پشتی پته

صادرکننده پشتی پته طرح بازوبندی به ترکیه

پشتی پته یکی از زیباترین انواع‌ پشتی های سنتی تولید شده در کشور است که با توجه به طرح و نقش زیبا از فروش بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد‌، امروزه شرکت صادر کننده پشتی پته طرح بازوبندی این محصول را با بهترین کیفیت به بسیاری از کشور ها از جمله ترکیه صادر می کند که به دلیل کیفیت درجه یک در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

صادرکننده پشتی پته طرح بازوبندی به ترکیه

پشتی پته به کدام کشورها صادر می گردد؟

پشتی پته به کدام کشورها صادر می گردد؟ انواع پشتی پته علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشورها صادر می شود و امروزه شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع پشتی مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت‌ و در انواع طرح های شیک و زیبا به کشورهای همسایه مانند ترکیه، افغانستان، عراق، امارات، عمان، تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان و … صادر می‌شود که با توجه به زیبایی بی نظیر و کاربرد زیاد در کشورهای مقصد نیز پرطرفدار بوده و از فروش بسیار خوبی برخوردار است.

صادرات انواع‌ پشتی پته رنگی باعث سودآوری خوبی برای کشورمان و صادرکنندگان می شود و در بهتر شدن روابط و مراودات تجاری ایران با سایر کشورها تأثیر زیادی دارد و باعث ایجاد مشاغل جدید شده و در کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.

همچنین موجب شناخته شدن انواع صنایع دستی و هنرهای زیبای ایرانی در بازار های بین المللی می شود، انواع‌ پشتی پته علاوه بر زیبایی از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارد و در انواع رنگ های روشن و زیبا تولید می شود.

قیمت کلی پشتی پته طرح بازوبندی

قیمت کلی پشتی پته طرح بازوبندی قیمت کلی پشتی پته طرح بازوبندی در مقایسه با قیمت جزیی این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل اکثر مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند،‌ انواع پشتی پته دوزی در کارخانه ها و کارگاه های تولید کننده متعددی با کیفیت و هزینه های متفاوتی تولید می شود.

همچنین این محصول در انواع طرح و مدل های متنوع طراحی می گردد و روش های مختلفی از جمله مستقیم و عمده، اینترنتی و جزیی و .. برای خرید و فروش انواع پشتی پته وجود دارد که این امر نیز بر قیمت تأثیر گذار است.

یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت روز انواع پشتی پته کرمان مراجعه به همین سایت خرید آنلاین می باشد و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کنید‌ و با فرستادن محصول به آدرس مورد نظر صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه صورت می گیرد و امروزه اکثر مشتریان خرید اینترنتی را با توجه به مزایای فراوان ترجیح می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا