پته کرمان

تولیدکنندگان پته رومیزی مربع سفید

تولیدکنندگان پته رومیزی مربع سفید با تولید پته رومیزی در طرح ها و رنگ های متنوع رونق بسیار خوبی به بازار فروش این هنر زیبا بخشیده اند. هنر پته رومیزی با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد توانسته در بازار فروش کشورهای همسایه نیز فروش خوبی داشته باشد .صادرات پته مربع سفید به کشور های دیگر شهرت بسیار خوبی برای صنایع دستی ایران به خصوص هنر پته دوزی داشته است

تولیدکنندگان پته رومیزی مربع سفید

مراحل تولید انواع پته رومیزی

مراحل تولید انواع پته رومیزی مراحل تولید انواع پته رومیزی ابتدا نیز به پارچه زیر کار مناسب دارد. پارچه مورد نیاز برای پته دوزی یک تکه پارچه مناسب برای برای رومیزی که جنس پشمی ضخیم داشته باشد . بعد از آماده سازی پارچه نخ های مخصوص پته دوزی که رنگ های بسیار زیبا و خوش رنگی دارند تهیه می شود . یکی از مهم ترین مراحل پته دوزی نقش و طرح مورد نظر شما برای اجرا روی پارچه است .

طرح ها و الگو های پته دوزی بسیار متنوع هستند و از گذشته تا امروز این طرح ها و نقوش در میان زنان هنر مند پته دوز کرمانی دست به دست شده اند. از طرح های معروف پته دوزی که روی پته رومیزی و انواع دیگر پته مشاهده می شود نقوش بته جقه یا همان قهر و آشتی ، الگوی درخت زندگی و …. است . بعد از اجرای طرح مورد پسندتان روی پارچه پشمی مرحله سوزن زدن روی کار است تا کل طرح شما با نخ های رنگی زیبا پر شود.

مرکز سفارش پته رومیزی مربع سفید

مرکز سفارش پته رومیزی مربع سفید در مرکز سفارش پته رومیزی سفید انواع پته رومیزی سفید درجه یک را در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا مشاهده خواهید کرد. پته رومیزی سفید یکی از انواع پته رومیزی های بسیار پر فروش و مورد پسند هنر دوستان است. بانوان هنرمند کرمانی با نهایت هنر و ظرافتی که در این کار دارند پته رومیزی های زیبایی را به شکل مربع تولید می کنند لازم به ذکر است که رومیزی پته دایره هم مشتریان خاص خود را دارد.

پته رومیزی سفید در دکوراسیون منازل و دفاتر کار شما زیبایی خوبی خواهد داشت . خانم های خوش سلیقه می توانند با ست کردن این رومیزی های زیبا با دکور منزلشان جلوه خاصی به منزلشان بدهند .

در مرکز سفارش پته رومیزی عمده با سفارشات تعداد بالا تخفیفات ویژه فروشمان شامل حال شما خواهد شد و می توانید پته رومیزی ها را با قیمت بسیار مناسب خریداری خواهید کرد . کیفیت بالای این رومیزی های زیبا بازار فروش داخلی و خارجی را مورد توجه قرار داده و فروش این هنر بانوان کرمانی شهرت بسیار خوبی در کل جهان پیدا کرده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا