پته کرمان

خرید عمده رومیزی بیضی

در حال حاضر ما با نمونه‌های متنوعی از رومیزی مواجه هستیم که می توانید با توجه به سبک و دکوراسیون خود نمونه ای از آنها را خریداری کنید، رومیزی بیضی شکل بسیار زیبا هستند و طرح های متنوع از آن وجود دارد. مرکز خرید رومیزی بیضی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با کیفیت ترین آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

خرید عمده رومیزی بیضی

دسته بندی انواع رومیزی پته از نظر رنگ

دسته بندی انواع رومیزی پته از نظر رنگ هنر پته دوزی از هنرهای باستانی کشور ایران بوده که در آن از نقش و نگارهای بسیار زیادی استفاده می‌شود و ظرافت آن بسیار بالا است، پته دوزی به دو شکل سنتی و مدرن انجام می گیرد و این هنر دستی در شهر کرمان بسیار مشهور می باشد. در حال حاضر در این استان افراد با تجربه با مهارت بسیار زیادی به انجام این کار مشغول هستند.

همانطور که اشاره شد پته دوزی از هنرهای دستی بوده که با ظرافت و خلاقیت زیادی انجام می‌ شود، هنرمندان برای تهیه پته در ابتدا به طراحی آن اقدام می نمایند، رنگ رزی پته به روش شیمیایی انجام می شود و انتقال طرح مورد نظر بر روی پته به گرته زنی معروف است.

در حال حاضر نمونه های متنوعی از پته در بازار وجود دارد که افراد می‌ توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود نمونه‌ای از آنها را انتخاب کنند، انتخاب طرح در این هنر دستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

از معروف ترین نقش و نگارهای به کار رفته در پته ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

1-ترنج بازوبندی

ترنج بازوبندی یکی از مهمترین نقش ها بر روی پته بوده که دارای حاشیه ای پهن می باشد، چند رده گل و بته به سمت بیرون آن طراحی شده است، این پته دارای رنگ بندی متنوعی بوده و استقبال از خرید آن بسیار بالا می باشد.

2-نقش درختی

پته نقش درختی دارای طرح هایی با پیچش برگ های درخت و ساقه بوده و به آن نقش درختی گفته می‌شود، این نقش در قاب به صورت چند رده قرار داده می شود.

3-نقش سروی طاووسی

در این نقش، سروی بزرگ در وسط پته رو میز ناهار خوری قرار دارد و طراحی آن به شکل بته و جقه است. برای تهیه این نقش، هنرمندان با خلاقیت و استعداد بالایی وجود دارند و بهترین آن ها را ارائه می دهند.

اما در حال حاضر انواع پته در طرح ها و رنگ بندی متنوعی در بازار ارائه می شود، از مهم ترین رنگ بندی های آن ها می‌ توانیم به رنگ مشکی، سفید، سرمه ای، سبز، فیروزه ای، قرمز، آجری، زرد و نارنجی اشاره داشته باشیم.

دسته بندی انواع رومیزی بر اساس جنس

دسته بندی انواع رومیزی بر اساس جنس برای زیبایی انواع رومیزی نکات ریز و درشت بسیار زیادی وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توانیم به رومیزی اشاره داشته باشیم. شما برای اینکه بتوانید بهترین مدل رومیزی را انتخاب کنید، باید به سبک دکوراسیون منزلتان توجه ویژه ای داشته باشید، برای میز، رومیزی های متنوعی وجود دارد که از آن ها می‌ توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • پارچه لینن برای رومیزی

برای مهمانی های شما هیچ پارچه ای به اندازه پارچه لین مناسب نیست، این پارچه ها از الیاف درخت کتان تولید شده اند و نسبت به پارچه های پنبه ای دارای الیاف بلندتری هستند، همچنین مقاومت آنها بالا می باشد، در صورتی که آن را با ماشین لباسشویی می‌شورید تنظیمات را بر روی پارچه های حساس بگذارید و شستشو با آب سرد را انتخاب کنید.

  • پارچه نخی برای رومیزی

پارچه های نخی از تنوع رنگی بالایی برخوردارند و شما می توانید به سادگی بر روی آنها عمل قلاب‌ دوزی را انجام دهید، این پارچه ها به نگهداری و مراقبت بسیار ساده ای نیاز دارند و می توانید آنها را در ماشین لباسشویی قرار دهید.

  • رومیزی با پارچه پلی استر

از پارچه های پلی استر برای تهیه رومیزی های بسیار زیبایی استفاده می‌شود، این نمونه ترکیبی از نخ و پلی استر هستند و دوام و مقاومت بالایی دارند، همچنین ظاهری مشابه با پارچه های نخی دارند این نمونه از پارچه ها، قیمتی به مراتب ارزان تر از پارچه‌ های نخی برخوردارند.

اما رومیزی هایی که برای میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود دارای تناوب بسیار گسترده‌ای است، شما می توانید رومیزی مورد علاقه خود را بر اساس سبک و دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید، می توانید از رانر بر روی میز ناهار خوری استفاده داشته باشید شما می‌توانید از رانر هم در زمان غذا خوردن به هم به عنوان یک دکور برای میز ناهارخوری بهره ببرید.

رومیزی های قلاب بافی شده هم بسیار زیبا هستند و سبک کلاسیک را به محیط شما خواهند بخشید، در صورتی که خودتان هنر قلاب بافی را بلدید میتوانید یک رومیزی زیبا را خلق کنید، استفاده از رومیزی قلاب بافی شده باعث ایجاد محیطی گرم خواهد شد همچنین رومیزی های مخمل بسیار زیبا هستند و از آنها به عنوان رومیزی هندی هم یاد می شود، این نمونه رومیزی فضای کلاسیک و شیکی را ایجاد خواهد کرد و از آن برای فصل‌ های سرد استفاده می‌شود.

رومیزی کتان هم گزینه ای مناسب برای استفاده در میز ناهارخوری میباشد، این رومیزی دارای شکلی ساده بوده و گرد و خاک را زیاد به خود جذب نخواهد کرد، شما پس از شستشوی آن نیازی به اتو کردن نخواهید داشت، شستن آنها کار خیلی ساده ای نیست و نباید آنها را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

دلایل محبوبیت رومیزی پته

دلایل محبوبیت رومیزی پته رومیزی پته یک از محبوب ترین انواع رومیزی های موجود در جهان بوده که استقبال از خرید آن بسیار زیاد می باشد، این رومیزی سبب زینت بخشیدن به منزل شما می شود و افرادی که علاقه زیادی به استفاده از هنرهای سنتی ایرانی دارند، از آن استفاده می نمایند.

اما یکی از دلایل محبوبیت رومیزی پته سفید مربع سایز های مختلفی است که از این نمونه محصولات وجود دارد و شما می توانید برای هر چیزی از آن بهره ببرید، کاربردهای هنر پته دوزی بسیار زیاد می باشد. شما می توانید از آن به عنوان روتختی، پوشش کوسن، سجاده، بقچه، کتاب و … استفاده داشته باشید.

سفارش بی واسطه رومیزی بیضی با قیمت مناسب

سفارش بی واسطه رومیزی بیضی با قیمت مناسب مرکز ثبت سفارش بی واسطه پته رومیزی سنتی، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در حال حاضر روش‌های خرید کثیری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید با حذف دست واسطه رومیزی خود را خریداری کنید.

یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز خرید رومیزی 4 نفره می باشد اما شاید چنین روش خریدی به شما توصیه نشود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است، در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین انواع رومیزی خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا