پته کرمان

بزرگ ترین مرکز فروش بقچه پته دوزی در ایران

برای خرید انواع مختلف پته دوزی در طرح ها، مدل ها و کاربردهای مختلف بهتر است به مراکزی که در زمینه فروش انواع محصولات سنتی و صنایع دستی فعالیت دارد این پته دوزی ها را خریداری کنید. مرکزی را معرفی می کنیم که بزرگترین مرکز فروش بقچه پته دوزی در ایران است. این مرکز بهترین و زیباترین بقچه های پته دوزی را در طرحها و رنگها و مدلهای متنوع تهیه کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می‌ دهد و شما با خرید از این مرکز می‌ توانید این بقچه‌ ها را با قیمتی ارزانتر خریداری کنید.

بزرگ ترین مرکز فروش بقچه پته دوزی در ایران

ترفند هایی برای نگهداری از بقچه پته قرمز

ترفند هایی برای نگهداری از بقچه پته قرمز هنر پته دوزی یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین هنر های ایرانی می باشد از طرح ها و نقش های بسیار زیبا اسلیمی و اصیل ایرانی برای دوخت آن استفاده می‌ کنند پته دوزی یا همان سوزن دوزی هنر اصیل در جنوب کشور می باشد که می توان بر روی انواع مختلف لباس، کوسن، بالش و رومیزی و… استفاده کرد. در اینجا می خواهیم درباره ی روش نگهداری از بقچه پته قرمز با شما صحبت کنیم و اگر شما جزء افرادی هستید که از این بقچه ها در منزل دارید نحوه نگهداری از آن را به خوبی بدانید. برای اینکه وقتی پته قرمز شما از آسیب دیدگی معصوم بمانند و یا اینکه حشره با آن سرایت نکند باید آن را در جای خنک نگهداری کنید و در مکانی که هوا در آن جریان داشته باشد.

همچنین به هیچ عنوان این بقچه‌ها را درون چمدان یا صندوقی که هوا در آن رد و بدل نمی‌ شود قرار ندهید سعی کنید این بقچه ها را اگر در سایز کوچک است و به عنوان تابلو از آن استفاده می کنید آن را قاب بگیرید و اگر روی میز استفاده می‌کنید مرتبا آن را جابجا کرده تا کثیفی بر روی آن ننشیند. همچنین از مواد شوینده ملایم برای شستشوی آن استفاده کنید تا الیاف آن دچار رنگ پریدگی نگردد، این بقچه های پته دوزی جزوه صنایع دستی آنتیک و گران قیمت می باشد که باید از آنها به خوبی نگهداری کنید و از گرد و غبار و کثیفی آن را دور نگه دارید.

کاربرد های مختلف بقچه گرد پته

کاربرد های مختلف بقچه گرد پته در گذشته بیشتر از بقچه پته دوزی استفاده می‌ کردند و کاربردهای زیادی داشت و از آن معمولاً برای نگهداری از لباس ها و پارچه ها استفاده می کردند، اما امروزه استفاده از بقچه گرد پته دوزی کاربردهای دیگری دارد و معمولاً کاربردهای آن به صورت تزیینی می باشد. در اینجا چند نمونه از کاربردهای استفادة بقچه گرد پته دوزی برایتان بیان می کنیم تا با نحوه کاربرد آن آشنا شوید. در ابتدا از این بقچه ها برای رومیزی استفاده می‌ کنند بسیار جلوه زیبایی دارد و بر روی هر میزی به راحتی می نشینند و باعث زیباتر شدن میز ما می گردد، همچنین می توانید از این بقچه گرد پته دوزی برای داخل سینی های بزرگ استفاده کنید.

برای عروس خانم ها که نشان یا کادو هدیه می برند بر روی هدایای آنها از این بقچه ها قرار می‌ دهند تا جلوه آن را افزایش بدهند و بعضی هم از آن به عنوان جانماز استفاده می‌ کند بسیار طرح‌ ها و نقش‌های سنتی و اصبلی دارد استفاده می‌ شود و دارای شلاله و ریشه‌ های بسیار زیبایی به وجود می‌آورند در گذشته بیشتر از این بقچه ها برای بقچه حمام استفاده می شد.

بهترین فروشندگان بقچه پته دوزی در بازار ایران

بهترین فروشندگان بقچه پته دوزی در بازار ایران هنر پته دوزی در مدل های مختلف و کاربردهای متنوعی دارد و انواع مختلف وسایل را می‌ توان با پته دوزی تزیین و زیبا کرد، مثل پته دوزی بر روی رومیزی عسلی اشاره کنیم که بسیار جلوه زیبایی را به میز عسلی ما می دهد. همچنین جا دستمال کاغذی های زیبایی هم وجود دارند که از آن در هنر سوزن دوزی و پته دوزی استفاده شده و طرح ها و گل های زیبایی را برای آن به وجود آورده اند. شما می توانید تمامی محصولات را از مرکز فروش که در اینجا معرفی کردیم و بهترین فروشندگان انواع مختلف بقچه و پته دوزی های مدرن و جدید می باشد را خریداری کنید و بابت خرید آن قیمت کاملا به صرفه و پایین تر از قیمت بازار پرداخت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا