترین محصولات پته می باشد. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا