پته کرمان

سفارش خرید پشتی تهران

پشتی ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. یکی از جذاب ترین و زیباترین انواع صنایع دستی پته دوزی به حساب می آیند که دارای تنوع طرح و نقش بسیار زیادی بوده و تنوع قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. پشتی پته یکی از از جذاب ترین و منحصر به فرد ترین هنرهای دستی ایران به شمار می رود که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بسیار عالی است. ثبت سفارش خرید پشتی تهران به سراسر کشور در تمام ساعات شبانه روز انجام می شود و افراد می توانند بهترین پشتی ها را در زمان و مکان دلخواه، انتخاب و خرید نمایند.

سفارش خرید پشتی تهران

3نکته مهم هنگام خرید پشتی

3نکته مهم هنگام خرید پشتی پشتی پته یکی از زیباترین پشتی های راحتی می باشد که امروزه همانند گذشته از بازار فروش بالایی برخوردار می باشد. امروزه در بازار فروش با انواع مختلفی از پشتی های مورد نظر مواجه هستیم که از درجه کیفی های مختلفی برخوردار می باشند.

به دلیل متنوع بودن این کالاها لازم است که توجه ویژه ای به نکات و پارامترها داشته باشیم تا بتوانیم بهترین پشتی را خریداری کنیم. متاسفانه امروزه در بازار فروش پشتی هایی وجود دارند که نامرغوب و بی کیفیت هستند، لذا در این مقاله ما سعی می کنیم به بررسی نکاتی بپردازیم تا شما با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله بتوانید جنس درجه یک را خریداری نمایید.

  1. اولین مورد این است که قبل از خرید حتما فروشگاه مورد نظر که اعتبار بالایی از نظر شما دارد را انتخاب کنید. سعی کنید به مراکزی بروید که برند معتبری دارد.
  2. مورد دوم پشتی پته باید از ثبات رنگی بالایی برخوردار باشد. لازم است که پشتی را انتخاب کنیم که مقاومت خوبی در برابر شرایط مختلف داشته باشد و به هیچ عنوان دچار پارگی پارچه آن نشویم.
  3. مورد سوم توجه به جنس پشتی است. جنس پشتی پته اصل فوق العاده نرم است و هیچ گونه حالت پرز مانندی ندارد. شما می توانید با دست زدن به پشتی، اصل بودن آن را به راحتی تشخیص دهید.

آنچه باید درباره پته دوزی بدانیم

آنچه باید درباره پته دوزی بدانیم روش های مختلفی برای بررسی کیفیت پشتی پته سنتی وجود دارد و افراد می توانند با شناخت مناسبی که از محصولات باکیفیت دارند به آسانی آنها را تشخیص و مورد انتخاب قرار دهند. از جمله این روش ها بررسی ظرافت طراحی های انجام شده بر روی پارچه می باشد؛ در حقیقت هر چه نقش های پته ریز تر و ظریف تر باشند، از زیبایی بیشتری برخوردار خواهند بود.

همچنین پشتی پته را می توان از نظر میزان تراکم بافت نیز مورد بررسی قرار داد. در واقع میزان کار انجام شده بر روی پته نشانه کیفیت آن است و هر چه زمینه پارچه با نقش و نگار های بیشتر پوشیده باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

همچنین رنگ به کار رفته در رنگرزی نخ های پشمی نیز در کیفیت این محصول تاثیر دارد و برای رنگ کردن نخ های پشمی از دو نوع رنگ شیمیایی و گیاهی استفاده می شود که رنگ های گیاهی به سبب طبیعی بودن از زیبایی بیشتری برخوردار هستند و کیفیت و ظرافت کار را افزایش می دهند. همچنین استحکام بیشتری دارند و کمتر دچار رنگ رفتگی می شوند.

دسته بندی انواع پشتی بر اساس رنگ

دسته بندی  انواع پشتی بر اساس رنگ پشتی، از انواع وسایلی است که در تمام خانه‌ ها از انواع این کالا، برای زینت بخشیدن به منزل و راحتی هنگام نشستن استفاده می شود. امروزه در خانه هایی که با سبک سنتی زینت می شوند، می توان نمونه های بسیار زیبا و آراسته از انواع پشتی های ممتاز را با طرح ها و پارچه های بی نظیر پته مشاهده کرد.

این موضوع که پشتی با پته آماده شود، خود نشان دهنده کیفیت بسیار بالای پشتی است. اما قابل توجه برای مشتریان و خریدارران محصول اینکه، پارچه ترمه در طبقه بندی های فراوان و متنوع از جهت کیفیت تولید، روانه بازار می شود. با کیفیت ترین نوع پشتی پته از انواع ترمه های ابریشمی با رنگ های شاد و زنده تولید می شود.

پشتی پته دارای درخشندگی چشم نواز و خاصی است که سبب می شود پشتی از جلا و زیبایی بسیار خاص و متفاوت برخوردار شود. اما کیفیت پشتی به جز انتخاب بهترین و ممتاز ترین نوع پته، بستگی به نوع طراحی و دوخت پشتی و موادی که برای پر کردن پشتی استفاده می شود، نیز دارد. با انتخاب طرح های زیبا، نوین و دوخت عالی و بدون عیب و نقص، شما می توانید زیبا ترین پشتی های ممتاز را خریداری نمایید و خرید با کیفت بالا انجام دهید.

پخش کننده پشتی تهران با قیمت استثنایی

پخش کننده پشتی تهران با قیمت استثنایی عرضه مستقیم پشتی پته با نازلترین قیمت موجب شده تا افراد بتوانند با هر بودجه و توان مالی محصولات را خریداری و از آن استفاده کنند.‌ صادرات این کالا به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی تاثیر بسیار زیادی در رشد اقتصادی کشور داشته و صادرکنندگان و افرادی که در زمینه صادرات کالا فعالیت می‌کنند، معتقدند که با فعالیت در این زمینه توانسته اند موجب رشد اقتصادی و ارزآوری برای کشور شوند.‌

قیمت این محصولات، در بازار مصوب بوده و شما می توانید برای خرید این کالا به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول کالاهای خریداری شده، برای شما مشتریان در سراسر کشور ظرف مدت زمان کوتاهی ارسال می‌شوند. قیمت محصول مهمترین مسئله ای است که برای مشتریان و خریداران در هنگام خرید به آن توجه بسیار زیادی می کنند.

یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت روز انواع پشتی پته بزرگ مراجعه به همین سایت خرید آنلاین می باشد و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کنید‌. طبعا با فرستادن محصول به آدرس مورد نظر صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه صورت می گیرد.

با توجه به بازار خرید این پشتی ها در کشور ما، تولید پشتی پته افزایش یافته است تا نیاز های کشور را برطرف نمایند. اگر شما دوستان عزیز به دنبال یافتن چنین مراکزی می باشید، می توانید به نزدیک ترین فروشگاه های موجود شهر خود و یا در صورت عدم دسترسی، به گوگل مراجعه و انواع مختلف آنها را پیدا نموده و خریداری نمایید و در نهایت از خرید خود لذت کافی ببرید.

پشتی پته سه گوش به دلیل ظاهر عالی و زیبایی که دارد همواره موردپسند مصرف کنندگان بسیاری می باشد که با استقبال خوبی که از این محصول دارند به بازار آن رونق بخشیده اند، خریداران عمده با توجه به بازار خوب این محصول به دنبال تهیه آن با هزینه مناسب هستند تا از خرید و فروش این محصول بهره مند گردند. البته صادرات پشتی پته به سبب کیفیت و زیبایی این محصول نیز انجام می گیرد و با توجه به استقبال خوبی که مصرف کنندگان خارجی از این محصول دارند، صادرات این محصول برای تولید کنندگان و تاجران این محصول سود مناسبی دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام پشتی یکی از محصولاتی هست که حتما باید در هر خونه ای باشه. این پشتی ها بسیار زیبا هستند . من مشتری پر و پا قرص محصولات شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا