کناره پته

تولیدکنندگان انواع کناره پته بادامی اصل

پته یکی از محصولات سنتی کشور ایران بخصوص شهر کرمان است که از سابقه ی طولانی تری برخوردار است که دربین انواع پته ها، پته رومیزی خواهان بیشتری دارد که بصورت پته و کناره پته بصورت عمده و خرده تولید می شود که یکی از انواع کناره پته، کناره پته بادامی است که در جنس های طبیعی و ابریشم توسط شرکت ما در طرح های مختلف بصورت کلی تولید و عرضه می شود.

تولیدکنندگان انواع کناره پته بادامی اصل

معایب استفاده از کناره پته ساده

معایب استفاده از کناره پته ساده پته های از دو نوع نخ طبیعی و مصنوعی تهیه می شود که جنس طبیعی آن باکیفیت تر و ظاهر زیباتری دارد و برای دوخت آن زمان زیادی با دقت خاصی بکار برده می شود که در انتهای بافت کناره های آن را برای جلوگیری از باز شدن بافت پته بکار برده می شود تا طول عمر طولانی تری داشته باشد که برا محکم کاری و کاربرد زیاد آن برای سال های طولانی از کناره های باکیفیت و محکم استفاده می شود که گاهی از کناره های ساده برای این کار استفاده می کنند که نازک تر هستند

و دوام کمتری دارد و این باعث می شود بافت پته زود باز شود و طول عمر کمتری داشته باشد که البته پته هایی با کناره های ساده قیمت پایین تری دارد. در واقع پته های خامی که در بازار به فروش می رسد اغلب دارای کناره های ساده هستند زیرا این پته ها خام هستند و جا برای دوخت کناره ها وجود دارد. معمولا تولید کناره پته ها در رنگ ها و طرح های مختلف و زیبا انجام می شود. تولید طرح های متنوع نسبت به پته ساده باعث می شود بتوان آن را با دکوراسیون محل ست کرد و دوخت آن در جنس های طبیعی و ابریشم باعث شست و شوی راحت آن می شود.

تامین کنندگان کناره پته بادامی عمده

تامین کنندگان کناره پته بادامی عمده ما یکی از تولیدکنندگان کناره پته بصورت مستقیم و بی واسطه می باشم که در صدها نوع پته را تولید و به عرضه می رسانیم و در این زمینه یکی از تولیدکنندگان موفقی هستیم که باعث اشتغال زایی برای افراد زیادی بخصوص برای بانوان شده ایم و انواع را تولید و عرضه می کنیم که یکی از این نوع کناره پته، کناره پته ی بادامی بصورت عمده بصورت پته و مواد خام پته می باشم و مفتخریم که توانسته ایم تا در این زمینه به تولیدات بیشتری دست یابیم و محصولات تولیدی خود را در اختیار هم وطنان عزیز بصورت آنلاین قرار دهیم تا با مشاهده طرح های مختلف ما آنها را مشاهده و سفارش دهید تا در هر کجای ایران زمین که باشید برای شما ارسال کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا