پته کرمان

خرید مستقیم رومیزی هشت نفره

رومیزی های 8 نفره مانند سایر محصولات، با درجه های کیفی مناسب در طرح ها و رنگ های مختلف و در اندازه های مختلف به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم موجود می باشد و به فروش می رسد. خرید رومیزی هشت نفره در رنگ ها و طرح های متنوع برای افراد مختلف در سایت ها امکان پذیر می باشد.

خرید مستقیم رومیزی هشت نفره

آشنایی با مزایای رومیزی پته دوزی درجه یک

آشنایی با مزایای رومیزی پته دوزی درجه یک پته رومیزی سنتی نام یک هنر اصیل و سنتی ایرانی است و از پارچه پشمی ضخیم درست می شود، بازار عرضه کننده رومیزی های پیت سفید درجه یک، نمونه های مختلفی از این خلاقیت های نفیس را از تولید کنندگان خود خریداری می کنند و سپس در سراسر کشور توزیع و به فروش می رسانند.

شاید شما عزیزان علاقه مند به گنجاندن آثار نفیس پیت دوزی در دکوراسیون و طراحی منزل خود باشید و دوست داشته باشید، با این محصولات ترکیبی زیبا از سنت و مدرنیته ایجاد کنید و حس نوستالژیک را در محیط زندگی خود به ارمغان بیاورید. پت دوزی نام نوعی سوزن دوزی است، که از پارچه ای از الیاف طبیعی مانند پشم و طیفی از نخ های رنگی برای دوخت نقش های ظریف و زیبای پت، بر روی سطح پارچه استفاده می کند.

انواع رومیزی گلدوزی شده در سایزها و اندازه های مختلف کاربرد وسیعی دارند، که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشند: از این محصولات می توان برای قرار دادن روی انواع میزهای عسلی، بزرگ یا کوچک و جلوی مبلمان استفاده کرد. از این رومیزی ها می توان برای ایجاد پوشش، یا دکوراسیون روی آشپزخانه اپن نیز استفاده کرد. با کمک این تزیینات می توانید میز خیاطی، یا میز کار خود را مرتب و زیباتر کنید و میزهای کوچک، تلفن ها، مودم ها یا وسایل دیگر را بپوشانید، تا از نشستن گرد و غبار جلوگیری کنید.

دسته بندی انواع رومیزی بر اساس رنگ

دسته بندی  انواع رومیزی بر اساس رنگ رومیزی طلایی

برخی رو میزی های خاص تری را انتخاب می کنند؛ رو میزی طلایی و ظاهر جذاب آن توجه افراد مشکل پسند را به خود جلب می کند. این گزینه پیشنهاد خوبی برای شماست.

رومیزی رنگین کمان

رنگ های شاد و بسیار متنوع آن ها نه تنها می تواند جلوه ای متفاوت به میز ناهارخوری شما ببخشد، بلکه رنگی کاملاً جدید به کل خانه می دهد. این رومیزی ها که در اصل سوئدی هستند، اکنون در بسیاری از مکان ها تولید و فروخته می شوند، با این تفاوت که ممکن است در اندازه های کمی متفاوت باشند. برای جلوگیری از لک شدن بهتر است در آب سرد بشویید.

رومیزی درختی

این سفره‌های توخالی که از پوست درخت ساخته شده‌اند، برای خانه کسانی که مبلمان مینیمالیست زیبایی دارند، مناسب است. مخصوصاً از آنجایی که در رنگ های متنوعی موجود هستند، بهتر است در اسرع وقت با یک پارچه مرطوب تمیز و گردگیری شوند.

رومیزی هندی

رنگ های شاد و پر جنب و جوش این رومیزی های دست ساز و منحصر به فرد در هند، می تواند ظاهری متفاوت به مبلمان بدهد. به این میزهای میز «ساری» نیز می‌گویند زیرا شبیه «ساری» هندی‌ها است.

امروزه اگرچه انواع مدرن میز ناهارخوری و جلو مبلی زیادی وجود دارند، اما نیازی به استفاده از رو میزی بلندی ندارید که کل میز را بپوشاند.

عوامل موثر بر کیفیت رومیزی

عوامل موثر بر کیفیت رومیزی رومیزهای کوچک پیت با طرح سنتی به دلیل زیبایی و کیفیت فوق‌العاده روز به روز در کانون توجه قرار گرفته‌اند و همچنین وجود طرح‌ها و مدل‌های متنوع آن‌ها را برای هر خریدار جذاب می‌کند. پت دوزی یک هنر واقعی سوزن دوزی با نخ است و پارچه پشمی ضخیم، که برای دوخت این هنر استفاده می شود، پهن است. عواملی که بر کیفیت انواع مختلف پته رومیزی تأثیر می گذارند؛ شامل گزینه های زیر هستند: هر چه دوخت ریزتر و طرح شلوغ تر باشد، کیفیت بالاتری دارد. وجود طرح ها و مدل های مختلف بر روی محصولات متنوع آن ها را به پرفروش ترین محصول تبدیل می کند؛ که می توان به مدل های زیر اشاره کرد: چهار بوته، بازوبند، ترمه ایکاج، بوته بادام، شاخ، بوته دو دندانه، پرنده، ترنج، ختایی توماری، سر، دیگ و… گلدوزی باید که برا ساخته شدن باید این مراحل را دنبال کنند: ابتدا پارچه را با توجه به نوع طرح و نقش برش بزنید. پارچه های مورد استفاده برای دوخت این هنر سبز، نارنجی، زرشکی، سفید و قرمز می باشند.

سپس هنرمند طرح مورد نظر را روی پارچه می کشد. سپس خطوط اصلی طرح را رسم می کند؛ او با نخ سیاه یا سوزن های بلندطرح را می دوزد، که به این ساق دوزی می گویند. سپس با یک چکش اریب در قسمت داخلی الگو بکشید که به آن آب دوزی می گویند. از خطوط نازک استفاده کنید. سوزن دوزی روی پارچه باعث کشش بیشتر آن می شود. برای این کار از اتو با دستگاهی به نام وردنه استفاده می کنند و پارچه را قبل از اتو با دقت برش می دهند.

از دسته بندی محصولات گلدوزی شده می توان به رومیزی پته سنتی، سفره پته خام، رومیزی قرآن، سجاده، استکان، پرده، کوسن و محل نماز اشاره کرد.

رو میزی های گرد را می توان با نخ های مختلف دوخت و رومیزی گرد گران تر و با ارزش تر،که با نخ نباتی مرغوب دوخته و جلا می شوند را تولید کرد. سفره های پته رومیزی گرد سفید و انواع رو میزی های پیت در سال های اخیر بسیار پرطرفدار بوده و در بازارهای بین المللی تقاضای زیادی دارند.

صادر کننده رومیزی هشت نفره به قیمت عمده

صادر کننده رومیزی هشت نفره به قیمت عمده

در سال های اخیر تجار زیادی اقدام به صادرات این محصول به کشورهای مختلف کرده اند و مزایای زیادی برای کشور دارد. رومیزی پته سفید مربع با صنایع دستی پته دوزی شده زیبا و خاص در استان کرمان، هدیه ای گران بها به ویژه در شهر کرمان محسوب می شود. تمامی مراحل ساخت و تهیه این سفره های زیبا توسط بانوان با ذوق کرمانی انجام شده است و خرید این کالا ها به خصور خرید رومیزی توری، ارزش فوق العاده ای دارد و به مرور زمان بر ارزش آن افزوده خواهد شد.

فروش عمده رو میزی پیت گرد دارای مراکز متعددی می باشد، که اکثر آن ها در شهر تاریخی کرمان واقع شده اند و شما می توانید برای خرید عمده این رومیزی های زیبا به آن ها مراجعه کنید. در تولید رومیزی گرد می توان شخصی سازی نیز انجام داد، یعنی طرح دلخواه خود را به سازنده تحویل می دهید و آن ها کاملا از طرح شما پیروی می کنند و فقط رو میزی هشت نفره سنتی برای شما تولید می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا