رومیزی پتهرومیزی پته نگین دوزی

تولید رومیزی پته نگین دوزی

پته نگین دوزی یکی از هنر های زیبا و اصیل ایرانی است که برای تولید انواع منسوجات استفاده می شود. امروزه نیز تولید انواع رومیزی ها با استفاده از هنر پته دوزی صورت می گیرد. در واقع تولید رومیزی با کیفیت ها و جنس های مختلف روز به روز افزایش پیدا می‌ کند و طرح های متنوع این رومیزی ها در بازار ارائه شده و مشتریان خاصی را جذب خود می کنند.

تولید رومیزی پته نگین دوزی

کاربرد های مختلف انواع پته نگین دوزی

کاربرد های مختلف انواع پته نگین دوزی پته نگین دوزی یکی از صنایع دستی ایران است که جزو خانواده هنر گلدوزی به حساب می آید. در انجام این هنر، نگین های ریز و درشتی را به کمک نخ های رنگی بر روی سطح پارچه می دوزند و نحوه دوخت این عناصر به گونه ای است که پس از پایان یافتن عمل پته دوزی نقش و طرح های بسیار زیبایی بر روی سطح پارچه نمایان می شود که زیبایی خیره کننده ای دارد و توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

انواع پته نگین دوزی شده برای تولید انواع محصولات و منسوجات استفاده می شود. به طور مثال یکی از کاربرد های خاص هنر پته دوزی تولید رومیزی ها می باشد. رومیزی ها یکی از عناصر دکوراتوری هستند که علاوه بر این که موجب زیبایی فضا می‌ شوند، از سطح میز در برابر خراش و لکه محافظت می‌ کنند. ظرافت به کار رفته در رومیزی های پته دوزی شده باعث می شود که شکل ظاهری میز و سایر المان های موجود در اطراف آن زیباتر نمایان شود.

جالب است بدانید که امروزه از انواع پته نگین دوزی برای تولید سجاده و قرآنی پته دوزی استفاده می‌ کنند و حتی این محصولات نیز به عنوان یکی از انواع صنایع دستی اصیل ایرانی در بازار جهانی به ویژه کشور های مسلمان مانند ترکیه، هند، افغانستان، پاکستان و کشور های عربی جایگاه ویژه‌ ای دارند.

امروزه استفاده از عناصر دکوراتیو سنتی در بین افراد بسیار رایج شده است و اکثرا مصرف کنندگان سعی دارند تا در دکوراسیون منزل خود رد پایی از فرهنگ و هنر ایران را بر جای بگذارند. در نتیجه از هنر پته دوزی برای تولید پرده و روتختی و کوسن های مبلمان استفاده می‌ شود و این عناصر دکوراتیو می‌ توانند در فضا بسیار زیبا بدرخشند.

توزیع کنندگان رومیزی پته نگین دوزی

توزیع کنندگان رومیزی پته نگین دوزی رومیزی پته نگین دوزی یکی از عناصر دکوراتیو سنتی است که می تواند فضا را بسیار خاص و کلاسیک نمایان کند و توزیع‌ کنندگان رومیزی پته نگین دوزی این صنایع دستی را در سراسر ایران عرضه می کنند.

از آن جایی که این رومیزی ها نیز به عنوان یک محصول اصیل و سنتی ایرانی در بازار جهانی جایگاه ویژه‌ ای را به خود اختصاص داده اند، توزیع کنندگان این محصول نیز انواع رومیزی پته دوزی را در خارج از ایران صادر می کنند و به عنوان صادر کنندگان پته دوزی در جهان اعتبار بالایی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا