پته کرمان

فروش بدون واسطه پشتی تهران درسال 1400

کوله پشتی یکی از رایج ترین اقلام در خانه های قدیمی بود و بازارها حتی قبل از اینکه مبله شوند توسعه یافتند. آج های قدیمی پس از مدت کوتاهی نگهداری به دلیل ایراداتی که مورد پسند مشتریان نبود و بیشتر مربوط به دوام یا وزن آنها و همچنین به دلیل وزن زیاد آنها بسیار کاهش یافت. طبیعی بود، تغییر کردند و شکل جالبی به خود نگرفتند. اکثر پشتی های قدیمی پشت قالی هستند و شاید یکی از اولین پشتی ها پشت قالی باشد که رویه آن از فرش دستبافت ساخته شده و پس از دوخت و پرکردن توسط تولیدکنندگان به پایان رسیده است. مواد پرز استفاده شد. از این رو شرکت ما با فروش پشتی تهران درسال 1400 توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند.

فروش بدون واسطه پشتی تهران درسال 1400

راهنمای انتخاب بهترین پشتی سنتی

راهنمای انتخاب بهترین پشتی سنتی پشتی سنتی یزد به عنوان تکیه گاه بین خانه های سنتی و قدیمی ایرانی استفاده می شود. در اینجا، نظرات خریداران را قبل از خرید یک کوله پشتی سنتی ترمه بررسی می کنیم: ستون فقرات ستون های سنتی در میان مردمان ایران و خاورمیانه است که نمی توان خاستگاه و خاستگاه آن را مشخص کرد. اگرچه امروزه مبلمان و کفپوش های سرامیکی از نقش این تکیه گاه ها کاسته است، اما همچنان در بسیاری از منازل، ویلاها، باغ ها، رستوران های سنتی و … استفاده می شود.

نکته جالب در مورد پشته های سنتی این است که پشته ها در هر منطقه و فرهنگی متفاوت است، ما انواع یزدی، ترکمنی، بلوچی، یزدی، عربی و … داریم. از این پشتی ها می توان برای ترمه، قالیچه، جاجیم، قالیچه دستبافت، فرش ماشینی و … استفاده کرد. مواد مختلفی دارد. نوع شیک و گران قیمت این پشتی ها نجیب هستند.با ساپورت و نشیمن. پشتی سنتی به صورت گرد، مثلث، مربع، مستطیل تولید می شود.

این تکیه گاه ها در رنگ های قرمز، زرشکی، کرم، لاکی و … در بازار موجود می باشد. تکیه گاه در ایران و خاورمیانه قدمت زیادی دارد و با وجود مبلمان و راحتی، هنوز هم در بسیاری از خانه ها هم به عنوان دکوراسیون و هم به عنوان کارکرد استفاده می شود. به غیر از باران های لوله ای، مسطح و مربعی، به عنوان تکیه گاه در سراسر ایران نیز استفاده می شود، تکیه گاه های دیگری نیز در رنگ ها، مواد و اشکال مختلف به نام پشتی وجود دارد.

پشتی ها اکثرا مستطیل شکل و ابعاد استاندارد آنها 80*100 سانتی متر است. البته اندازه در نقاط مختلف ایران متغیر است. بر روی جلد آنها نقش های مختلف حیوانی، اسلیمی، گیاهی و نقش نقش بسته است.

پشتی سه گوش در نقاط مختلف ایران به سبک های مختلف استفاده می شود، در اکثر جاها تک رگه به ​​دیوار است، اما در برخی جاها مانند جنوب ایران دو پشتی مانند تکیه گاه و نشیمنگاه گرفته و استفاده می شود. جنس داخل پشتی ها نیز از الیاف مختلف مانند ابر، اسفنج، فوم و برخی از آنها قابل شستشو می باشد.

آشنایی با هنر پته دوزی کرمان

آشنایی با هنر پته دوزی کرمان پته دوزی یکی از زیباترین و قدیمی ترین سوزن دوزی های سنتی ایران است که ریشه عمیقی در تاریخ فرهنگی کرمان دارد. پارچه پت دوزی از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است، با سوزن های ظریف دوزی پوشانده شده است و در کنار طرح های دوخته شده، سطح کمی از زمینه ساده باقی می ماند و گاهی کل زمینه سوزن دوزی مانند زمینه کار نمی کند. برای دوخت هر متر لایی به طور متوسط ​​حدود 4003375 گرم نخ نیاز است.

دوخت خطوط کشیده شده روی روسری کاملا گلدوزی می باشد که همان گلدوزی دسته است گلدوزی روی پارچه های قرمز مشکی است پارچه سفید زرد است. پارچه مشکی و سبز راه راه های آن به رنگ زرد دوخته شده است. پس از اتمام خط گلدوزی، خطوط طرح گلدوزی شده روی بدنه را با روش مخصوص سوزن دوزی به نام چکش مربع پر می کنند.

نقش های گلدوزی شده طرح دار را معمولاً به صورت دندانه دار و دیگر نقش های سنتی روی کاغذ آهک می کشند و به صورت پهن می چسبانند، سپس پودر گچ یا پودر زغال را روی کاغذ آهک می ریزند که نقش را از کاغذ به پارچه منتقل می کند. با سوزن دندانه دار طرح بسته روی پارچه دوخته می شود. این مرحله را ساق دوزی یا خط دوزی می نامند، مرحله بسیار مهمی در پته دوزی است و نقش مهمی در زیبایی و سهولت دوخت مراحل بعدی پته دارد.

دسته بندی انواع پشتی بر اساس طرح

دسته بندی  انواع پشتی بر اساس طرح انواع پشتی بزرگ سنتی: اگرچه معلوم نیست پشتی در ایران از کجا آمده است، اما هر جا فرش باشد، مسلم است که صاحب خانه ثروتمند است و پشتی از لوازم اصلی آن خانه بوده است. در این بخش می خواهیم شما را با انواع پشتی ها آشنا کنیم. تصمیم گیری در مورد نیاز شما هنگام خرید آسان تر است پشتی های سنتی در غرب ایران و مناطق کردنشین رایج است و سفره خانه سنتی و همچنین در منازل مساجد، اماکن مذهبی بسیار مفید است.

بیشتر ایرانی ها ترجیح می دهند که اوقات خانوادگی خود را در یک محیط سنتی بگذرانند تا پشت میز. کوله پشتی های سنتی انواع مختلفی دارند و هرکسی باید با توجه به سلیقه و فرهنگ خود یک نوع را انتخاب کند. فرش خانگی: یکی از پرطرفدارترین انواع فرش در بین مردم، فرش خانگی است، این نوع فرش در ایران قدمتی طولانی دارد. در حالی که پوشش این پشت ها در گذشته قالی بافی بوده، امروزه از روکش های فرش ماشینی نیز استفاده می شود.

خودرویی که فرش ماشینی دارد هزینه کمتری دارد، اما فرش دستباف گران‌تر است و نیاز به نگهداری بیشتری دارد. قالیچه های پشتی مانند قالی دارای نقش های گل و اسلیمی، تزنج، حوض نقره، باغچه معلق، ارکیده و … می باشد. ویژگی هایی دارد می توانید آن ها را با طرح فرش و رنگ پشت خود ست کنید، معمولا زرشکی، کرم، گردویی، انتخاب ابی است. این برجستگی ها دارای تراکم و الیاف متفاوتی هستند.

الیاف و مصالح سطحی هر چه کیفیت پایین تری داشته باشد قیمت پایین تری دارد و برای مکان های عمومی مانند رستوران ها، مساجد مناسب است اما عمر کوتاه تری دارند. اثاثیه و روکش ترمه: روکش مبلمان در گذشته بسیار متداول بوده و روکش آن از پارچه مبل بوده است. پارچه هایی که برای روکش استفاده می شود یا در یزد تولید می شود یا پارچه های وارداتی با قیمتی بالاتر از نمونه داخلی. آنها با فوم یا الیاف مصنوعی پوشیده شده اند و گاهی اوقات حاوی یونولید متراکم عالی هستند.

نوع پرکننده نیز در قیمت آن تاثیر دارد. رج های خلیجی یا عربی: از این رج ها در مناطق جنوبی ایران استفاده می شود و حتی نمونه هایی از تولیدات ایرانی به عراق صادر می شود. این تکیه گاه ها که از نظر طراحی و جنس داخلی و رویه بهتر و شیک تر هستند دارای دو تکیه گاه لوله به عنوان محل نشیمن و دسته و همچنین تکیه گاه می باشند.

سفارش خرید پشتی تهران با قیمت عمده

سفارش خرید پشتی تهران با قیمت عمده در قیمت تکیه گاه های نو یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت رویه ها می باشد که با توجه به جنس فرش ماشینی قیمت آن نسبت به سایر پشتی ها بالاتر است. رویه دارای طرح هایی شبیه به فرش است اما قیمت آنها اغلب بسیار کمتر از فرش است و دلیل آن این است که این رویه ها با فرش های 9 متری تولید می شوند و می توانند ظرفیت سایز آنها را تا 12 متر افزایش دهند.

کاری که آنها انجام می دهند استفاده بهینه است و می توانند قیمت خود را کمتر محاسبه کنند تا مشتریان بتوانند آنها را با قیمت مناسب تری دریافت کنند. از این رو جهت سفارش خرید بهترین پشتی تهران با قیمت عمده به سایت ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا