پته کرمان

بهترین قیمت روتختی پته در بازار کرمان

روتختی یکی از لوازم و کالاهای خواب بسیار ضروری می باشد که برای پوشاندن، سالم نگه داشتن و بخشیدن جلوه ای زیبا به انواع تخت‌خواب های خانگی، هتلی و بیمارستانی تولید و به بازار عرضه می‌ شود. این محصول انواع و اقسام بسیار متنوعی دارد، اما نوع پته آن مورد بررسی و توجه ما در این مطلب قرار گرفته است. به روزترین و بهترین قیمت روتختی پته کرمان را شرکت ما تعیین و ارائه می‌ کند. پس در مطالعه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین قیمت روتختی پته در بازار کرمان

بررسی کیفیت انواع پته دوزی کرمان

بررسی کیفیت انواع پته دوزی کرمان هر محصولی دارای کیفیت مخصوص به خود می باشد و روتختی ها و محصولات پته دوزی کرمان نیز از این امر مستثنی نمی‌ باشد. پته دوزی یکی از هنرهای رایج در کرمان است و محصولات پته این شهر که انواع رانر ارزان، رومیزی نگین دوزی و روتختی پته را هم شامل می‌ شود از درجه های کیفی متنوعی برخوردار می باشد. البته لازم به ذکر است که در غالب موارد هفته‌ های محصول کرمان از درجه کیفی خوب و عالی برخوردار است تا جایی که نه تنها این کالا در سراسر کشور توزیع می شود، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می گردد.

علت کیفیت بالای این محصول نوع متریالی است که در آن به کار برده می شود. همچنین، شرکت و نحوه تولید آن نیز بر درجه کیفی این کالا بسیار تاثیر می گذارد. در واقع، از آنجا که الیافی که در تولید و دوخت پته های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد جملگی از درجه کیفی بالا و مرغوبیت فراوانی برخوردار می باشد، در نتیجه کیفیت محصول نهایی تولید شده نیز بالا می رود.

معرفی طرح های متنوع روتختی پته کرمان

معرفی طرح های متنوع روتختی پته کرمان همان گونه که در بخش پیشین به آن اشاره کردیم، روتختی ها انواع بسیار زیادی دارند که این تنوع به رنگ بندی، ابعاد، ضخامت، متریال به کار رفته در دوخت محصول، شرکت تولید کننده و به طور کلی، به فیزیک و مشخصه های ظاهری آن کاملاً وابسته است.

برخی از انواع روتختی ها به روتختی پته شهرت دارند و از جمله صنایع دستی کرمان به حساب می آیند. این روتختی ها اغلب طرحی شبیه به انواع قالی های دستباف و ماشینی دارند، دارای یک شکل هندسی اعم از دایره، مربع و یا لوزی در وسط روتختی هستند و حاشیه‌ هایی در چهار طرف روتختی برای آنها وجود دارد. رنگ زمینه پته ها معمولاً با رنگ شکل هندسی وسط پته متفاوت است و در برخی موارد طرح وسط و حاشیه مشابه یکدیگر می باشد، به این معنا که اگر شکل هندسی وسط یک مربع بزرگ باشد، در حاشیه آن نیز مربع های کوچک تر ممکن است دیده شود.

از دیگر مشخصه های بارز این روتختی ها ابعاد آنها می باشد که معمولاً به اندازه سایز استاندارد تخت خواب های تک نفره و دو نفره خانگی و هتلی دوخته شده و روانه بازار می‌ شود. باید توجه داشت که رنگ بندی این محصولات همانند رنگ بندی سایر روتختی های موجود در بازار بسیار متنوع نیست و اغلب رنگ زمینه پته هایی کهواز نوع روتختی هستند، به رنگ قرمز یا زرشکی می باشد.

فروش ویژه روتختی پته به قیمت تولیدی در کرمان

فروش ویژه روتختی پته به قیمت تولیدی در کرمان شرکت ما یکی از مراکز عرضه توزیع و صادرات انواع روتختی پته کرمان محسوب می‌ شود که بهترین و با کیفیت ترین انواع روتختی پته کرمان، رانر ارزان کرمان و رومیزی نگین دوزی را به دو شیوه عمده و تکی با نازل ترین قیمت بازار به فروش می رساند. با مراجعه به پایگاه اینترنتی کمپانی ما و ثبت سفارش محصولات خود به تعداد مورد نیازتان می توانید صاحب بهترین و مرغوب ترین انواع روتختی پته دوزی شده کرمان با قیمتی استثنایی شوید. در واقع، ابتدا از طریق شماره تماسی که در وبگاه شرکت درج شده است می توانید کالای مورد نیاز خود را ثبت نموده و سپس آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. اطمینان داشته باشید که با تنها یک بار خرید از محصولات کمپانی ما به مشتری و خریدار دائمی این مرکز تبدیل خواهید شد که این امر نشان دهنده رضایت بالای مشتریان ما از کالاهای شرکت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا