رومیزی پته دوزی

عرضه رومیزی پته دوزی کرمان

امروزه محصولات متنوعی از پته شامل رومیزی، کوسن، روتختی و غیره از پته تولید و به بازار ارائه شده استو هر یک از این تولیدات به نوبه خود از جذابیت چشم‌نوازی برخوردار هستندو عرضه رومیزی پته دوزی کرمان موجب شده تا مشتریان بتوانند این رومیزی را با پرداخت هزینه کم تری خریداری کنند و به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. قیمت پخش پته دوزی در خرید مستقیم بسیار مناسب تر می گردد. صادرات پته دوزی یکی از مشاغل پر درآمد امروزیست که برای افراد شاغل در این حوزه درآمد زیادی را در بر داشته است.

عرضه رومیزی پته دوزی کرمان

بررسی کیفیت انواع پته دوزی کرمان

بررسی کیفیت انواع پته دوزی کرمان پته دوزی از جمله هنرهای اصیل استان کرمان می باشد که سالیان سال است توسط مردمی این خطه مورد استقبال قرار گرفته است. کیفیت انواع پته دوزی کرمان به قدری خوب و مناسب می باشد که نه تنها توسط مردم ایران، بلکه توسط مردم سایر جهان هم با استقبال مواجه شده است.

برای دوخت پته از یک سری نقوش سنتی استفاده می‌ شود که زاییده ذهن هنرمندان می باشد. بنابراین اجزای تشکیل دهنده پته شامل ریس و عریض می گردد. خانم های هنرمند کرمان برای درست کردن پته ابتدا عریض را به اندازه محصولی که قرار است از پتهه دوزی برای آن انجام شود برش می دهند.

عریض در رنگهای مختلف سبز، نارنجی، سفید، قرمز و غیره در بازار وجود داردو در واقع عریض پارچه ای است که نقش و نگارهای پته بر روی آن دوخته می شود. لازم به ذکر است که کار دوخت نقش‌ های پته به صورت مرحله ای انجام می‌ شود و در هر مرحله ظرافت بیشتری به کار اضافه می گردد.

به این ترتیب که در ابتدا خطوط اصلی کار را با استفاده از یک سری نخ بر روی کار نقش می زنند و سپس درون این خطوط را با استفاده از از های رنگی پر می کنند. این کار آب دوزی شهرت دارد. در مرحله آخر نیز با استفاده از نخ های نازک کار سایه زدن این نقش و نگارها را انجام می دهند.

فروشنده انواع پته دوزی صادراتی کرمان

فروشنده انواع پته دوزی صادراتی کرمان وب سایت ما به عنوان فروشنده پته دوزی صادراتی کرمان اقدام به ارائه خدمات گسترده به مشتریان می نماید. مجموعه ما برای انجام این کار سعی کرده تا عکس های متنوع و گوناگونی را از این پته ها تهیه نماید و آن را در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر این تمامی مشخصات این پته ها شامل جنس، ابعاد، نحوه شستشو و غیره در قسمت مشخصات محصول درج شده و مشتری با مراجعه به این قسمت می تواند اطلاع کاملی را از محصول به دست بیاورد و با پس از مطالعه این مشخصات پته مورد نظرش را سفارش دهد.

لازم به ذکر است که ما این پته ها را مستقیماً از تولید کنندگان خریداری و در اختیار مشتریان قرار می دهیم. به همین خاطر اگر با قیمت های پایین وب سایت ما مواجه شدید، شوکه خواهید شد و قیمت های پایین مجموعه ما به دلیل عرضه مستقیم این محصولات می باشد و هیچ دلیلی بر پایین بودن کیفیت محصولات مجموعه ما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا