پتهپته کرمان

سفارش اینترنتی سینی پته

موارد استفاده سینی پته

در فروشگاه پته هشت رنگ کلیه محصولات پته از تنوع زیادی برخوردار است .

سینی پته یکی دیگر از محصولات پته است .که از نظر طرح و نقش و دوخت دارای تنوع زیادی است .

این امکان وجود دارد که یک پته با طرح و نقشه ثابت نیز به دلیل اینکه هنرمند پته دوز هر کدام از طرح ها را با حس و حال متفاوت می دوزد و یا از رنگهای متفاوت برای دوخت استفاده می کند با یکدیگر کاملا فرق خواهند داشت .

چیزی که بیشتر می توان به عنوان انواع پته سینی از آن یاد کرد، تفاوتی است که در مدل کار شده ی این نوع پته وجود دارد .

سرویس چای خوری پته یک سرویس فوق العاده خاص و زیبا است، که شامل پته قندان،پته فنجان و پته قوری است که میتواند به همراه سینی پته یک دورهمی بسیار زیبا و دلنشین و گرم را برای همه ی افراد خانواده و به خصوص افرادی که به هنر علاقه دارند فراهم کند.خوردن یک چای دبش به همراه شیرینی در یک اثر هنری زیبا که به دست هنرمندان ایرانی دوخته شده لذتی وصف ناشدنی خواهد داشت .

سینی پته را می توان با انواع پته ها ست کرد .

مثلا اگر از سماور استفاده می کنید می توانید توسینی خود را با رویه سماور و میز سماور ست کرد و یا میتوان سینی خود را با پته های سرویس چای خوری خود ست کرد .

ایرانی ها از گذشته تا به حال برای پذیرایی از مهمان معمولا پارچه های مختلفی برای ته سینی خود استفاده می کردند.چون با این کار هم جلوه سینی پذیرایی دو چندان می شد و هم اگر شربت،چای و یا سایر مایعات داخل سینی می ریخت جذب پارچه می شد و لباس مهمان و میزی که لیوان روی آن قرار دارد خیس نمی شد .

از آنجا که وسایل سنتی جذابیت زیادی برای دکوراسیون منزل دارند .

که با تزئینات صنایع دستی جلوه ی بهتری پیدا می کنند .

در بعضی مدل های سینی پته به این صورت هستش که شالی که روی آن پته دوزی انجام شده است را بر روی سطح داخلی سینی یا ته سینی قرار می دهند و روی آن را با شیشه می پوشانند .

در این نوع سینی پته به سینی وصل میشود و یک سینی پته قاب شده به وجود می آید.این مدل سینی را هم می توان به عنوان وسیله تزئینی و هم به عنوان تابلو و دکوری استفاده کرد .

در این مدل، پته کاملا به وسیله شیشه حفظ می شود ، چون این شیشه به عنوان محافظ روی پته قرار میگیرد پس دیگر نیازی به شستن پته وجود ندارد .

بعضی از انواع پته سینی نیز به عنوان تو سینی مورد استفاده قرار می گیرند و مانند پته سینی قاب شده به سینی متصل نبوده، به همین دلیل مخصوص یک سینی خاص نمی شوند .

این قبیل پته ها را علاوه بر این که می توان برای انواع سینی ها که دارای اندازه ای متناسب با پارچه سوزن دوزی شده هستند، مورد استفاده قرار داد، حتی برخی از انواع آن، قابلیت استفاده شدن به عنوان رومیزی مانند یک پته رومیزی را نیز دارا هستند .

 

 

سینی پته با کیفیت

کیفیت پته در ماندگاری زیبایی آن و خراب نشدن آن به مدت طولانی تأثیر بسزایی دارد .

استان کرمان مرکز اصلی پته دوزی است .

فروشگاه پته هشت رنگ امکان دوخت و ارسال انواع پته از جمله سینی پته را در شهرهای مختلف ایران فراهم کرده است .

این مجموعه پته‌هایی با بالاترین کیفیت را تولید می‌کند .

بهترین پته ها را برای دسترسی آسان بسیاری از علاقه مندان به این هنر جمع آوری نموده، و با بسته بندی بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. .

با خرید اینترنتی سینی پته یک کلکسیون بزرگ از طرح‌ها و نقش را برای انتخاب در اختیار دارید .

بنابراین می‌توانید دقیقا محصولی را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه شماست .

بنابراین حتی افرادی که در کرمان زندگی نمی‌کنند نیز به راحتی می‌توانندطرح های متنوع سینی پته را انتخاب و خریداری کنند. و می توانید می‌توانید پته سینی مورد نظر خود را با پته سماور ،رومیزی، سرویس چایخوری ست کنید و همه آن‌ها را به صورت یکجا بخرید.

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]ما ایرانی ها برای مهمان هایمان بسیار ارزش قائلیم و اهمیت زیادی به پذیرایی از مهمانان می دهیم و سعی می کنیم به بهترین نحواز آنها پذیرایی کنیم.دوست داریم از بهترین ظرف ها برای پذیرایی استفاده کنیم و همه چیز در بهترین حالت خود باشد. . ترکیب بین پته سینی، یک سینی سنتی و استکان‌های کمر باریک اصیل ایرانی می‌تواند بهترین انتخاب برای پذیرایی با چای باشد. هنر و صنایع دستی ایرانی به حدی زیباست که توجه همه افراد را به خود جلب می‌کند و کم‌تر کسی است که از آن لذت نبرد . [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا