پته کرمان

خرید کلی پته رومیزی گرد سفید

پته یکی از زیباترین صنایع دستی در کشور ما است که تولید آن در اصل مختص زنان و دختران هنرمند استان کرمان بوده و حاصل سوزن دوزی های زیبا بر روی یک زمینه پارچه ای است؛ انواع مختلفی از این سوزن دوزی وجود دارد که یکی از زیباترین آنها پته رومیزی گرد سفید است که زمینه سفید و طرح های رنگارنگ بر روی آن زیبایی کم‌نظیری در این محصول ایجاد می‌کند و خرید کلی آن از تولیدکننده این محصول می تواند با کمترین قیمت و در طرح های بسیار زیبا در اختیار خریداران قرار داده شود.

خرید کلی پته رومیزی گرد سفید

عوامل موثر بر کیفیت پته رومیزی

عوامل موثر بر کیفیت پته رومیزی زیباترین پته ها حاصل سوزن دوزی یا به عبارتی سلسله دوزی بر روی یک پارچه زمینه‌ای می باشند و طرح‌ها و نقوش زیبایی که برگرفته از بینش‌ها و آداب و سنن مردم است بر روی این زمینه پارچه ای نقش بسته و به این شکل طرح های متنوعی از این محصول وجود دارند که باعث زیبایی هر چه بیشتر آن می شوند.

اما عوامل متعددی می توانند بر کیفیت پته تاثیرگذار باشند که یکی از مهمترین آنها زمینه این محصول است به عبارتی زمینه پته در واقع پایه و اساس ماندگاری و استحکام آن است و هر چه از پارچه های باکیفیت که تراکم تار و پود در آنها زیاد است بیشتر استفاده شود ضخامت پارچه نیز بیشتر شده و کیفیت بالاتری خواهد داشت و هم از نظر زیبایی هم از نظر ماندگاری محصولی ویژه خواهد بود.

انواع سوزن دوزی های انجام شده بر روی پارچه زمینه‌ای از نظر استحکام نیز می توانند بر کیفیت آن تاثیرگذار باشند به این معنی که هر چه سوزن دوزی ها محکم تر بر روی پارچه زمینه ای اعمال شوند پته می تواند مدت زمان بیشتری به عنوان یک وسیله دکوری یا کاربردی دوام بیاورد و مورد استفاده قرار بگیرند.

این محصول به دلیل این که از جنس الیاف طبیعی به خصوص در زمینه آن است باید مورد مراقبت خاصی قرار بگیرد و از شستشوی زیاد آن جلوگیری شود و نور مستقیم خورشید در طول روز نباید به آن بتابد.

بررسی انواع رنگبندی پته رومیزی

بررسی انواع رنگبندی پته رومیزی پته رومیزی می‌تواند تنوع رنگ بندی بسیار زیادی داشته باشد و در این محصول زمینه معمولاً از یک رنگ خاص است و این رنگ می تواند سفید یا هر رنگ دیگری باشد و بسته به نوع سوزن دوزی و نخ های مورد استفاده باید از زمینه ای استفاده شود که نقوش ایجاد شده بر روی آن را به خوبی به نمایش بگذارد.

رنگ های های مورد استفاده برای سوزن دوزی می توانند بسیار متنوع بوده و از رنگ هایی همچون مشکی، نارنجی، زرد، قرمز، سفید، آبی، عنابی و سبز برای ایجاد نقوش بر روی زمینه پته استفاده می‌شود و ترکیب این رنگ ها در طرح های مختلف می تواند زیبایی این محصول را به نمایش بگذارد.

انتخاب رنگها کاملا سلیقه‌ای است ولی بین رنگ های زمینه باید هماهنگی مناسب وجود داشته باشد به این معنی که زمینه باید بتواند زیبایی سوزن دوزی را بیشتر به نمایش بگذارد و این نیاز به دقت زیادی دارد که هنرمندان ایرانی به خوبی با این آشنا هستند و از بهترین زمینه و رنگ ها برای ساخت پته استفاده می کنند.

تنوع رنگ ها در این محصول انتخابی است و علاوه بر رنگ های ذکر شده امکان تهیه پته با هر نوع نخ رنگی دیگری نیز ممکن می باشد تا به این شکل زیبایی ایجاد شده در پته دو چندان گردد؛ انواع رنگ بندی در این محصول می توانند زیبایی این پارچه را تحت تاثیر قرار دهند و استفاده از رنگ مناسب برای طرحی که قرار است بر روی پته اعمال شود می‌تواند فوق العاده مهم باشد همچنین انتخاب رنگ یکی از اصلی ترین نکاتی است که می تواند بر کیفیت پته از نظر زیبایی به عنوان یک محصول دکوری تاثیر گذار باشد.

دلایل پر کاربرد بودن پته درجه یک

دلایل پر کاربرد بودن پته درجه یک پته از صنایع دستی پرکاربرد ایرانی است و این محصول تنها وسیله‌ای برای ایجاد پوشش بر روی میز و یا اشیاء مختلف خانه نیست بلکه از آن به عنوان یک وسیله دکوری نیز استفاده می‌شود و می‌توان آن را بر روی دیوار نیز آویزان کرد؛ به دلیل استفاده فراوان از این محصول در پته ها معمولاً از طرح‌ها و نقش هایی استفاده می شود که بیانگر آداب و سنن ایرانی است و اندیشه های ایرانی را در این آنها می توان به روشنی مشاهده کرد.

بنابراین افرادی که به پته علاقه دارند و برای تزیین دکوراسیون کلاسیک خود به وسایل منحصر به فرد احتیاج دارند پته می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای آنها باشد چون پته همه آنچه را که آنها نیاز دارند در خود دارد همچنین پته ها معمولاً ابعاد چندان بزرگی ندارند و امکان استفاده از آنها بر روی دیوار به راحتی فراهم است.

از دیگر دلایل پرکاربرد بودن پته قیمت آن است نسبت به بسیاری از لوازم دکوری دیگر ارزانتر است و چون به وسیله دست تولید شده‌اند ظرافت بیشتری دارند و استحکام و استقامت آنها نیز بیشتر خواهد بود و در نهایت این که بافت دستی این پته ها باعث می شود که به عنوان یک وسیله دکوری متمایز از بسیاری لوازم دکوری دیگر زیبای در داخلی ساختمان نقش ایفا کنند.

عرضه کنندگان پته رومیزی گرد سفید

عرضه کنندگان پته رومیزی گرد سفید پته رومیزی گرد سفید با نقوش رنگی بسیار زیبا و با کیفیت عالی توسط عرضه کنندگان این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این رومیزی در نمونه هایی چون پته نگین دوزی سفید گرد هستند می‌توانند از طریق همین سایت آنها را مشاهده کنند و از بین آنها گزینه دلخواه را انتخاب نمایند.

خریداران عمده و صادرکنندگان صنایع دستی ایرانی نیز می‌توانند با آنها تماس داشته باشند و خرید پته در نمونه های دیگر مانند پته رومیزی بیضی سفید یا پته رومیزی عسلی گرد را با نرخ ارزان جهت صادرات تامین کنند؛ این عرضه کنندگان همه طرح‌ها و نمونه‌های خود را در همین سایت با تصاویر آنها به نمایش می‌گذارند و مشتریان می‌توانند از بین آنها انتخاب خود را بر اساس سلیقه و نیاز انجام دهند و به این شکل در خرید تعداد بالا قیمت کمتری را برای این محصول پرداخت نمایند.

خرید اینترنتی گزینه های فوق العاده عالی برای سفارش این محصول است زیرا باعث می شود هزینه نمام شده این محصول بسیار پایین باشد و به این ترتیب رومیزی خرید رومیزی شفاف و سفید گرد را با قیمت باورنکردنی از فروشنده این محصول خریداری کرد و نیاز خود را بدون اتلاف وقت و مراجعه به محل عرضه این محصول تامین نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا