پته کرمانرومیزی پته

خرید رومیزی پته دوزی

خرید رومیزی پته دوزی از بهترین فروشگاه ها و مراکز عرضه مستقیم این محصولات خرید با قیمت استثنایی می ‌شود. در این مراکز خرید نمونه های گوناگون از هنر پته دوزی با ابعاد متنوع وجود دارند که به عنوان رومیزی به فروش می ‌رسند. این کالاها که از صنایع دستی پرطرفدار می باشند برای تولید رومیزی های شکیل و زیبا خریداری می گردند. هنر پته دوزی جز بی‌نظیرترین هنرهای اصیل ایرانی است که در نمایندگی های فروش انواع رومیزی پته دوزی شده، طرح های مختلفی از آن وجود دارد و خریداران می توانند این کالاها را با طرح ها و رنگ های زیبا مشاهده نمایند.

خرید رومیزی پته دوزی

انواع روش‌های دوخت پته رومیزی

انواع روش‌های دوخت پته رومیزی دوخت پته رومیزی سفید بیضی شکل به روش های گوناگون انجام می ‌شود که ما در این مقاله قصد داریم روش های دوخت پته را برای شما بیان نماییم تا شما با نقش و نگار و دوخت این محصولات بیشتر آشنا شوید. به طور کلی باید بدانید که قبل از هنر پته دوزی باید نقش طرح آنها بر روی پارچه های پشمی کشیده شود.

سپس در اجرای سه مرحله شامل رو دوزی و تکه دوزی و برگ دوزی این محصولات تولید گردند، باید عنوان نمود که بهترین نمونه های پته ها به شیوه بخیه زدن طراحی و دوخته می شوند و به شکل های بلند می باشند. مهم ترین و اصلی ترین نوع پته های بخیه دوزی از نوع رومانی هستند، البته شیوه های دیگری هم به هنگام تولید این کالا وجود دارند که خیلی مورد استقبال قرار نگرفته اند.

پتک دوزی در دو نوع مورب و مربع است که نوع مورب آنها برای دوختن متن استفاده می‌شود و نوع مربع آنها برای دوخت حاشیه مورد استفاده قرار می ‌گیرد‌. در مرحله بعدی برگ دوزی این محصولات هم سلسله مراتبی دارد که اگر به صورت کامل اجرایی شود، می‌تواند طرح و نقش زیبا را بر روی پارچه های ضخیم ایجاد کند. انواع برگ دوزی و پتک دوزی بر روی پارچه های متعدد باعث می‌شود تا زیبایی آنها چندین برابر گردد، ضمن این که ماندگاری دوخت این محصولات افزایش پیدا می نماید.

استفاده های متنوع از پته

استفاده های متنوع از پته هنر پته دوزی که دارای طرح و نقشه های شاد می باشد برای تولید شال و لباس های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این کالاها برای تولید رومیزی هم استفاده می‌شوند و برای دکوراسیونی با سبک سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه برخی تولیدکنندگان پته هم برای تزیین کوسن ها از این هنر استفاده می‌کنند و همین امر باعث می شود تا کوسن مبل ها با طرح های پته دوزی هم در بازار وجود داشته باشند.

از دیگر استفاده‌ های متنوع از هنر پته دوزی اصل ایرانی باید به استفاده از این هنر در تولید ساعت‌ های خاص سنتی اشاره نمود. برخی تولیدکنندگان ساعت با استفاده از پته دوزی های کرمانی تزیین این کالاها را انجام می‌دهند. البته که تابلوهای پته دوزی هم باید طرح ها و نقش های اسلیمی و گل ها هم جزء محصولات پرطرفدار هستند که برای به وجود آوردن فضای زیبا و شیک در دکوراسیون منازل مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

از دیگر کاربردهای این هنر باید به استفاده از آن برای تولید سجاده، تولید رومیزی و تولید زیرلیوانی اشاره نمود که تمامی این کالاها با طرح و نقشه های متنوع در بازار وجود دارند و خریداران می ‌توانند بر حسب سلیقه شخصی آنها را تهیه کنند و کالاهای زیبا و خاص داشته باشند.

بهترین صادرکننده های پته در داخل کشور

بهترین صادرکننده های پته در داخل کشور بهترین صادرکننده های پته در داخل کشور با مراجعه مستقیم به بانوان هنرمند در شهر کرمان، انواع هنر پته دوزی را در طرح ها و رنگ های گوناگون خریداری نموده و آنها را آماده صادرات به دیگر کشورها می نمایند. این شرکت‌ های تجاری بزرگ که در زمینه صادرات به بازارهای جهانی فعالیت می نمایند، با عرضه این کالا به کشورهای دیگر توانسته اند هم هنر اصلی ایرانی را در کشورهای دیگر ترویج دهند و هم اینکه از فروش این محصولات درآمد بالا به دست آورند.

به دلیل این که هنر پته دوزی در ایران به صورت انبوه انجام می ‌شود، هر ساله تعداد زیادی از کالاهای تولیدی به بازارهای خارج از کشور صادر می‌گردد. از جمله کشورهایی که پته های پته کرمانی را به صورت عمده خریداری می نمایند، می توان به کشور ترکیه و روسیه اشاره نمود که این کشورها به دلیل دارا بودن سنت ‌های مخصوص جزو طرفداران اصلی این کالاها هستند.

باید بدانید که به دلیل اینکه پته ها دارای نقش و رنگ های متعددی می باشند برای تولید لباس های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل هم کشورهای همسایه نظیر افغانستان و پاکستان هم این کالاها را به صورت انبوه از صادرکنندگان ایرانی خریداری می ‌کنند.

فروشندگان رومیزی پته دوزی

فروشندگان رومیزی پته دوزی فروشندگان رومیزی پته بادامی و رومیزی پته طرح گل این محصولات را به صورت مستقیم و به شکل انبوه از تولیدکنندگان خریداری می نمایند و آنها را در سطح گسترده به بازار داخلی ارائه می ‌کنند تا دسترسی مشتریان برای خرید این کالا ها راحت تر گردد. فروش رومیزی پته دوزی شده در داخل کشور با سودآوری بالایی همراه می گردد و خریداران می ‌توانند آنها را از نمایندگی ‌های معتبر فروش این محصولات با نرخ تضمینی خریداری کنند.

هنر پته دوزی یکی از هنرهای اصیل و قدیمی ایرانی می‌ باشد و در طرح‌های گوناگون و رنگ ‌های متعدد در بازار وجود دارد که مورد پسند عموم مردم بوده و برای استفاده به عنوان رومیزی هم خریداری می ‌شود. امروزه تولید این نوع بافت ها توسط تولیدکنندگان صنایع دستی با طرح ها و رنگ های شاد تولید می گردد و همین امر باعث می شود تا نمونه های مختلف از این کالاها در بازار فروش این محصولات، فروش بالایی را به خود اختصاص دهند.

این نوع رومیزی ها که از نوع پته دوزی هستند، توسط دست دوخته می‌شوند و دارای رنگ های زیبا می باشند. هنر پته دوزی یکی از هنرهای متفاوت با گلدوزی می باشد که دارای سطحی صاف بوده و البته رنگ و نقش های زیبا هم دارد. خریداران برای خرید این محصول می توانند، به مراکز فروش پته دوزی مراجعه نموده و این کالاها را به وفور مشاهده نمایند و بر اساس نوع نیاز خود و سلیقه شخصی آنها را انتخاب کنند. این هنر علاوه بر اینکه در بازار داخلی کشور طرفداران زیادی داشته در بازار بین المللی هم طرفداران بالایی را دارا بوده و فروش خوبی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا